آیا تجارت خود را در شبکه جهانی وب بازاریابی می کنید؟

[ad_1]

سلام ، نام من تاد بیالاسوزسکی است و من بنیانگذار TractLeads ، یک شرکت بازاریابی اینترنتی مستقر در بوفالو ، نیویورک هستم. من در اینجا هستم تا شما را از مزایایی که تبلیغات آنلاین می تواند برای یک شرکت محلی به وجود آورد ، نه تنها در بوفالو ، نیویورک ، بلکه در هر جای دنیا.

برای کسانی از شما که با بازاریابی آنلاین آشنا نیستید ، این سریعترین رشد تبلیغات است. اینترنت روزانه رشد می کند و مصرف کنندگان برای جستجوی محصولات و خدمات به آنجا می روند. مصرف کنندگان هنگام گشت و گذار در اینترنت احساس راحتی می کنند که در خانه بنشینند. آنها می توانند هر زمان که می خواستند به آنچه می خواهند نگاه کنند (برخی اظهارات را به سطح بعدی می رسانند). با اینترنت ، مصرف کنندگان نیازی به برخورد با نمایندگان فروش ندارند. آنها می توانند در لباس خواب خود بنشینند و پیمانکاری را که می خواهند اجاره کنند ، ماشین مورد نظر برای خرید یا لباس زیر زن خود را در روز ولنتاین پیدا کنند.

اگر وب سایت دارید ، چگونه آن را بازاریابی می کنید؟ و اگر اینطور نیست ، پس چرا در کار هستید؟ ایجاد وب سایت و بازاریابی آنلاین می تواند بهترین بازده سرمایه گذاری شما از هر رسانه تبلیغاتی موجود باشد. اینترنت کاملاً قادر به ردیابی است. از طریق وب سایتها و بازاریابی موتورهای جستجو ، مانند پرداخت به ازای هر کلیک (مخفف PPC ، این یک موضوع دیگر در روز است) ، می توانید ببینید چه کسی وب سایت شما را پیدا کرده است ، کلمه کلیدی که آنها برای یافتن شما استفاده کرده اند ، و صفحه وب سایت خود را که آنها بیشتر وقت خود را در صفحه ای که مانده اند ، می یابند. در وب سایت و موارد دیگر.

حال سوال اینجاست ، آیا می دانید با این اطلاعات چه کاری باید انجام دهید؟ با تجزیه و تحلیل و پردازش داده ها ، می توانید با هدف قرار دادن بهترین کلمات کلیدی و جذب افراد به صفحه ای در سایت خود که به خوبی دگرگون شده است ، بازده سرمایه گذاری خود را افزایش دهید. با داده ها چه کاری می توانید انجام دهید؟ گوش به زنگ باشید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا