آیا هماهنگی آنلاین باعث می شود خواننده به جای جذب کامل اطلاعات ، خواننده را خراب کند؟

[ad_1]

چه نوع هماهنگی آنلاین خوانندگان را به درک کامل اطلاعات جذب می کند؟ هر ایده؟ بخوانید تا متوجه شوید.

من اینترنت را مرور کردم و کتابهای PDF را به طور گسترده خواندم و به این نتیجه رسیدم که متن فشرده شده از طریق اینترنت با پاراگراف های طولانی ، تمرکز و پذیرش اطلاعات را برای خواننده دشوار کرده است. آنها معمولاً پس از چند سطر خواندن مطالب را رها می کنند.

سپس بهترین قالب آنلاین فضای دو برابر با پاراگراف کوتاه خواهد بود. همچنین تصاویر را با متن قرار دهید تا مطالب جالب تر شود. پست های وبلاگ ، مقاله ها و PDF ها تشویق می شوند تا از این قالب پیروی کنند ، زیرا خوانندگان از این کار دور نمی شوند و تا انتها به محتوای آن می چسبند.

گذشته از این ، محتوای نباید فقط مزخرف باشد. این باید اطلاعات را به روشی جالب روشن کند تا خواننده احساس کند مجبور به خواندن است و می خواهد بیشتر موارد شما را یا پست های وبلاگ ، مقالات ، کتابهای PDF یا کتابها با هر قالب دیگر بخواند.

بنابراین چگونه محتوای خود را جالب می کنید؟ این باید مفید باشد – چیزی خلاقانه که اکثر خوانندگان آن را نشناخته اند. این می تواند مربوط به جنبه ای از فناوری ، آزمایش بیولوژیکی یا هر موضوع دیگری برای این موضوع باشد – تا زمانی که اطلاعات را به روشی جالب و جذاب ارائه دهد.

اگر این وبلاگ است که می نویسید ، می توانید به دنبال دستورالعمل های خود ، به دنبال تالیف وبلاگ های خود ، تبدیل آنها به کتاب جالب دیجیتالی و فروش آنها در آمازون بپردازید.

یا اگر این مجموعه مقالاتی است که شما به صورت آنلاین نوشتید ، می توانید آن را در یک کتاب PDF کامپایل کنید و به صورت رایگان برای لیست ایمیل خود ارسال کنید که از دانستن کلیه مطالب سود می برد. اطمینان حاصل کنید که محتوا برای لیست ایمیل مناسب مناسب است و همه چیز در آن موجود است. به عنوان مثال ، آنها همچنین اطمینان حاصل خواهند کرد که کتابهایی را که شما نوشتید خریداری کنید.

کتابهای PDF می توانند کتابهای خودیاری یا مجلات علمی مجلات یا همایشها باشند. در هر صورت ، آن را در وب سایت خود بارگذاری کنید تا دید و شناخت پیدا کنید. مهم نیست که آنها ممکن است باشند ، در صورت پیروی از دستورالعمل های قبلی من ، بله ، شما می توانید مخاطبان گسترده ای را جذب کنید و به سایت شما ترافیک بیشتری خواهد رسید.

در مورد مجله ها و کنفرانس ها ، آنها دستورالعمل های خاص خود را دارند و از آنجا که آزمایش و پایداری شده اند ، به شرط اینکه مطالب شما نوآورانه و مهیج باشد ، گرفتن دید و شناخت دشوار است.

به طور خلاصه ، در اینجا چند راهنمایی وجود دارد که می خواهید برای جذب خواننده و در نهایت مخاطبان گسترده مطالب آنلاین که به هر شکل و هر مکان ایجاد می کنید دنبال کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا