برترین های کسب و کارصنعت و تجارت

آیا نرده چوب پلاست با کیفیت تر است یا نرده استیل ؟

هنگامی که زمان تعویض نرده قدیمی یا نصب آن برای اولین بار فرا رسیده باشد، ممکن است بپرسید که آیا باید از نرده چوبی استفاده کنید یا نرده استیل. هر دو محصول جوانب مثبت و منفی خود را دارند. با این حا ما در این مقاله راجع به اجرای نرده با چوب پلاست صحبت کرده‌ایم. در اینجا نکاتی وجود دارد که هنگام تصمیم گیری باید در نظر بگیرید.

احتمال | بهترین برند نرده استیل

جوانب مثبت و منفی نرده استیل و نرده چوبی

نرده چوبی اجرا شده با متریال چوب پلاستیک این خصوصیت را دارید که فضایی مدرن یا کلاسیک را با آن طراحی کنید. نصب این نوع نرده مقرون به صرفه بوده و نسبت به نرده‌های استیل هزینه کمتری دارند. این محصول انتخاب گسترده‌تری به شما می‌دهد زیرا می‌توانید چوب پلاستیک را در چند طیف رنگی متنوع انتخاب نمایید. این بدان معناست که امکان انتخاب رنگ طبیعی با ظاهری شبیه به چوب برای شما فراهم است و احتمالاً برای هر کسی که نگران محیط زیست باشد، این محصول بسیار جذاب خواهد بود.

به راحتی می‌توان نرده چوبی را با عناصر موجود در محیط یکدست کرد؛ یکی از ویژگی‌های بارز چوب پلاستیک اجرای چندین المان متفاوت از جمله: فلاورباکس، پرگولا، الاچیق، کفپوش و … با این محصول بوده که فضا را بسیار متفاوت خواهد کرد. نصب نرده چوبی با این محصول نیاز به افراد حرفه‌ای خواهد داشت. ضمن این که نیازی به نگهداری با تعمیر نداشته و همین امر محصول را جایگزینی مناسب برای چوب طبیعی خواهد کرد.

احتمال | بهترین برند نرده استیل

معایب نرده با چوب طبیعی

نیازهای سنگین نگهداری چوب بزرگترین اشکال آن است؛ نگهداری سالانه برای حفظ نرده چوبی در فرم مناسب مورد نیاز است. استفاده از رنگ به طور منظم، شانس این را که نرده شما قربانی قارچ یا پوسیده شدن شود، کاهش می‌دهد. تخته‌های نرده همچنین می‌توانند تاب بخورند، به خصوص اگر به درستی از آنها استفاده نشده باشد تا در برابر رطوبت یا تغییر دما مقاومت کند. بدون در نظر گرفتن نصب نادرست، پست‌های نرده چوبی به زیر سطح زمین فرو می‌روند که می‌تواند نرده را متمایل به تاب خوردن یا کج شدن، کند؛ اما نرده چوب پلاستیک هیچکدام از این معایب را ندارد.

احتمال | بهترین برند نرده استیل

مزایای استفاده از نرده استیل

کسانی که ظاهری متفاوت را می‌خواهند، از گزینه‌های موجود با نرده استیل یا آهنی استفاده می‌کنند. در حالی که می‌توانید مواردی را تهیه کنید که دقیقاً مانند چوب باشند و در رنگ‌های متنوع مانند سفید، خاکستری و … نیز قابل انتخاب باشند. آنها به نقاشی یا رنگ آمیزی احتیاج ندارند و حتی می‌توان نرده چوب پلاست را به صورت پیش ساخته و آماده نصب کرد. در کل مزایای نرده چوبی بسیار است.

یکی از بزرگترین تفاوت‌ها، می‌تواند میزان نیاز به نگهداری کم این محصول باشد. همین خصوصیات باعث می‌شود تا بتوانید نقاشی‌های دیواری را پاک کنید. نرده استیل شکاف یا ترک نخواهند داشت. این محصول تحت تاثیر آسیب موریانه، قارچ یا پوسیدگی و خشک شدن نمی‌باشند؛ همچنین در برابر آتش مقاوم است. نصب نرده استیل بسیار ساده است، زیرا تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که ریل‌ها را درون پست‌ها بکشید و پست‌ها را درون زمین ثابت کنید.

معایب نرده استیل

هزینه بزرگترین نقطه ضعف نرده استیل است. اگر بدنبال نرده کشیدن در یک منطقه بزرگ هستید، سرمایه گذاری اولیه شما می‌تواند زیاد باشد و قطعا این محصول مقرون به صرفه نخواهد بود؛ بنابراین برای این منظور می‌توانید پرچین چوبی را انتخاب کنید که ظاهری متفاوت دارد و هم مستحکم و بادوام است. درجه حرارت شدید باعث می‌شود استیل انبساط یابد یا خم شود. وزش باد شدید می‌تواند باعث پیچ خوردن و خم شدن بخش‌ها شود زیرا طول نرده استیل به اندازه تخته نرده چوبی متصل، محکم یا مطمئن نیستند.

برخی از انواع نرده استیل می‌تواند دارای مشکلات کپک باشد، به خصوص اگر در نزدیکی آبپاش‌های حیاط واقع شده باشند. از آنجا که سطح نرده غیر متخلخل است، به راحتی می‌توان کپک را از بین برد. با این حال، لازم است قبل از ایجاد لکه‌ها از بین برود. یک نکته مهم در انتخاب نرده استیل، تعمیر است. این فرآیند به طور معمول پیچیده‌تر از جایگزین کردن تخته با چوب است و شما به راحتی می‌توانید خود در حال جایگزین کردن یک بخش کامل ببینید تا بتوانید یک اصلاح مناسب را انجام دهید.

چوب پلاست فیکا از تولید تا طراحی و اجرا همراه شماست

جهت مشاوره رایگان یا اطلاع از قیمت چوب پلاست با ما در تماس باشید

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا