برترین های کسب و کارخانواده

آیا لوازم آرایشی سود دارد

تمام لوازم‌‌ آرايشي غربي از جفت هاي جنين ساخته مي شود

وي ادامه داد:  هنوز كه هنوز است در كمال پررويي هنگامي كه خانمي سقط جنين مي‌كند جفت آن را براي مواد آرايشي استفاده مي‌كنند كه به صراحت مي‌توان گفت تمام لوازم‌‌ آرايشي نجس و حرام است.

این متخصص طب سنتی با تاكيد بر اينكه اگر بخواهند در تهيه  کرم دور چشم لاکچری کوین از مواد طبيعي استفاده بكنند، ما سرنخ‌ها را به آنها مي‌دهيم، خاطرنشان كرد: هنگامي كه از مواد طبيعي لوازم‌‌ آرايشي توليد شود ديگر ما خيلي از مشكلات مربوط به اين حيطه را نداريم.

چرا امروز همه كچل هستند؟ 

برای خرید کرم پودر لاکچری کوین کلیک کنید .روازاده يكي از دلايل ريزش موها را كه باعث تورم روده نيز مي‌شود، آب ناسالم دانست و با اشاره به زنان گذشته كه داراي موهاي بلند بودند، ابراز داشت: چرا امروز همه كچل هستند، آب ناسالم و كلردار يكي از دلايل ريزش مو است. امروز علم متوجه شده بهترين عامل سرطان تورم مزمن است، پس چرا به مردم اينگونه آب مي‌دهيد كه اين آب باعث تورم روده آنها مي‌شود.

وی با تاكيد بر اينكه اگر مردم و بسيج اراده كنند سنگري در برابر آنها نخواهد بود، گفت: ‌بدن انسان و كل كائنات سه ماده مشترك آب، نمك و روغن كه همان مثلث‌الكيان است را دارد.

آب ناسالم از دلايل سقوط حافظه انسان است

از کجا لوازم ارایشی عمده بخرم | درامد مغازه لوازم بهداشتی

این متخصص طب سنتی آب ناسالم را از دلايل سقوط حافظه انسان دانست و گفت: انسان داراي حافظه‌اي است كه اگر سر كلاس درس هر آنچه به او بگويند بدون اينكه كوچك‌ترين واو را جا بيندازد آن را در حافظه خود ثبت مي‌كند، اما اكنون به جایی رسیدیم که حتي يك شماره تلفن را سريع از ياد مي‌برد.

روشي كه مستر همفر براي كشتار انسان ها به انگليس پيشنهاد داد

اين استاد طب سنتي با اشاره به مستر همفر كسي كه وهابيت را در منطقه آورد، گفت: اين فرد در كتاب خود مي‌نويسد وزارت مستعمره انگليس هنگامي كه از من خواستند يك روش براي كشتار انسان‌ها بدهم به وزارت انگليس نوشتم آب ناسالم ايجاد كنيد چاه‌هاي مردم را در خانه‌ها به بهانه غيربهداشتي بودن آب ببنديد و همه آب‌ها را در يك جا جمع كنيد، آن گاه آن را از مركز آلوده كنيد.

اين كارشناس مسائل تغذيه تاكيد كرد: ما نمكي را تاييد مي‌كنيم كه رسول خدا تاييد مي‌كند، در گذشته زماني كه كسي به مسافرت مي‌رفت از آن مكان نمك سوغاتي مي‌برد يعني از فردوس مشهد به طالقان نمك مي‌بردند صاحبخانه به دست مهمان نگه مي‌كرد اگر در آن نمك نبود مي‌گفت بشكند دستي كه نمك ندارد.

وي با بيان اينكه نمك هرييون نيست كه يك عده صهيونيست بگويند نمك را نبايد استفاده كرد، هشدار داد: نفس پيامبر در نمك است، اگر نمك را بزنند علي عليه‌الاسلام را زدند. پيامبر تاكيد مي‌كردند تا مردم براي خود نمك ببرند. چون هنگامي كه نمك‌ها از مكان‌هاي مختلف با يكديگر تركيب شوند 20 رقم ماده ريزمغزي تركيب مي‌شوند كه به آن نمك كامل مي‌گويند.

وقتي نمك دريا توليد كردم تلويزيون زيرنويس كرد كه سرطان زاست

روازاده با ابراز تاسف از اينكه هنگامي كه من اين كار را انجام دادم و با سرمايه ديگر دوستان نمك دريا را توليد كرديم و اين نمك به بازار آمد، گفت: در يك جلسه يك خانم دكتر گفت اين نمك سرطان‌زاست. فرداي آن روز در شبكه شش زيرنويس كردند نمك دريا سرطان‌زاست.

وي ادامه داد: هنگامي كه دشمن بخواهد به ما ضربه بزند تحقيقات لازم نيست، اما اگر شما بخواهيد سنت رسول خدا را احيا كني بايد تحقيقات شود.

اگر در ماه رمضان مقداري نمك دريا هنگام سحر خورده شود، تشنگي را رفع ميكند

روازاده گفت: نمك يكي از سه ماده‌اي كه بدن را مي‌سازد و اگر در ماه مبارك رمضان يك قاشق مرباخوري نمك دريا هنگام سحر خورده شود، تشنگي را رفع مي‌كند و فشار و ورم‌ها را از بين مي‌برد؛ حال آنكه وزارت بهداشت مي‌گويد نمك بايد تصفيه شده باشد.

این متخصص طب سنتی گفت: اين نمكي كه در داخل تصفيه مي‌شود در اصل تجزيه شده است. كلر سديم كه در اين نمك وجود دارد آب را مي‌كشد، سلول‌ها باد مي‌كنند، فشار خون بالا مي‌رود. آنوقت يك كارشناس در صدا و سيما مي‌نشانند و مي‌گويد نمك دريا سرطان‌زاست.

برخلاف گفته انگليسي ها كبد عاشق چربي است

اين استاد تغذيه با تاكيد بر استفاده از روغن كنجد، زيتون و محلي گفت: طبيعت اين روغن‌ها گرم است. كبد نيز روغن گرم را جذب مي‌كند اما هنگامي كه ما از روغن صنعتي استفاده مي‌كنيم، چون داراي طبيعت سرد است، هنگامي كه به كبد مي‌رسد تشكيل پلات مي‌دهد. متاسفانه انگليس‌ها براي ما مي‌خوانند و همكاران ما نيز از روي كتاب آنها اين حرف‌ها را تكرار مي‌كنند و مي‌گويند كبد چرب است در حالي كه كبد عاشق چربي است.

طبي كه غرب وارد كشور ما ميكند، توطئه است

اين استاد طب سنتي با بيان اينكه غرب در حال توطئه براي ماست، گفت: طبي كه براي كشور ما ورود مي‌كنند، توطئه است. اگر كشورها را در مقاطع خاص زمان بررسي كنيم متوجه خيانت‌هاي آنها مي‌شويم، روند بيماري‌ها صعودي است.

وي با اشاره به حضور متخصص سرطان‌شناسي آمريكا در دانشگاه آزاد در چند ماه اخير در كشور گفت: اين متخصص گفته سه سال آينده ايران با سونامي سرطان مواجه مي‌شود. آنها عامل سرطان را فرستاده‌اند و منتظر نتيجه آن هستند. من حتي واكسن آنها را قبول ندارم چون پيسينجر گفته ما از طريق واكسن كمبودهاي هزينه نظامي را جبران مي‌كنيم و دشمنانمان را نيز از بين مي‌بريم.

آرد غني شده آلزايمر را افزايش ميدهد

اين كارشناس تغذيه ادامه داد: يكي از چهار دانشمندي كه در مورد آهن تحقيق كرده‌، ايراني است و در خارج زندگي مي‌كند. وي به من گفت اگر آهن را با نان استفاده كنيم آلزايمر مي‌آورد اما ما ديديم كه متاسفانه چند وقت بعد در كشور، كارخانه آرد غني شده ساخته شد و اين كار آلزايمر را افزايش مي‌دهد.

وي با طرح اين پرسش كه آيا اسرائيل براي ما دارو مي‌فرستد تا ما را درمان كند؟ بيان داشت:‌ مگر مي‌شود آنها ما را درمان كنند؛ تا ما از طريق حزب‌الله به آنها موشك بزنيم، علم اسرائيل قابل اعتماد نيست.

روازاده همچنين به وجود كرم‌ها و پمادهاي جديد لاغري كه از مواد طبيعي كه در كشور ساخته شده است، گفت: اين كرم‌ها در عرض 50 روز چربي را از بين مي‌برد و تا 11 سال آينده چربي بر نمي‌گردد، بزودي اين كرم‌ها توليد و به كوري چشم دشمنان با نازل‌ترين قيمت‌ وارد بازار مي‌شود.

صهيونيست جهاني نميخواهد كسي را درمان كند

وي خاطرنشان كرد: صهيونيست جهاني نمي‌خواهد كسي را درمان كند. آنها دائم در حال توطئه هستند. در ايران سالانه 10 هزار نفر به علت بيماري ديابت، دست و پاي‌شان قطع مي‌شود. اگر به انجمن ديابت برويد يك ليست به شما مي‌دهد و مي‌گويد اين ليست را بخور و اين ليست را نخور؛ اگر جاي اين دو ليست را عوض كنيد، خوب مي‌شويد.

ماكارونيهايي كه هماكنون استفاده ميكنيد عقيمي ميآورد

روازاده با اشاره به جواناني كه به خاطر مصرف كاكائو در داخل كشور مي‌ميرند، گفت: اگر شب كسي از جايش بلند شد و بازوش را خاراند بدانيد اين علامت قبل از سكته قلبي است و حتي ماكاروني‌هايي كه هم‌اكنون استفاده مي‌كنيد عقيمي مي‌آورد.

اين استاد تغذيه يكي از مشكلات جامعه را تبحر به جاي تخصص دانست و با بيان اينكه  ابوعلي‌سينا متخصص بود، گفت: اكثر دكترهای امروزي متبحر يك رشته‌ بوده و اين افراد متخصص نيستند مثلا براي يك سرماخوردگي كه سرفه آن مي‌ماند آنتي‌بيوتيك آن را خوب نمي‌كند؛ بلكه يك حبه سير آب‌پز شده اگر يك بار خورانده شود باعث از بين رفتن سرفه مي‌شود.

روازاده تاكيد كرد: طب اسلامي به دليل سادگي آن رايگان است مگر مي‌شود طب امروز را رايگان كرد مريضي با صرف 500 ميليون تومان براي درمان سرطانش باز هم به نزد ما براي درمان آمده بود.

وي ادامه داد: در فرهنگ ما اگر اسب را تكه‌تكه كنيد به آن نمي‌گوييم كره اسب، پس چرا مرغ را تكه‌تكه مي‌كنيم آنگاه مي‌گوييم جوجه ببينيد با ما چه كردند آنها قدرت تفكر را از ما گرفته‌اند.

اين كارشناس طب سنتي خاطرنشان كرد: هنگامي كه امام به كشور آمد گفتند زمان ورود امام 20:33 بوده كه بچه‌هاي ما متوجه شدند و گفتند 20:27 دقيقه بود و حال چرا آن ها 33 را مطرح كردند چون بعد از چند قرن مي‌خواستند بگويند امام را ما به ايران فرستاديم، كساني كه در مساجد و ادارات ما نعلبكي‌ها را از زير استكان‌هاي ما بيرون كشيدند و استكان ما را تبديل به ليوان كردند، اين ها كساني هستند كه به ناموس ما بي‌حرمتي كردند

برای خرید کرم لاکچری کوین روز و شب کلیک کنید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا