آیا مقالات راز بازاریابی حرفه ای هستند؟

[ad_1]

بازار | بازاریابی

مقاله نویسی اخیراً محبوب شده است. موتورهای جستجو نحوه رتبه بندی وب سایت ها را تغییر داده و شروع به ارزش گذاری بیشتر برای محتوای با کیفیت می کنند. تصحیح: آنها در فیلتر کردن محتوای تجاری چرخه های فروش و تبلیغات محتوا بهتر عمل می کنند.

یک روش فوق العاده خوب برای دستیابی به حضور وب با محتوای خوب نوشتن مقاله است. چرا؟ موتورهای جستجوی محتوا را جستجو می کند. این مطالب مفیدی را برای فرد در جستجوی اطلاعات خوب در وب فراهم می کند. ابزاری را فراهم می کند که به وسیله آن می توان نویسنده مقاله را در وب مشاهده کرد.

بازاریابی تخصصی از کجا می آید؟ اول از همه بگذارید بازاریابی تخصصی را به جای بازاریابی نیازهای جمعی افراد به عنوان بازاریابی طراحی کنیم كه برای پاسخگویی به نیازهای گروه كمی از افراد (بخش تخصصی) طراحی شده است. به عنوان مثال یک نوع خاص از صاحبان حیوانات خانگی نوع خاصی از کاربران وب یا یک مذهب خاص ممکن است یک بازار طاقچه محسوب شود.

برای بازارهای ویژه مانند این اشکال سنتی تأمین منابع انبوه آنلاین مانند تبلیغات بنری تبلیغات طبقه بندی شده و نرم افزارهای تولید کننده ترافیک چندان مثر نیستند. قالب های تبلیغاتی انبوه هنگام تبلیغ محصولی که جذابیت گسترده ای در بازار داشته باشد مقرون به صرفه تر است.

بنابراین یک بازاریاب طاقچه چه کار می کند؟ با فرض اینکه آنها حضور وب دارند و محصول با کیفیت یا راه حل دیگری برای نیازهای تخصصی مشتری ارائه می دهند می توانند مقاله های مشترکی بنویسند. مقالات مورد توجه ویژه مشتریان خاص قرار می گیرند. این اطلاعات ممکن است حاوی اطلاعات ارزشمندی باشد که مشتری حرفه ای نمی تواند در جای دیگری پیدا کند.

بعضی اوقات مقاله نویسان مقاله های کلی می نویسند که در واقع هیچ سود واقعی برای خواننده ندارند زیرا معتقدند مقاله مقاله است. این به سادگی درست نیست. خودت فکر کن وقتی مقاله ای را می خوانید اگر هنگام خواندن مقاله چیز جدیدی یاد نمی گرفتید آیا تمایل دارید که درباره شخص شرکت یا کالاهایی که نویسنده مقاله نمایندگی دارد اطلاعات بیشتری کسب کنید؟

کلید نوشتن مقاله برای بازارهای ویژه و به دست آوردن حضور موثر اینترنت با این کار نوشتن با کیفیت است. مقاله را با اطلاعات مفید پر کنید. به خواننده نشان دهید که واقعاً در زمینه کاری خود متخصص هستید. به خواننده تمایل شدید دهید تا بخواهد بیشتر از آنچه در مورد نیاز آنها می گویید بشنود. و تنها راهی که می توانید این ولع ها را ایجاد کنید در وهله اول دادن اطلاعات خوب به آنها است.

مقالات خوب و خوب نوشته شده کلید اصلی بازاریابی در فضای بازاریابی اینترنتی امروز هستند. مقالاتی بنویسید آنها را به پایگاه داده های پر استفاده مقاله ارسال کنید و رشد ترافیک را در وب سایت خود مشاهده کنید.

توجه: شما مجاز به چاپ مجدد و توزیع این مقاله به شرط آن هستید که به طور کامل توزیع شود از جمله تمام پیوندها. © شان میس 2006

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا