آیا واردات کالاهای با مارک تجاری از چین قانونی است؟

[ad_1]

آموزش | بازی

با تمام آموزش مدیریت تجارت که امروز می توانید با یک کلیک ماوس پیدا کنید ، من هنوز هم از برخی از انتظارات غیرواقعی مردم در مورد تأمین منابع محصولات متعجب هستم. کسانی که بازاریابی محصولات را به عنوان یک مدل تجاری انتخاب کرده اند ، این تصور ساده لوحانه را دارند که اکثر تأمین کنندگان عمده فروشی قادر به تهیه هر کالای خرده فروشی مشهور و مقرون به صرفه برای آنها با هر قیمتی هستند. با این حال ، به نظر می رسد واقعیت همیشه مانع ایده آل های ما می شود. کالاهای مارک دار مدرن که محبوب هستند ، معمولاً محدودیت هایی در نحوه توزیع آن دارند. به عنوان مثال ، کیف های LV “به طور عمده به مردم” یا فقط به هر کسی که دارای گواهی فروش مجدد است فروخته نمی شوند. اگرچه موارد استثنایی وجود دارد ، شما هرگز حتی در سطح خرده فروشی فروش “نیمی” کیف کیف Louis Vuitton نخواهید دید.

علاوه بر این ، موجودی فروخته نشده به عمده فروشان یا بازار مازاد ثانویه منتقل نمی شود. محصول اضافی آسیب دیده برای تعمیر به مراکز خدمات شرکتی آنها ارسال می شود. آنچه قابل فروش یا تعمیر نیست آسیب دیده است. از نظر فروش خرده فروشی آنلاین ، تنها پورتال آنلاین که کیف های دستی با ولتاژ پایین را به بازار عرضه می کند ، Eluxury.com است. موت هنسی ، یکی از رهبران این گروه لوکس ، از Eluxury.com و همچنین حق فروش تعدادی از محصولات اضافی تحت لوح ممتاز لویی ویتون برخوردار است. موت هنسی همچنین دارای بیشتر فروشگاه های خرده فروشی است که کالاهای لوئیس ویتون را توزیع می کنند. همه مارک ها به یک اندازه محدود کننده نیستند ، اما برخی از سیاست های خرید شرکتی هنوز از راه های مختلف مانع ورود هستند.

نایک و ریباک محصولات خود را محدود به فروشگاه های خرده فروشی یا فروشگاه های آنلاین نمی کنند. آنها مارك های خود را به غول های خرده فروشی مانند Footlocker توزیع می كنند و در صورت داشتن زیرساخت و بودجه برای تأمین حداقل خرید ماهانه یا سالانه ، بیشتر فروشگاه های مستقل لباس یا لوازم ورزشی را تهیه می كنند. بیشتر استارت آپ های کوچک منابع مالی لازم برای تحمل هزینه های حمل کالاهای مارک دار را ندارند. با این حال ، مقدار محدودی از کالاهای Nike و Reebok می توانند به بازار ثانویه مازاد و عمده فروشی راه پیدا کنند. اما ، اینها بیشتر محصولات کفش یا کفش کتانی است که شاید 1-2 سال از مد افتاده باشد. شما هیچ وقت سبک های فعلی کفش های نایک یا Reebok را که توسط عمده فروشان حمل می شود پیدا نخواهید کرد.

با وجود برخی از موانع خرید دقیق که شرکت ها می توانند ارائه دهند ، مانع نمی شود برخی از افراد جستجو در مورد کالاهای مارک مورد نظر خود را کنار بگذارند. برخی سعی می کنند با جستجوی سازنده تجهیزات اصلی ، زنجیره توزیع عمده فروشی شرکت یا محدودیت های خرید شرکت را کنار بگذارند. از آنجا که بیشتر پوشاک ، پوشاک ، کفش ورزشی و وسایل الکترونیکی در خرده فروشی تولید می شود ، یک تاجر هوشیار همیشه به عنوان راهی برای تأمین کالاهایی که از وضعیت محبوب خرده فروشی در ایالات متحده برخوردار هستند ، به واردات متوسل می شود.

به عنوان مثال شنژن ، چین. در شنژن ، یک مرکز خرید بسته به نام شهر تجاری لووهو وجود دارد. این مرکز خرید شش طبقه ارتفاع دارد و طیف وسیعی از کالاها از جمله کیف دستی ، لباس های مارک دار ، کفش ، محصولات دیداری و شنیداری ، سوغاتی و دی وی دی را به فروش می رساند. همه آنها را می توانید از هر قسمت از نیمی تا یک سوم آنچه در اینجا در ایالات متحده پرداخت می کنید ، تهیه کنید. برخی دی وی دی ها را می توان با چهار دلار هنگ کنگ خریداری کرد که به ارز 50 دلار در ایالات متحده ترجمه می شود.

بزرگترین مشکل فروشندگان کالاهای خود در این فعالیت گسترده خرده فروشی ، واقعیت انکارناپذیر جعلی بودن بیشتر آنها است. و مانند رژه بی پایان جعل و تقلب که بخشی از فضای خرده فروشی Luohu است ، یافتن راه خود به تولید کننده اصلی یا توزیع کننده عمده کالای مارک خاص مانند این است که به دنبال سوزن ضرب المثل در یک انبار کاه باشید.

کاغذ بازی آن را اصیل نمی کند! در میان برخی از متقاضیان علامت تجاری حکمت غالب وجود دارد که دریافت گواهی اصالت از تولید کننده یک نام تجاری در خارج از کشور تضمین اصل بودن مقاله است. ارائه مدارک به مشتریان خارج از کشور به عنوان “اثبات خرید” کالاهای مارک دار اساساً مغالطه است. هرگونه برچسب ، برچسب ، اوراق ، یا گواهینامه های اصالت خریدار از اطمینان از نام تجاری صحیح با خود محصول می تواند جعلی باشد. تنها شخص یا شرکتی که برای اثبات اصالت به آن نیاز دارد ، مجاز به فروش مجدد کالای مارک دار یا سازنده تجهیزات اصلی (OEM) به مارک مربوطه است.

اگر اصالت کالایی که می فروشند یک ایراد قانونی وجود داشته باشد ، می توان مقالات را ارائه داد تا تأیید کند که به دلیل فروش یا ساخت محصولی با مارک خاص مجازات قانونی داشته اند. تا جایی که من می دانم ، هیچ تامین کننده عمده کالاهای با نام تجاری ، چه در خارج از کشور و چه در ایالات متحده ، مدارک لازم را در اختیار مشتریان خود قرار نمی دهد. گسترش کالاهای تقلبی در جمهوری خیره کننده است. صنعت تکثیر در چین و همچنین سایر کشورهای آسیایی به تولید کالاهای تقلبی وابسته است و به یک کالای اساسی صنعتی تبدیل شده است. تخمین زده می شود که 8.5٪ تولید ناخالص ملی چین شامل تولید کالاهای تقلبی باشد.

علاوه بر این ، اگر می خواهید کالاهای مارک دار را از طریق انجمن های تجارت آنلاین مانند Alibaba.com و EcEurope.com وارد کنید ، من اخبار دلگرم کننده ای برای شما ندارم. اکثر معاملات پیشگامانه در هر دو تالار گفتگو قبل از اینکه بخواهید با هر یک از شرکت های ذکر شده در تجارت وارد شوید ، نیاز به تحقیقات گسترده و دانش کار در زمینه تجارت دارند. با این حال ، من نمی خواهم نسبت به انجمن های تجاری پیشرو کاملاً منفی باشم. من فکر می کنم آنها از نظر یافتن مشتری های بالقوه برای کالاهای عمومی بدون مارک ، رانندگی تولید کننده و خرید تجهیزات صنعتی در خدمت اهداف خود هستند. اما من نسبت به هرکسی که خود را عمده فروش اصلی یا تولید کننده کالاهای مارک دار آمریکایی معرفی کرده باشد بسیار بدبین خواهم بود.

تلاش برای ایجاد رابطه با شخصی که ادعا می کند مالک مقاله اصلی است می تواند یک تلاش خطرناک اقتصادی باشد. بیشتر مشاغل برون مرزی به تأمین کنندگان مشاغل نیاز به پرداخت به صورت انتقال سیم یا انتقال تلگرافی (T / T) دارند. حداقل خرید مورد نیاز برخی از تأمین کنندگان ، بار کانتینر حمل بار است. انتقال پول به یک حساب تجاری خارج از کشور می تواند یک دستورالعمل برای فاجعه باشد. وقتی پول از حساب شما خارج شد ، برای همیشه از بین می رود. اگر فروشنده تحویل ندهد ، در اصل شما هیچ قانونی برای پس گرفتن پول خود ندارید. تنها راه بازیابی هرگونه وجه این است که فروشنده وجه را به حساب شما برگرداند. شما در اصل از رحمت تامین کننده هستید.

نکته آخر این است. اگر محصولی مانند Nike Air Jordan می خواهید ، باید به Nike بروید و از نحوه خرید محصولات آنها مطلع شوید. این مورد در مورد هر کالای مارکی که می خواهید خریداری کنید صدق می کند. اگر نمی توانید کالای خاصی را بخوبی بخرید ، کالای بدون مارک را بفروشید. محصولات زیادی برای کشف وجود دارد. با این اوصاف ، در مورد واردات کالاهای مارک دار حرف آخر را نمی زنم. لطفاً تکالیف خود را انجام دهید و با منابع حقوقی ، تجاری ، وارداتی و صادراتی مناسب مشورت کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا