آیا “ثروت صادقانه” مهارت های بازاریابی اینترنتی مورد نیاز خود را به شما می دهد؟

[ad_1]

بسیاری از کتاب های الکترونیکی “ثروتمند از اینترنت ثروتمند هستند” اکنون در آنجا وجود دارد. هرکسی تمایل ویژه ای در مورد چگونگی کسب درآمد در وب دارد. بخش عمده آن افزایش فروش است

من در بازاریابی اینترنتی جدید هستم و فقط اصول را یاد می گیرم. من متنفرم که یک مورد فقط در اعتیاد به مواد مخدره در بازاریابی به فروش می رسد ، اما من می خواهم اطلاعات قوی را بشنوم. من چندین ماه را صرف مرور اطلاعات کردم وقتی که ثروت صداقت را از مقدس مقدس کشف کردم.

من در واقع از شر گزینه های خود در مورد میزان فروش “ارسال” به من خلاص می شوم. Honest Riches کتاب الکترونیکی است که اخیراً به روز شده است. من از قشر فروش هالی و بعد از آن توسط خود کتاب خوشحال شدم. این زن جوان روی زمین می آید و واقعاً واقعی است. بدون سر و صدا.

این کتاب تقریباً هیچ پرکننده ای در آن ندارد و نمونه هایی به روشنی ارائه شده است. 95 صفحه از اطلاعات اخیر ، و لینک به روز رسانی به صورت رایگان فراهم می کند. بازاریابی اینترنتی دنیایی دائماً در حال تغییر است و احتمال وجود یک مقاله ثابت جدید ، مزیت خوبی برای فروش بوده است.

این کتاب به عنوان مقدمه ای خوب برای مبانی بازاریابی آنلاین ارائه می دهد. سپس خواننده را به سمت موضوعات واسطه سوق می دهد. این قطعاً یک راهنمای عالی برای راه اندازی منبع درآمد برای اینترنت است که به زبان انگلیسی ساده نوشته شده است. برای بدست آوردن حقایق نیازی به بررسی اطلاعات فروش ندارم. کتاب به روشنی و منطقی نوشته شده است.

هالی همچنین شامل بسیاری از ابزارهای رایگان است که به آنها دسترسی یا بارگیری می شود. من این کار را از قبل پیدا کردم این افزونه برای خدمات طراحی وب سایت خود دارد. بله ، او بیشتر از فروش کتاب الکترونیکی در تجارت فعالیت می کند و انتظار می رود این اتفاق بیفتد. این افزونه علاوه بر مطالب موجود در یک کلاس عالی بود. اطلاعات بیشتری از پیشنهاد فروش ارائه دهید.

کتاب الکترونیکی شامل 12 فصل است که برخی از آنها عبارتند از:

بازاریابی وابسته

تحقیق مهم است

بدون وب سایت درآمد کسب کنید

طراحی وب سایت

محتوا پادشاه است

بهینه سازی موتور جستجو

فصل های دیگر این کتاب را نتیجه می گیرند تا آن را کامل کند تا کسی بتواند از آن استفاده کند تا پایه و اساس محکمی برای بازاریابی آنلاین کسب کند.

به عنوان یک امتیاز اضافی ، هالی یک تالار گفتگو را برای کمک به حل مشکلاتی که مردم با آن روبرو هستند ، حفظ می کند. این مجمع افراد زیادی را به سمت کره زمین جلب کرده است که از همان مصائب و گرفتاریهایی که بقیه ما با آن روبرو هستیم رنج می برند. معنی این است که همه واقعاً در تلاشند تا به یکدیگر کمک کنند.

مانند هر وب موجود در وب ، باید کمی اطلاعات را دور بیندازید و بدانید که چه ارتباطی با سوال شما دارد. تالار گفتگوی هالی برای من یک پایه اصلی برای بدست آوردن اطلاعات مربوط به بازاریابی شده است. من می خواهم فروم در مورد فروش باشد و سعی نکند چیزهایی را به شما بفروشد.

ثروتمندان صادقانه 37،00 دلار ارزش داشتند که من برای آن پرداخت کردم. احساس می کنم از چند نکته بسیار زیاد و یکی از ابزارهای رایگان ، بیش از ارزش پولم دریافت کردم. در این کتاب منابع خیلی بیشتر است زیرا ارزش پول خوبی دارد.

اگر تازه کار در فروش اینترنتی هستید ، من Honest Riches را هالی مان به شدت توصیه می کنم

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا