آیا مصاحبه هایم را باید رایگان بدهم یا آنها را بفروشم؟

شعار من که به نظر من بسیار موثر است فقط دادن اطلاعات به صورت رایگان است.

اگر به وب سایت من مراجعه کنید ، بیش از 150 ساعت مصاحبه صوتی با کارشناسان بازرگانی ، کارشناسان بازاریابی و کارشناسان رونویسی به صورت رایگان مشاهده خواهید کرد.

خیلی وقت ها مردم می گویند من دیوانه ام. آنها می پرسند ، “چرا این اطلاعات را رایگان ارائه می دهید؟”

در دنیای آنلاین و دنیای تبلیغات ، شما برای به اشتراک گذاشتن ذهن خود می جنگید.

اطلاعات را از کارآفرینان دور کنید. مردم چیزهای رایگان را دوست دارند ، به شرطی که این چیزهای رایگان و با کیفیت باشند و در آنها ارزش داشته باشد.

استراتژی من ایجاد اعتبار با دادن اول است.

اگر بتوانم مصاحبه ای با کیفیت بسیار بالا ارائه دهم ، که پاسخ دهندگان را در مورد موضوعی پاسخ دهد ، من خودم را به عنوان یک مصاحبه گر ، صادقانه و ارزشمند در اولویت قرار داده ام ، زیرا ممکن است دیگران در حوزه کاری من هزاران دلار بابت همین اطلاعات دریافت کنند.

من آن را رایگان می دهم و فرصتی برای شنیدن آن و ایجاد ارتباط با شنونده دارم.

بنابراین ، با دادن رایگان آن ، همه این مزایا را خواهید گرفت. هنگامی که با شنوندگان خود رابطه برقرار کردید ، این فرصت را خواهید داشت که چیزی به آنها بفروشید. اما اعتماد باید حرف اول را بزند.

به یاد داشته باشید ، شما برای یک زمان با یک مشتری بالقوه می جنگید. و اگر با رقیبی رقابت می کنید که بابت اطلاعات مشابه یا با کیفیت پایین هزینه دریافت می کند و آن را به صورت رایگان ارائه می دهد ، هر بار برنده خواهید شد.

امتحان کنید کار می کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا