آیا واقعاً می توان این کار را انجام داد؟ – به صورت آنلاین درآمد کسب کنید

اگر قصد دارید با راه اندازی یک تجارت آنلاین به دنبال کسب درآمد باشید سوالی که به احتمال زیاد پیش روی شما قرار می گیرد این است …

کسب درآمد آنلاین – آیا می توان این کار را انجام داد؟

چند سال پیش من همه جا در ذهنم همین سوال را داشتم …

من داستانهای بی شماری راجع به افرادی که میلیون ها نفر به صورت آنلاین درآمد کسب می کنند خوانده ام بدون اینکه تجربه ای در زمینه تجارت آنلاین داشته باشم.

من شنیده ام که مردم می گویند که چگونه آنها موفق به فروش کتاب های الکترونیکی سمینارها یا دوره های آموزش آنلاین شدند.

من همچنین شنیده ام که درآمدزایی از این طریق چقدر آسان است در واقع بسیار آسان – هر کسی می تواند این کار را انجام دهد.

در مورد تولد من به شک و تردید مشکوک شدم به آنچه خواندم یا شنیدم کاملاً قانع نبودم بنابراین تصمیم گرفتم کمی بیشتر شیرجه بزنم و ببینم آیا این یک ایده تجاری واقعاً مناسب است. آیا یک فرد عادی در خیابان می تواند از این مزیت استفاده کند و شانس واقعی برای کسب درآمد آنلاین دارد؟

از این گذشته من می دانستم که اگر این کار را انجام دهم خطرات بزرگی را به همراه می آورم زمان زیادی و پول زیادی را در آن سرمایه گذاری می کنم.

بنابراین من شروع به حفاری کردم و برخی از اسامی را پیدا کردم که به طور مرتب ظاهر می شوند مانند نام ها رابرت کیوساکی مارک آناستاز دری هالپرن و اندرو رینولدز به عنوان مثال اما محدود نیست.

این مردان میلیونها شرکت اینترنتی را که با دانش و سرمایه گذاری اندک تأسیس کرده اند و با قیمتی به شما می آموزند که چگونه این کار را انجام دهند کسب می کنند.

در حالی که این مردان در صدر زنجیره غذایی قرار دارند و مبلغی غیرقابل تصور به دست می آورند من نیز به توصیفات در صفحات وب آنها پرداختم و افرادی را که به آنها آموزش می دادند را تأیید کردم و پیدا کردم که افراد زیادی که از آقای بیگز یاد گرفته اند خودشان برای جمع آوری ثروت های کوچک رفتند.

از این گذشته تحقیقات نشان داد که میلیونها انسان در هر گوشه دنیا درآمد اینترنتی دارند و هر ماه از هزار دلار در ماه از مشاغل تحت وب خود می کشند.

بنابراین من فکر می کنم پاسخ کوتاه این سوال بله بسیار جنجالی است!

اکنون می دانیم که می توان پول را به صورت آنلاین درآمدزایی کرد اما اگر نمی دانید هنگام رایانه یا اینترنت چه کاری باید انجام دهید. همه اینها باید متخصص IT باشند درست است؟

خوب با کمال تعجب اصلاً …

در حالی که برخی از افرادی که از این طریق درآمد کسب می کنند دانش خوبی از رایانه دارند اما اکثریت قبل از شروع کار تجربه بسیار کمی در این جنبه از کارها داشته اند و هنوز برخی دیگر این کار را نمی کنند اما این کارکردها را برای دیگران استفاده می کنند. سپس آنها را انجام دهید.

شما می بینید که یکی از مواردی که من وقتی این کار را جستجو کردم یاد گرفتم این است که برای اینکه بتوانید از درآمد کسب و کار آنلاین خود درآمد مناسبی داشته باشید واقعاً نیازی به پیش زمینه IT یا مدارک تحصیلی برای موفقیت ندارید فقط زمان طراحی و تمایل به یادگیری مهارت های اساسی مورد نیاز برای اینکه کار کند

این بدان معنا نیست که اگر همه موارد فوق را داشته باشید موفق خواهید بود در حقیقت برای هرکسی که این کار را انجام می دهد هزاران نفر هستند که کنار جاده می افتند.

افرادی که با خوش بینی و هدف بسیار خوبی را شروع می کنند می توانند از نزدیک به میزان کارهایی که باید در ابتدا انجام دهید ناامید شوند تا به یورش های کوچک برسند.

چرا انصراف می دهند؟

چه چیزی باعث می شود آنها از رویاهای خود دست بکشند؟

من فهمیدم که دلایل زیادی وجود دارد به جز انگیزه ترین افراد تسلیم شدن اما اکثریت به یکی از سه دلیل اصلی استعفا دادند …

1. پول

وقتی افراد غیر مبتدی تصمیم به سرمایه گذاری در بازاریابی اینترنتی می گیرند به نظر می رسد که فکر می کنند همه چیز آنلاین هزینه ای ناچیز و ناچیز خواهد داشت.

این البته اشتباه است. اگرچه شما عمدتا بصورت آنلاین کار می کنید این از اتاق خواب اضافی شما است اما هنوز هم یک تجارت است و هیچ شغلی نمی تواند بدون سربار انجام شود.

با فرض اینکه آنها از قبل رایانه ای در اختیار داشته باشند هزینه ها همچنان جمع می شوند …

نام دامنه هاستینگ وب تبلیغات ایجاد لیست های مشتری خاص خود و محصولاتی که می توانید بفروشید (در صورتی که محصولات خود را تولید نکرده اید) فقط برای نام بردن چند مورد اما در ابتدا با آنها روبرو می شوید.

البته برخی از این رویه ها را می توان به صورت رایگان یا ارزان انجام داد اما این معمولاً با هزینه زمانی که طول می کشد قبل از دیدن یک درآمد منظم است و برخی از افراد صبر ندارند که صبر کنند.

که ما را به دلیل دوم می رساند …

2 بار

دلیل بسیاری از ما تصمیم گرفتیم به بازاریابی آنلاین برویم زیرا ما در داستانهای افرادی که در طی دو ماه اول تجارت هزاران نفر را می سازند اغوا می کنیم.

اگرچه این در واقع می تواند اتفاق بیفتد این استثنا است و یک قاعده نیست وقتی وقتی به زمانی نگاه می کردم که برخی از مشهورترین اسامی برای کسب درآمد در نظر گرفته شده بودند از آنچه پیدا کردم تعجب کردم …

کریس فارل (میلیونر آنلاین) این یکی از سریعترین شرکتهای در حال رشد بود که پس از تنها شش ماه شروع به دیدن درآمد کرد.

درک هالپرن (میلیونر آنلاین) او دوازده ماه قبل از تصمیم گیری در مورد محصولی برای فروش تجارت خود را ساخت.

استفان ایسا (میلیونر آنلاین) هشت ماه طول کشید تا او شروع به دیدن هر بازگشت کرد.

دنیای بازاریابی اینترنتی پر از افراد موفقی است که مدت طولانی را صرف تلاش خود می کنند تا قبل از دیدن بازده سرمایه گذاری خود را ببینند.

نشانه هایی از داستان؟

هنوز از شغل روزانه خود دست برنخواهید داشت بلکه از رویای خود صرفنظر نکنید زیرا بیشتر از آنچه انتظار داشتید طول می کشد.

3. تعهد

بسیاری از افرادی که وارد بازاریابی آنلاین می شوند فکر می کنند که تنها با چند ساعت کار در روز می توانند موفق باشند …

اگرچه این ممکن است برای بازاریابان اینترنتی که از قبل ایجاد شده اند صادق باشد برای کسی که به تازگی کار خود را آغاز کرده است صدق نمی کند در واقع شما باید آماده ساعت هایی (طولانی) باشید که فقط برای تنظیم همه چیز لازم است.

اگر در حال حاضر تمام وقت کار می کنید این بدان معنی است که شب ها و آخر هفته های خود را سپری می کنید و احتمالاً فدا کردن وقت در کنار خانواده و دوستان و همچنین از دست دادن سرگرمی ها و علاقه ها (حداقل برای یک دوره زمانی).

پس از اتمام تنظیمات آن ساعتهای طولانیتری برای ساختن فهرست مشتری بروزرسانی وب سایتهای خود نوشتن وبلاگها بازاریابی محصولات خود توسعه محصولات جدید و موارد دیگر روبرو خواهید شد.

باور کنید وقتی می گویم زمان و کار زیادی وجود دارد که شما باید انجام دهید قبل از اینکه بتوانید ثمره کسب و کار خود را به دست آورید.

سرانجام.

درآمد راحت می تواند بصورت آنلاین انجام شود اما در دسترس همگان نیست.

برای اینکه کار خود را عملی کنید به کاری که انجام می دهید نیاز به یک نوع خاص از عزم و باور جدی دارید …

برای پیروزی در رقابت که با آن روبرو خواهید شد به افرادی که به شما نزدیک هستند و طرز فکر درست نیاز دارید نیاز دارید.

هنگامی که به آنچه درگیر است نگاه می کنید و فداکاری هایی را که باید در طول مسیر انجام دهید در کنار همه مشکلات و ناامیدی ها در یافتن کمک مشاوره و صحیح اطلاعات قرار می گیرید درک این مسئله دشوار نیست که چرا بسیاری از مردم رویاهای خود را رها می کنند و قبل از این که انجام می دهند به آنچه انجام می دهند باز می گردند. ایده دیوانه

با بیان اینکه اگر با چشمان خود به صورت گسترده باز بروید و از موانعی که باید در طول مسیر برای غلبه بر آن آگاهی داشته باشید آگاه هستید و اگر می فهمید که این مسابقات یک ماراتن است و یک مسابقه نیست پس شانس شما برای موفقیت در کسب درآمد آنلاین بسیار بهبود خواهد یافت.

قبل از شروع مشاغل آنلاین آنچه را واقعاً انتظار دارید را کشف کنید. دانلود پنج موردی که باید قبل از شروع یک تجارت آنلاین بدانید اینجا.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا