آیا شما یک توزیع کننده نوشیدنی انرژی XS هستید؟ 20 دلار سرمایه گذاری کنید و شغل خود را تأمین کنید!

سرمایه گذاری در یک قوطی نوشابه قدرت XS را شروع کنید. برای هر شرایطی که نیاز دارید 12 جعبه خواهید داشت. تا حد ممکن از این موارد استفاده کنید ، زیرا نوشیدن و امتحان کردن برای شما نیز بسیار مناسب است ، تا آنجا که با آنها برخورد می کنید ، از افراد واجد شرایط نمونه برداری کنید.

انرژی | دلار

از یک فرد علاقه مند بالقوه سؤال کنید: آیا می خواهید یک نوشیدنی انرژی مغذی را امتحان کنید که حاوی قند اضافی نباشد و دارای ویتامین B باشد؟ در 12 طعم مختلف عرضه می شود. به خاطر داشته باشید که روابط شما با این افراد تفاوت بزرگی ایجاد خواهد کرد. هنگامی که شما رابطه ای ایجاد کرده اید که از قبل قابل اعتماد باشد یا می تواند ایجاد شود ، فرصت بهتری خواهید داشت تا احساس فروش به عنوان یک توزیع کننده نوشیدنی پاور XS را ایجاد کنید.

اگر آنها بگویند ، بله ، من می خواهم آن را طعم دهم ، پس از آنها بخواهید ، اگر قول می دهند پرونده را سفارش دهند ، به محض اینکه از طعم و نوشیدنی انرژی روز خود راضی شدند ، از XS Energy نوشیدن. سپس به آنها بگویید که می توانند از طریق وب سایت شما سفارش دهند یا می توانید آنها را سفارش دهید. به آنها بگویید اگر از طریق وب سایت سفارش دهند ، باید هزینه حمل و نقل را نیز بپردازند که هزینه آنها حدود 30 دلار است. به این شخص بگویید که شما با سایر مشتری های من 27 دلار می توانید آن را سفارش دهید. این امر ثابت می کند که شما فردی هستید که این محصول را برای دیگران نیز سفارش می دهد و به شما اطمینان می دهد که سفارشات دیگری را نیز برای دیگران ترتیب می دهید.

پس از پنج سفارش ، می توانید حدود 5 سفارش در هر سفارش را تحقق بخشید و 20 دلار سود نیز به شما می دهد ، در صورتی که برای حمل هر محصول از این نوشیدنی انرژی زا XS شما تا 15 دلار هزینه دارد. واضح است که اندازه درخواست های شما برای مطابقت با درجه PV که باید واجد شرایط باشید باید بزرگ باشد تا بتوانید با خط نزولی خود رشد کسب و کار خود را انجام دهید. شما با این نوع مبارزات انتخاباتی ثروتمند نخواهید شد.

صادقانه بگویم ، شما با نوشیدنی XS Energy پول زیادی کسب نخواهید کرد ، به خصوص اگر قبض گاز شما نیز خرج شود. هدف خود را در اینجا بخاطر بسپارید تأمین اعتبار برای تجارت شما باید با یک پیشنهاد بودجه باشد. این مفهوم پیشنهادی با بودجه به شما کمک می کند تا شغل خود را پرداخت کنید زیرا نمی خواهید 300 دلار در ماه برای کالاهایی که می توانند با وسایل وال مارت جایگزین شوند ، هزینه کنید. سرمایه گذاری در سلامتی و همچنین تجارت شما در اینجا وجود دارد. بنابراین ، در هزینه کردن عاقل باشید ، زیرا می توانید فروش خود را به عنوان یک شخصیت شخصی حساب کنید.

این کار برای تجارت شما بسیار خطرناک است و هزینه شما را برای اجرای آن هزینه می کند ، بدون جبران خسارت. در اصل ، فروش توزیع کننده XS به شما کمک می کند تا شغل خود را پرداخت کنید. توجه داشته باشید که این یک نقطه شروع در فرآیند یادگیری برای پیشنهاد بودجه است. این فرصتی برای رشد و یادگیری یک الگوی تجاری است که می تواند شما را از شغل خود رهایی دهد و مزایای ماندگار را برای شما و خانواده تان فراهم کند.

بودجه پیشنهادی پیشرفته تری برای استفاده با بازاریاب های اینترنتی پیشرفته تر وجود دارد که از جهات مختلف تأمین مالی می کنند و نشان می دهد بهره مندی از اینترنت در بین تولید کنندگان عمده در صنعت رایج است. آنها تجارت ، تبلیغات و مارک های تجاری خود را بازاریابی و تأمین می کنند و برای تأمین مزایای رقابتی در بازار خود از آنها استفاده می کنند. یادگیری اصول این مفهوم در پیشرفت بلند مدت کارآفرینی برای توزیع کنندگان نوشیدنی انرژی XS و در صنعت بازاریابی شبکه راه طولانی خواهد داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا