آیا شما این اشتباهات اجاره ماشین را مرتکب می شوید؟

معاملات ارزان اجاره اتومبیل در سراسر وب پخش می شود. اما همه آنها معاملات خوبی نیستند. چند نکته وجود دارد که باید به آنها توجه کنید … یا ممکن است معامله ارزان قیمت اجاره اتومبیل شما بسیار گرانتر از آنچه برنامه ریزی کرده اید باشد!

دوربین | دیجیتال

در اینجا مواردی وجود دارد که نباید انجام دهید:

* فراموش کردید که شرایط ماشین را بررسی کنید

هنگام دریافت خودرو ، حتماً آن را به دقت بازرسی کنید. بعضی از شرکت ها خراش ها و فرورفتگی های قبلی را به گردن شما می اندازند. آنها می دانند که این نیاز به رفع دارد و منتظرند تا مکنده هزینه آن را پرداخت کند. این مورد در شرکت های بزرگ و معتبر کمتر اتفاق می افتد ، اما با این نکات می توان از آن جلوگیری کرد.

آن را با فرد تحویل دهنده یا هنگامی که می خواهید آن را تحویل بگیرید بررسی کنید. اگر دوربین دیجیتال یا دوربین فیلمبرداری دارید ، که احتمالاً اگر قصد تعطیلات دارید این کار را انجام می دهید ، سریع آن را روی ماشین امتحان کنید. سپس می توانید وضعیت اولیه اتومبیل را در ابتدای کار ثابت کنید.

* برای بررسی بهترین معاملات از اینترنت استفاده نکنید

البته شما معاملات را بصورت آنلاین بررسی خواهید کرد! شاید اینجا جایی است که شما این مقاله را می خوانید. اما هنوز افرادی هستند که چک نمی کنند و فقط اولین پیشنهادی را که به صورت آفلاین می بینند قبول می کنند. آنلاین را بررسی کنید و از یکی از موتورهای جستجو استفاده کنید که بسیاری از پیشنهادات مختلف اجاره اتومبیل را بررسی می کند.

* آفلاین را هم چک نکنید

اگرچه اینترنت شاید بهترین مکان برای معاملات کرایه اتومبیل باشد ، اما ارزش بررسی آفلاین را نیز دارد. من وقتی به دنبال معاملات هتل می گشتم ، اغلب با تماس و مذاکره با مسئول پذیرش بهترین معاملات را انجام می دهم (مذاکره با یک صفحه وب سخت است). با این حال ، با داشتن بلیط هواپیما ، بهترین معاملات معمولاً بصورت آنلاین انجام می شود و نرخ حضور و غیاب تلفنی نیز بیشتر است و نمی توان با آنها مذاکره کرد.

اما با اجاره اتومبیل ، اگر می خواهید همه پایگاه های شما تحت پوشش باشد ، حتما آنلاین و آفلاین را بررسی كنید. نمایندگی اجاره اتومبیل محلی ممکن است پیشنهاد ویژه ای داشته باشد که فراموش کرده اند آن را در وب سایت به روز کنند ، یا شاید کسی فقط رزرو را لغو کرده باشد و در مدت زمان کوتاهی می توانید آن را ارزان کنید.

* شرایط قرارداد اجاره اتومبیل خود را به دقت بررسی نکنید

اگر می خواهید مسافت طولانی را طی کنید حتماً مسافت پیموده شده نامحدود را طی کنید. برخی از معاملات مبلغ مسافت پیموده شده ای دارند و پس از آن مبلغ زیادی دلار برای هر مایل اضافی از شما کسر می شود. نامحدود در بیشتر مواقع به بهترین وجه کار می کند.

شرایط را بررسی کنید تا ببینید آیا باید مخزن سوخت خودرو را پر یا تقریباً خالی برگردانید. زمانی که نیازی به آن نداشتم یک بار بازگشت کامل را از دست دادم – شرکت اتومبیل کرایه ای از استرداد هزینه خودداری کرد.

* تمیز نکردن ماشین اگر قبلاً آن را گرم کرده اید

اشکالی ندارد که با رانندگی چند صد مایل آن را گرد و خاکی برگردانید ، اما اگر کودک شما داخل آن پر شده است ، کسی قهوه می ریزد ، یا یک برگر و سرخ کرده می اندازد ، آن را تمیز کنید! اگر این کار را نکنید ، شرکت اجاره اتومبیل هزینه نظافت اضافی را به کارت اعتباری شما اضافه می کند.

این نکات را دنبال کنید و شما یک تجربه اجاره اتومبیل آرامش بخش و بدون استرس خواهید داشت ، همه آماده لذت بردن از تعطیلات یا سفر کاری خود هستید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا