آیا نوترونیکس کلاهبرداری است؟

فرصت های مشاغل خانگی مبتنی بر اینترنت همه کلاهبرداری است. آنها چیزی غیر از برنامه های سریع ثروتمند شدن نیستند که به افراد ناامید و ساده لوح اجازه می دهد کیف پول خود را باز کنند و کارت اعتباری خود را بیرون بیاورند. وعده پول آسان و ثروت یک شبه بسیار وسوسه انگیز است ، اما این فرصت های به اصطلاح هرگز محقق نمی شوند. این برداشت بیشتر مردم از فرصت های مشاغل خانگی ، به ویژه فرصت های مبتنی بر اینترنت است. اما آیا این حقیقت است؟ آیا هیچ فرصت مشروعی در آنجا وجود ندارد؟ بله وجود دارد

آموزش | سرمایه گذاری

Nutronix International یک فرصت مشروع برای مشاغل خانگی است که این نویسنده از آن می داند. آنها محصولات بهداشتی و سلامتی ارزان قیمت و بسیار م backثر را با پشتوانه سالها تحقیق و توسعه علمی به بازار عرضه می كنند كه باعث ایجاد تغییراتی واقعی در زندگی افراد می شود ، حتی برخی از محصولات آنها به ثبت رسیده است. Nutronix متعلق به باب و بلر برمنر است و دفتر مرکزی آنها در Mechanicsville ، ویرجینیا است. دفتر خانه دارای موقعیت فیزیکی است ، توسط افراد واقعی کار می کند و آنها میلیون ها دلار محصولات را برای مشتریان واقعی حمل می کنند. آیا این برای شما یک حیله است؟

فرصت مشاغل خانگی در Nutronix یک طرح سریع ثروتمند شدن نیست که نوید یک شبه ثروتمند شدن آسان را بدهد. برای موفقیت و سودآوری ، همانند سایر مشاغل قانونی ، فداکاری و تعهد طولانی مدت به آن نیاز دارد. همچنین ، مانند هر فرصت مشروع تجاری ، نیاز به سرمایه گذاری مالی دارد. در مقایسه با هزینه راه اندازی و اجرای یک فرآیند آجر و ملات سنتی ، این سرمایه گذاری حداقل است. Nutronix دارای سه سطح ورودی است که می توان از بین آنها انتخاب کرد. آنها سرمایه گذاری اولیه مدیر اجرایی ، مدیر اجرایی و مدیر اجرایی به ترتیب از 40 تا 550 دلار هستند. سپس یک توزیع کننده بار ماهیانه وجود دارد که باید آنها را تأیید کنند تا موقعیت خود را در شرکت حفظ کنند. این محدوده از 40 تا 100 دلار است. جدا از هزینه تبلیغاتی که بسته به نحوه انتخاب توزیع کننده برای تبلیغ تجارت خود متفاوت است ، همین! اگر به نظر گران می آید ، کافی است آن را با هزینه داشتن و اداره حق رای دادن مانند McDonald’s یا Starbucks یا در صنعت بهداشت و سلامت ، فروشگاه GNC مقایسه کنید. هیچ مقایسه ای وجود ندارد.

با مشاغل مستقر در خانه مانند Nutronix ، هیچ هزینه ای برای فروشگاه یا مشاغل مستقر در اداره انجام نمی شود. هیچ وسیله ای برای خرید و نگهداری وجود ندارد. بدون کارمند ، هیچ بسته مزایا ، هیچ بیمه و هیچ هزینه اضافی. این شرکت آموزش ، خدمات پشتیبانی ، حسابداری ، وب سایت ها و سایر ابزارها را برای ارتقا تجارت و محصولات ارائه می دهد و مستقیماً به مصرف کننده تحویل می شود. آیا این معادل 100 دلار در ماه نیست؟ می توان چیزهای بیشتری را برای تجارت سنتی به کار برد ، اعم از حق رای دادن یا فعالیت مامان و پاپ. توزیع کننده محصول را برای مصرف خود دریافت می کند یا به عنوان تبلیغات برای تجارت خود استفاده می شود. حالا آیا ماهیانه 100 دلار ارزش دارد؟ البته همینطور است حتی اگر توزیع کننده یک عضو واحد استخدام نکرد ، هرگز یک محصول را فروخت و هرگز حتی یک سنت هم تولید نکرد ، آنها هنوز هم از برخی محصولات سلامتی بسیار خوب که به آنها کمک می کند سالمتر زندگی کنند و به طور بالقوه جان خود را نجات دهند ، مزیت داشتند. حالا 100 دلار ارزش دارد؟

در حقیقت ، نورونیکس اگر به درستی کار کند و اگر توزیع کننده از برنامه بازاریابی پیروی کند و مربی مربی اسپانسر و سرپرست باشد ، فرصتی بسیار سودآور است. نه ، نوترونیکس کلاهبرداری نیست. این یک فرصت مشروع برای مشاغل خانگی است و قطعاً قابل تأمل است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا