آیا فروشگاهی عمده فروشی برای شما وجود دارد؟

فراخوانی جمله منطقه ای

بازارهای عمده فروشی منطقه ای دسترسی آسان به کالاها را فراهم می کنند. مخصوصاً برای خرده فروشان جدید مفید است. این بازارهای عمده فروشی کالاهای متنوعی را به فروش می رسانند و به خرده فروشان طعم روندهای آینده را می بخشند. جذابیت بازارهای عمده فروشی شامل توانایی دیدن مستقیم محصولات است.

وب سایت منطقه ای

بیشتر بازارهای عمده فروشی و دائمی در مراکز عمده فروشی مانند آتلانتا ، دالاس ، لس آنجلس و نیویورک قرار دارند. بازار لس آنجلس در منطقه مد مرکز شهر واقع شده است. منطقه مد لس آنجلس کاملاً درون چند بلوک متراکم شده است. از طرف دیگر ، Americas Mart در آتلانتا یکی از بزرگترین بازارهای عمده فروشی دائمی است. مساحت بازار هفت میلیون فوت مربع است. با این حال ، برخی از نمایشگاه های تجارت عمده فروشی برای جذب مشتری جدید به شهرهای بزرگ دیگر سفر می کنند.

الزامات بازار

خریداران باید تأیید صحیح خرده فروشی را ارائه دهند. به عنوان مثال ، بازار دالاس خریداران را ملزم به تهیه نسخه ای از مالیات فروش و مجوز استفاده از دولت با کدهای مناسب SIC یا NAICS می کند. خریداران همچنین باید یک چک تجاری غیرفعال یا یک نسخه از کارت اعتباری شرکت را نشان دهند. کپی فعال قرارداد یا اجاره فعال نیز برای خرده فروشان سنتی لازم است. بسیاری از بازارها برای خریداران هزینه سفارش سفارش می دهند.

کارت ویزیت خریداران مورد نیاز نیست اما توصیه می شود. کارتهای ویزیت روابط با سایر تامین کنندگان و خرده فروشان را تسهیل می کنند.

معایب منطقه ای

تعداد قابل توجهی از مردم ، فروشگاه ها ، محصولات و فروشندگان می تواند شگفت زده شود. موارد خاص سال و نمایش می تواند فشارهای خرید را تشدید کند. داشتن بودجه قوی و لیست خرید می تواند روند خرید شما را سهولت دهد.

برای خرده فروشان که فروشگاه های آنها بسیار دور از بازار است ، رفتن به بازار به معنای ترک فروشگاه های خود است. این می تواند عارضه ای برای خرده فروشان کوچک باشد. سفر به بازار ممکن است به معنای بسته شدن یک فروشگاه برای چند روز و از دست دادن ترافیک فروشگاه و کارهای ارزشمند باشد. این سفر همچنین به معنی هزینه سفر است. بسته به مسافت و محل اقامت ، هزینه سفر ممکن است گران باشد.

هنگام خرید اقلام ، بیشتر فروشندگان برای خرید حداقل به حداقل مقدار سفارش نیاز دارند. همچنین برخی از شرکت ها ممکن است هزینه حمل و نقل را به خریدار تحویل دهند. حمل و نقل جنبه مهمی دارد که باید در هنگام تصمیم گیری در مورد خرید یا خرید یک کالای مهم در نظر بگیرید.

نکات عمده فروشی

خریداران قبل از ورود به بازار باید چک جامع سهام را انجام دهند. با چک کردن موجودی آنها و تجزیه و تحلیل ترجیحات مشتریان خود ، به خرده فروشان این ایده را می دهد که چه چیزی را در بازار بخرند. اگر خریداران بدانند که چه چیزی برای خرید نیاز دارند ، می توانند بر منطقه ای از بازار متمرکز شوند و محصولات مورد نیاز خود را ارائه دهند. از این رو ، خریداران باید از برنامه ریزی بازار آگاهی داشته باشند. داشتن لیزر متمرکز ، بودجه آگاه و دوستدار اقیانوس می تواند تجربه بازار را تولید کند.

بازارهای اینترنتی

برای کسانی که نمی توانند در بازارهای عمده فروشی منطقه ای شرکت کنند ، گزینه های دیگری وجود دارد. بازارهای آنلاین جایگزین مناسبی برای بازارهای منطقه است. برخی از برنامه های تجارت الکترونیکی مانند بازار منطقه ای عمل می کنند. آنها بسیاری از همان مزایا را برای بازار منطقه ای ارائه می دهند و بدون نیاز به مبارزه با جمعیت و ترك خانه ، تجربه بازار را ارائه می دهند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا