آیا دلارهای بازاریابی خود را صرف استراتژی های قدیمی می کنید؟

[ad_1]

Google | بازی

بسیاری از افرادی که مدت هاست مشاغلی را اداره می کنند دچار عادت ها یا عادت هایی می شوند که ممکن است بهترین راه برای تعیین موثرترین و سازنده ترین استراتژی در زمان بازاریابی نباشد. آنچه در سالهای 1980 ، 1990 یا حتی 2000 کار کرده است ممکن است امروز جواب ندهد.

همانطور که همه ما می دانیم ، زمان تغییر کرده است ، و با آن ، خرید مشتری و تنظیمات خرید. اینکه مشتری شما شخصی خصوصی باشد یا تجارت دیگری ، تصمیم گیری در مورد اینکه چه چیزی بخرید ، چه مبلغی باید پرداخت کنید ، کجا آن را تهیه کنید و نحوه پرداخت آن را تحت تأثیر اینترنت قرار داده است.

سالها پیش ، اگر می خواستید یک ماشین دست دوم بخرید ، ممکن است قسمت طبقه بندی شده روزنامه را انتخاب کرده و لیست های مناسب را پاک کنید. همین امر در مورد املاک و مستغلات نیز صدق می کند. اگر به دنبال کار می گشتید ، کجا را جستجو می کردید؟ مطمئناً شما می خواهید در روزنامه تبلیغ کنید.

لباس ، هدیه ، جواهرات ، چماق گلف ، کتاب یا حتی کفش چطور؟ خوب ، شما احتمالاً برای یک روز خسته کننده ، در حال گشت و گذار در بازار هستید ، از فروشنده س questionsال می کنید ، چیزهایی را امتحان می کنید و کیسه های مواد غذایی را به داخل ماشین می کشید.

خدمات مالیاتی ، مشاوره پزشکی ، برنامه ریزی شبانه در یک رستوران خوب یا مراقبت از حیوانات خانگی چطور؟ تجهیزات تفریحی ، بیمه اتومبیل ، لوازم اداری یا یافتن لوله کش محلی؟ ما عادت داریم که برای انواع مواردی که لازم داریم صفحات زرد را انتخاب کنیم – آیا باید آن کتاب های عظیم پر از ژانر کوچک را به یاد بیاورید که همه چیز را در زیر آفتاب ذکر کرده اند؟

اما ما در یک دنیای جدید شجاعانه زندگی می کنیم. امروزه عملاً همه برای همه چیز بصورت آنلاین خرید می کنند. نه تنها این ، ما از کارت های اعتباری خود برای پرداخت و تحویل همه چیز به خانه ها یا مشاغل خود برای حداکثر راحتی استفاده می کنیم.

بنابراین این مسئله چگونه بر دسترسی ما به بازارهای ما تأثیر گذاشته است؟ بسیار زیاد! اگر هنوز در حال چاپ تبلیغات طبقه بندی شده در روزنامه ها یا خرید تبلیغات تصویری گران قیمت در صفحات زرد هستید ، پس باید قدم بردارید و تصمیمات خود را ارزیابی کنید ، که ممکن است کمی قدیمی باشد.

درعوض ، باید از همه راهنماهای لیست رایگان “صفحه زرد” که بصورت آنلاین در دسترس هستند استفاده کنید. آماده سازی این ممکن است مدتی طول بکشد ، که مستلزم نوشتن معانی معنایی کوتاه (معروف به پاراگراف یا “کلیپ های صوتی”) درباره کار خود است ، اما به دو دلیل ارزشش را دارد. اولاً ، بیشتر افراد اکنون از اینترنت برای یافتن اطلاعات تماس با هر کسی یا هر کسی که می خواهند به آن دسترسی پیدا کنند استفاده می کنند. و غیرممکن است که بدانید از کدام صفحات زرد استفاده می کنند ، بنابراین باید در همه آنها ذکر شده باشد. اما مهمتر از همه ، اگر وب سایتی دارید که باید آنرا انجام دهید ، همه لیستهایی که معمولاً لینکهای رایگان به وب سایت شما را در بر می گیرند ، به شما در جستجوگرها یا سئو کمک می کنند. (این بدان معنی است که اگر کسی محصولات یا خدمات شما را به صورت آنلاین جستجو کند ، زمانی که شما برای جمع آوری لیست های رایگان سرمایه گذاری می کنید ، با بالا بردن رتبه بندی جستجوی گوگل در نتایج جستجو ، نتیجه خوبی خواهد داد.)

من مطمئن هستم که همه نسخه های فروش صفحات زرد از پیشنهادات من در اینجا استقبال می کنند. اما آنها تنها کسانی نیستند که محصولات چاپی محبوبیت خود را از دست داده اند. من هم چنان که با چند دقیقه وقت نشستن در صفحه چاپ همچنان لذت می برم ، انتظار از بین رفتن روزنامه چاپی و بسیاری از مجلات دیگر را دارم. این احتمالاً فقط یک عادت قدیمی است که قبل از ترک من باید از آن خلاص شوم. اول از همه ، هر چه پیرتر می شویم ، بینایی ما بدتر می شود و دیدن این نوع کوچک در کاغذ بسیار دشوارتر از بیست سال پیش است. از آنجا که بیشتر روزهایم را با خیره شدن به صفحه رایانه خود می گذرانم ، از ویژگی نوشتن طولانی که خواندن آن را آسان می کند بهره می برم. و گرچه من وقت کمی را که برای خواندن مجلات و روزنامه های واقعی صرف می کنم ، لحظات نادر تجمل می دانم ، اما ادامه این کار در آینده فقط به صورت آنلاین یا از طریق رایانه های لوحی یا کتابخوان الکترونیکی اتفاق می افتد.

این بدان معناست که اگر مشاغلی را اداره می کنید ، رسانه تبلیغاتی شما نیز باید تغییر کند. اگرچه ممکن است احساس کنید که هنوز از طریق یک آگهی روزنامه چاپی به مخاطب مورد نظر خود می رسید ، که مسلماً مقرون به صرفه است در مقایسه با قیمت های قبلی ، اما می توانید با بررسی منطق تبلیغات آنلاین لحن خود را تغییر دهید. تبلیغات متنی آنلاین و همچنین تبلیغات بنری (نمایش بیلبوردهای “آنلاین”) که در جستجوهای موضوعی با برنامه ریزی مناسب ظاهر می شوند و شما با استفاده از تصمیمات کلمات کلیدی قبل از موقعیت مکانی ، آنها را کنترل می کنید ، روش مدرن و احتمالاً برترین برای بازاریابی هدفمند است. به همان روشی که ما عادت کرده ایم لیست های پستی را برای دستیابی به بخش خاصی از اطلاعات جمعیتی که از طریق پست مستقیم مورد توجه بوده ایم ، خریداری کنیم ، امروز می توانیم با حضور در موضوع جستجوهای اینترنتی به بازارهای مورد نظر خود برسیم. مطمئناً ، این هنوز کاملاً جدید است ، اما هر روز که می گذرد پیشرفت بیشتری می کند و به وضوح آینده بازاریابی است.

من را به سبک قدیمی صدا بزنید اما باید بگویم که پست مستقیم در مقایسه با تلاش برای جلب توجه مشتری شما نسبت به نتایج جستجوی Google که با کلیک یک دکمه ماوس پراکنده شده است ، می تواند در توانایی قرار گرفتن در دست مشتریان بالقوه موفق تر باشد! در اینجا مزیت این است که ارسال کننده پست مستقیم در صورت طراحی موثر می تواند گیرنده را به جلوه های گرافیکی رنگ ، تصاویر ، اندازه قلم و انتخاب علاقه مند کند. در مقایسه ، یک تبلیغ متنی آنلاین فقط متن است و دقیقاً مانند هر تبلیغ متنی دیگر در یک صفحه Google ، مزیت کلیک بیش از دیگران را به شما نمی دهد. اینکه آیا یک قطعه نامه مستقیم باز می شود ، خوانده می شود و به آن پاسخ داده می شود یا اینکه بلافاصله بدون زیرچشمی انداختن آن دفع می شود ، هنوز عامل سختی برای بازاریابان در همه جا است. همانند سرمایه گذاری ، هیچ فرمول جادویی وجود ندارد. برای ارائه راهنمایی کمی ، اگر در هر مکان به همه بازاریابی می کنید ، تبلیغات متنی آنلاین به دلیل تعداد زیادی از افرادی که ممکن است تبلیغ شما را ببینند ، منطقی خواهد بود. به شرطی که انتخاب های شما در حوزه مورد علاقه مردم باشد. اگر هدف شما خیلی کم باشد ، ممکن است این اعداد تا حد زیادی کاهش یابد. در حالی که جذب یک بازار کوچک در یک منطقه جغرافیایی کوچک از طریق تبلیغات متنی آنلاین نیز امکان پذیر است ، انجام موفقیت آمیز این کار ممکن است نیاز به تنوع و پشتیبانی از انواع دیگر بازاریابی سنتی داشته باشد. حداقل تا زمانی که اینترنت به تنها وسیله بازاریابی تبدیل شود ، یا تا زمانی که گوگل از تخت عصمت در اینترنت جدا نشود.

با گسترش روش های لذت بردن از صنعت سرگرمی گسترده که شامل رادیو ، تلویزیون ، فیلم ، فیلم ، بازی و موارد دیگر است ، فقط به ذکر چند مورد ، سرمایه گذاری دلار بازاریابی در یک رسانه مناسب در بازار هدف دشوارتر می شود. با وجود همه گزینه ها ، حواس او را پرت و توجه کوتاه ، تلاش برای افزایش بودجه خود را به جذب مخاطب مورد نظر خود را برای اکثر جویندگان سرگرمی ناامید کننده است. از دیدگاه بازاریابی و داشتن سابقه 35 سال تجربه ، توصیه من این است که قبل از تصمیم گیری عجولانه در مورد محل خرج کردن ، از این دلارها خیلی مراقب باشید.

اگرچه اعتراف می کنم که مکان های جدید جایگزین مکان های قدیمی شده اند ، اما هنوز برخی از گزینه های قدیمی به برخی از ناشناسانی که از پذیرش فن آوری های جدید امروز امتناع می ورزند ، رسیده است. اگرچه این بازارها از یکدیگر کم و دور هستند ، اما برخی از بازارها هنوز به صفحه زرد سنتی ، روزنامه ها ، مجلات و سایر اشکال تبلیغاتی پاسخ می دهند ، که ممکن است حفظ حضور حکیم در این رسانه ها را توجیه کند. هنگامی که هزاران هزار نفر به خانه های بی شماری تحویل داده شده اند حتی اگر فقط یک بار در طول سال نشان داده شود ، بحث در مورد مزایای خرید جلد پشت کتاب های تلفن دشوار است. تعداد قابل توجه دسترسی به بازاریابی حیرت انگیز است. اما انجام این کار کورکورانه در آینده ، اگر کاملاً بی فایده نباشد ، غیرمسئولانه است ، در حالی که اکنون بحث افزودن لیست های “بدون تحویل” به لیست های “بدون تماس” وجود دارد.

و هنگامی که آگهی های روزنامه با درصد زیادی از هزینه ای که قبلاً داشته اند به فروش می رسند ، این وسوسه فقط به دلیل هیجان لحظه ای کنترل صفحه روزنامه برای پول ناچیز ، قضاوت بهتر را برمی انگیزد. هر پاسخی به عنوان آبگوشت در نظر گرفته می شود.

این من را به این نتیجه می رساند که ما در یک دوره نابسامان بازاریابی به سر می بریم: برخی از استراتژی ها در حال خروج هستند اما هنوز در بسته نشده است. استراتژی های جدید کمی مرعوب کننده هستند ، اما راهکارهای قدیمی کمتر موثر هستند. اگر بتوانید این دو را متعادل کنید تا زمان بقا در بهترین شرایط عالی باشد ، بودجه های بازاریابی شما برای مدت کمی بیشتر نگه داشته می شوند و احتمالاً با وجود ناوبری در دریاهای سردرگمی ، ترس و منسوخ شدن ، یک ظاهر موفقیت را حفظ می کنند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا