آیا واقعا نکات رایگان رایگان است یا می تواند گران باشد؟

در مصاحبه های من ما به عنوان یک استراتژی خوب برای مشاور در نظر گرفته ایم که به مشتریان در مورد نحوه کار با بازاریابی دیگری در حالی که هنوز هزینه مشاوره اصلی را پرداخت می کنید به مشتریان مشاوره دهید. چرا؟ دلیل آن این است که هرچه بازاریابی و آموزش عملی بیشتر باشد بهتر است. راهنمای ویژه کمک شما را درک می کند و از آن استقبال می کند. به همین دلیل است که برخی از کارها برای برخی از شرکت ها خوب است اما برخی دیگر نه. آنها از کمک استقبال می کنند اما اگر فقط بدانند که واقعاً چه چیزی را از دست می دهند استقبال می کنند. اغلب اوقات مشاور افرادی را پیدا می کند که قبلاً در یک تیم کار می کنند و می توانند به تلاش های جدید و ضروری بازاریابی هدایت شوند. بعضی اوقات این دارایی ها از قبل وجود دارند اما پنهان و ناشناخته هستند.

این یک استراتژی عالی است زیرا در هنگام فروش خدمات مشاوره مشتری شما مجبور است که کارهای مربوط به خود را نیز انجام دهد. همچنین احتمال زیادی وجود دارد که آنها تمایل به شرکت در کار نداشته باشند یا بیش از اینکه برای شرکت کار کنند مشغول کار در شرکت باشند. من می توانم انجام این کار را بسیار مهم بدانم و توصیه می کنم که مشتریان شما کارهای خاصی را در داخل سازمان اختصاص دهند تا بسیاری از روشهای خاص بازاریابی را کنترل کنند. این به این دلیل بود که شما در موقعیت مشاوره ای باقی می مانید که به کاهش برخی از کارهای دیگران کمک می کند.

در مصاحبه ای با ریچارد وی گفت بله. این به نوعی با آنچه قبلا گفته شد مطابقت دارد. شما به شخصی نیاز دارید که در شرکت مشتری قهرمان باشد که شما را درک کند و بتواند با شما کار کند. هرچه کمک بیشتری به این روش بکنید شانس موفقیت بیشتر است. این می تواند باشد. این قهرمان شخصی است که او را برای کار با شما یا یک مدیر یا کارمند استخدام می کند. این می تواند مالک آن باشد. ریچارد مشتری داشت که با او دست و پنجه نرم می کرد زیرا افراد فروش همان چشم انداز صاحب تجارت را نمی دیدند.

بنابراین این کارفرما این تغییرات را تحمیل می کند و این تغییرات را در ذهنیت تحمیل می کند. ریچارد می گوید: چون این را دیدم مالک را قهرمان کردم. سپس این مالک شروع به گفتن کرد؛ شما می دانید که من تازه دریافتم که فقط گیرنده دارم. من واقعاً کسی ندارم که بتواند بفروشد. سپس او به طور جدی به این فکر کرد که چه کسی تیراندازی می کند و چه کسی را رها کند زیرا این مشکل توسط متخصص ریچارد آشکار شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا