آیا موتورهای کوچک جستجوی PPC واقعا ارزش آن را دارند؟

[ad_1]

پاسخ نهایی شاید است. سلام .. دوستانه انتظار؟ من وکیل هستم! اما بگذارید بیشتر توضیح دهم. پاسخ صحیح تقریباً به هر س marketingال بازاریابی «مسابقه» است. این تنها راه شناخت واقعی جواب درست است. اما می توانیم از نتایج افراد دیگر درس بگیریم و آنها را با بازاریابی خود سازگار کنیم. وقتی صحبت از موتورهای جستجوی PPC (پرداخت به ازای هر کلیک) می شود می دانید که همه یکسان ایجاد نشده اند. گوگل و اورتور بر بازار تسلط دارند. کل ترافیکی که از آن دریافت می کنید کل موتورهای جستجوی PPC دیگر را با هم کم می کند. اما آیا این به معنای این است که پول کوچولوها نیست؟ Au Contraire. (این روش عالی نه گفتن فرانسوی است – و شاید آن را غلط املایی کرده باشید. مدت زیادی از گذراندن کلاس زبان فرانسه من در دبیرستان می گذرد.) قبل از اینکه چند پیشنهاد به شما بدهم توجه داشته باشید که نتایج شما متفاوت خواهد بود – همیشه. در اینجا مهمترین نکته در کل این مقاله وجود دارد: نرخ تبدیل شما از موتور جستجو به موتور جستجو دیگر متفاوت خواهد بود. زیاد. تا 300٪ شما می توانید یک تبلیغ در Google اجرا کنید و نرخ بازدید 2٪ برای بازدیدکنندگان خود که به خریدار تبدیل می شوند بدست آورید. پس از آن همان تبلیغ را در پیش زمینه اجرا کنید و فقط درصد تبدیل 1٪ را مشاهده کنید. همیشه … همیشه تبلیغات و نتایج خود را پیگیری کنید. از نظر تبدیل همه جا خواهند بود. آیا این بدان معناست که شما باید تبلیغات با نرخ تبدیل کم را متوقف کنید؟ کاملاً نه … مگر اینکه سود کسب نکنید. AHA به یاد داشته باشید مهم نیست که درصد تبدیل شما تا زمانی که سود می کنید متفاوت باشد! بیایید فرض کنیم شما احمقانه بازاریابی برگشتی ندارید بنابراین تنها پولی که از هر مشتری می بینید فروش یکبار مصرف است که در هر فروش 30 دلار سود می کند. و حداقل 15 دلار بعد از هزینه ها شارژ می شود. با نرخ تبدیل 1٪ می توانید برای هر کلیک 15 سنت پرداخت کنید زیرا شماره های شما ادامه دارد. اگر تعداد پیشنهادات شما بالاتر باشد کلیک کمتری دریافت خواهید کرد اما با این وجود می توانید اعداد را برای شما مناسب جلوه دهیم. البته هر کمپین PPC با سودآوری تنظیم و اجرا می شود که اساساً می تواند در خلبان اتوماتیک قرار گیرد. لازم نیست کمپین ها را به طور دقیق اجرا کنید. فقط به آنها اجازه دهید خریداران را ادامه دهند. به طور کلی متوجه خواهید شد که موتورهای جستجوی PPC کوچکتر نسبت به موتورهای بزرگتر نرخ تبدیل کمتری دارند. اما معمولاً میانگین پیشنهادی کمتری نیز دارند. شما فقط باید کلیک ها و فروش های خود را پیگیری کنید تا بتوانید پیشنهادات خود را تنظیم کنید تا شماره های شما کار کنند. حتی اگر یک کمپین خاص فقط به یک فروش سودآور بیشتر در ماه منجر شود – آن هم یک کمپین که ماه به ماه ادامه می یابد. این کار را فقط برای 50 یا 100 ترکیب کلمات کلیدی و موتورهای جستجو انجام دهید … و نمک اضافی خوبی دریافت خواهید کرد. اگر به http://www.ShawnsNews.net/ListPPC_SE.html بروید می توانید لیستی گسترده از 600+ موتور جستجوی PPC را بدست آورید و بررسی 30 موتور جستجو – کم و بیش – را بخوانید. همچنین متوجه شدید که این لیست ها غالباً کمی قدیمی هستند اما هنوز منبع خوبی هستند. با موفقیت شان کیسی

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا