آیا می توانم کتابهای الکترونیکی را با فروش مجدد پول بدست آورم؟

این سوالی است که امروزه بسیاری از مردم می پرسند ، به ویژه با توجه به محبوبیت کتاب های الکترونیکی. پیشرفت های فن آوری ، به ویژه در اطراف اینترنت ، پتانسیل آن فرصت های بسیاری را به وجود آورده است که افراد می توانند از این فرصت استفاده کرده و در این راه درآمد کسب کنند. یکی از محبوب ترین آنها بازاریابی وابسته است که در آن می توانید از طرف شرکت محصولاتی را بفروشید و از هر فروشی که انجام می دهید درآمد کسب کنید. این بسیار شبیه به این است که چگونه می توانید با فروش مجدد کتاب الکترونیکی درآمد کسب کنید.

کتاب های الکترونیکی محبوبیت بیشتری پیدا می کنند و اگر بتوانید بر اساس موضوعاتی که بیشتر با آنها آشنا هستید کتاب ایجاد کنید بسیار آسان است. ایجاد کتاب خود می تواند تلاش زیادی ببرد و اگر برای چالش آماده نیستید ، می توانید کتاب های الکترونیکی را که دارای حق فروش مجدد هستند دوباره بفروشید. این بدان معناست که هر کتاب قابل فروش مجدد نیست و باید مراقب باشید تا زمانی که فقط کتاب هایی را انتخاب کنید که حقوق فروش مجدد را برای اشخاص ثالث گسترش دهند.

چگونه کار می کند

معمولاً باید کتابهای الکترونیکی را از نویسندگان یا فروشندگان بخرید و سپس می توانید آنها را دوباره بفروشید و سود خود را حفظ کنید. آنها کتابهای عمومی نیستند ، اما کتابهایی هستند که دارای حق فروش مجدد هستند ، بنابراین شما می توانید پس از فروش سود خود را حفظ کنید. حسن فروش مجدد کتاب های الکترونیکی این است که میزان پولی که می گیرید به تلاش شما در بازاریابی و فروش مجدد کتاب بستگی دارد. اکثر آنها با مبلغی اندک دلار می پردازند و حتی اگر چند پنی هم از این سود بدست آورید ، بازهم برای شما یک تجارت سودآور خواهد بود زیرا در تولید کتاب کاملاً کاری نکرده اید.

چه چیزی را به یاد داشته باشید

در مورد فروش مجدد کتاب های الکترونیکی ، شاید مهمترین نکته ای که باید بخاطر بسپارید این است که یک Master Resale Right یا MRR و یک برچسب خصوصی Right یا PLR وجود دارد. در رده مناسب کتاب اصلی فروش مجدد ، این فرصت را دارید که به غیر از فروش مستقیم محصول ، حقوق آن را بفروشید ، همچنین مجاز به فروش بسته های فروش مجدد کالا به فروشندگان علاقه مند نیز هستید. با این حال ، شما هیچ اجازه ای برای اصلاح محصول نمی گیرید و حتی ممکن است مجبور باشید با جزئیات دیگر مانند قیمت گذاری کنترل شده کار کنید.

وقتی صحبت از حقوق برچسب خصوصی می شود ، شما به عنوان فروشنده از انعطاف بیشتری برخوردار هستید. این حقوق به شما این آزادی را می دهد که محصول را به دلخواه خود سفارشی کرده و محتوای محصول را همانطور که می خواهید قبل از استفاده به روش های مختلف مورد نظر خود تغییر دهید. بنابراین ، برای فهمیدن اینکه کدام یک از کتابهای الکترونیکی حقوقی دارند ، باید همیشه توضیحات کتاب را بخوانید و تعیین کنید که کدام حقوق مناسب شما هستند.

همچنین مهم است که به یاد داشته باشید فروش مجدد کتاب کاملا قانونی است به شرطی که حق فروش مجدد کتاب را داشته باشد. مجوزهای کتاب می توانند برای شما راحت تر بدانند کدام یک را می توانید بفروشید و کدام یک را نباید. حقیقت این است که ، شما می توانید با فروش مجدد کتاب های الکترونیکی ، درآمد زیادی کسب کنید ، به ویژه هنگامی که مناطقی را انتخاب کنید که برای خوانندگان خود رو به پیشرفت هستند یا همیشه سبز هستند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا