آیا محصولات Reliv واقعاً کارایی دارند؟

پزشکان بارها علائم بیماری های ما را بدون درمان علت درمان می کنند. در نتیجه استفاده از محصولات Reliv طی 3 سال گذشته فواید قابل توجهی برای سلامتی به من رسیده است. بدن انسان ارگانیسم قابل توجهی است که با توجه به تغذیه مناسب می تواند خود را بهبود بخشد.

افسردگی | کسب درآمد

شهادت قانع کننده ای توسط یکی از دوستانم که از محصولات Reliv استفاده کرده است ، ارائه شده است. من که از کمبود انرژی و خستگی مفرط و افسردگی رنج می برم ، به یک پزشک مشهور مراجعه کردم که تخصصش آلرژی بود. پزشکان در کلینیک مایو بیماران را به وی ارجاع دادند و وی شهرت خارق العاده ای به دلیل قرار گرفتن در راس درمان ها داشت. او چندین حساسیت و کاندیدا را برای من تشخیص داد که ممکن است در کمبود انرژی نقش داشته باشد. کاندیدا یک عفونت مخمر در روده است و به نظر می رسد زنان با مشکلات عفونت مخمر آشنا هستند. بنابراین من از تشخیص تعجب کردم اما تصمیم گرفتم که بر آن غلبه کنم. او برای من توضیح داد که سیستم ایمنی بدن من آسیب دیده است و به همین دلیل مستعد ابتلا به بیماری هایی هستم که تجربه می کنم. راه حل این بود که به تدریج سیستم ایمنی بدن خود را از طریق دارو و تغذیه ایجاد کنم. او یک رژیم غذایی سخت را برای من ترسیم کرد که شامل قند نیست. وی همچنین خرید مواد غذایی را در یک فروشگاه مواد غذایی سالم توصیه کرد و بنابراین سفر من به سلامتی بهتر از طریق تغذیه مناسب را آغاز کرد.

با ادامه مشورت با پزشک خود ، حدود یک سال اوضاع خوب پیش رفت. مشکل من این بود که هر چقدر تلاش کردم ، نتوانستم قند را به طور کامل از رژیم غذایی خود حذف کنم. پس از کشف طب سوزنی دوباره از علائم خود رهایی یافتم. این روشی از داروهای شرقی برای پیشگیری از بیماری بود که بدن و سیستم ایمنی بدن را درمان می کرد. آنها همچنین رژیم غذایی سختی را پیشنهاد کردند که شامل قند نباشد. برای مدت طولانی نمی توانم رژیم بدون قند داشته باشم.

تلاش من برای تغذیه مناسب برای کمک به ساخت سیستم ایمنی بدن خود همچنان ادامه داشت که در ذهنم می دانم اگر نتوانم قند را از رژیم غذایی خود حذف کنم ، در نهایت ممکن است شکست بخورم. وقتی سیستم ایمنی بدن ما آسیب ببیند ، بیشتر در معرض بیماری های کوتاه مدت و طولانی مدت هستیم. بیماری های بزرگی مانند سرطان ، برونشیت مزمن و بیماری های قلبی در سیستم ایمنی ضعیف رشد می کنند. من که در یک ایالت سرد شمالی زندگی می کنم ، مرتباً با آنفولانزا و سرماخوردگی بد برخورد می کردم. در طول بهار و پاییز ، مجبور شدم پنجره های خانه ام را به دلیل گرده و قالب موجود در هوا ، به هوای تازه بسته بگذارم. سینوسهای من به طور مداوم متوقف شده و تنفس خوب یک کار طاقت فرسا بود. من گاهی اوقات با استفاده از ویتامین C خالص از فروشگاه ویتامین های محلی خود احساس تسکین می کردم و کشف می کردم خوردن سیر کامل ، گاهی اوقات خام به شما کمک می کند.

کشف فرمول مناسب برای ایجاد سیستم ایمنی بدن من گاهی گیج کننده و پیچیده بود. من یاد گرفتم که بدن به حداقل نیاز روزانه به چندین ویتامین و پروتئین نیاز دارد. من همچنین یاد گرفتم که بسیاری از غذاهایی که امروز می خوریم فاقد مواد مغذی مورد نیاز ما هستند. برخی از افراد گیاه خوار شده اند تا از غذای فرآوری شده ای که مصرف می کنیم خودداری کنند. خستگی و افسردگی من ادامه داشت و در زندگی شخصی و شغلی من تداخل ایجاد کرد. بدون درمان علت واقعی بیماری هایم استعفا دادم و علائمم را درمان کردم.

هنگامی که من به Reliv معرفی شدم ، فهمیدم که بسیاری از افراد با استفاده روزانه از این محصولات در طی یک دوره زمانی ، مزایای معجزه آسای بهبودی و سلامتی را تجربه کرده اند. Reliv International یک شرکت معتبر است و دارای حق ثبت اختراع انحصاری علوم غذایی متعددی است که هنگام برخورد با مکمل های سلامتی بسیار نادر است. وقتی پرسیدم که چه عواملی باعث عملکرد خوب این محصولات شده است ، فهمیدم که این محصولات از نظر زیست محیطی منحصر به فرد هستند و مردم از مزایای شگفت انگیز سلامتی مختلفی برخوردار هستند زیرا محصولات برای ساخت سیستم ایمنی بدن طراحی شده اند. نمی توانستم باور کنم که چنین محصولی شگفت انگیز پیدا کردم که با در نظر گرفتن حداکثر نیاز روزانه برای هر ویتامین و ماده مغذی مورد نیاز بدن ما برای مقابله با بیماری ، معمای تغذیه را ساده کرده است.

بلافاصله با مصرف روزانه محصولات Reliv با افزایش چشمگیر انرژی و هوشیاری روبرو شدم. با گذشت زمان ، من در زمستان بیمار نمی شدم و بدون واکنش های آلرژیک توانستم پنجره های خود را در بهار و تابستان باز کنم. من دچار مشکلات شدیدی در ناحیه کمر از نظر استرس شده ام که در یک زمان مرا در صندلی چرخدار محدود می کرد. بیش از 5 دقیقه قادر به ایستادن روی هر دو پا نبودم بدون اینکه درد عصبی سیاتیک در پاهایم تحمیل شود. به من دستور داده شد که مصرف محصولات Reliv را افزایش دهم و مطمئناً ، من نه کمر دارم و نه مشکلات عصب سیاتیک که بسیار ناتوان کننده باشد.

من رژیم سالم تری دارم اما بارها با مصرف قند مبارزه می کنم. با این حال استفاده از محصولات Reliv در طی یک دوره زمانی کیفیت زندگی را به من داده است که فکر نمی کردم امکان پذیر باشد. سیستم پشتیبانی Reliv با تماس های تلفنی و خبرنامه های هفتگی که به سبک زندگی سالم تر از طریق ورزش ، تغذیه مناسب و استفاده مداوم از مکمل های Reliv اختصاص دارد ، من را تشویق می کند. من باید یک تمرین بدنی شروع کنم و بستنی و شکلاتی را که دوست دارم مصرف کنم قطع کنم. علی رغم کمبودهای من در آن مناطق ، در نتیجه استفاده از محصولات Reliv در طی یک دوره زمانی ، سلامت جسمی باورنکردنی را تجربه می کنم. Reliv همچنین امکان کسب درآمد از طریق اضافه کردن مشتریان خرده فروشی و عمده فروشی را فراهم می کند.

اگر دوست دارید بیشتر بدانید که چگونه Reliv می تواند برای سلامتی شما مفید باشد ، می توانید از طریق EzineArticles با من تماس بگیرید و خوشحال می شوم که به شما کمک کنم. اگر تصمیم دارید به Reliv یا هر شرکت معتبر بازاریابی شبکه ای بپیوندید ، کافیست روی پیوند زیر کلیک کنید تا اسرار 3٪ برتر بازاریابان اینترنتی و چگونگی موفقیت آنها در MLM را کشف کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا