ساختمان و مسکن

آیا کار خود را به شما تفویض می کنید؟

آیا نماینده کار یا شاهکار خود هستید؟ فکر می کنید لئوناردو داوینچی برخی از آدمهای عزیز را از یک کشور دور افتاده که در مونالیزا کار می کند ، رها کند؟ آیا فکر می کنید او هنر خود را به وی واگذار کرده است تا بتواند در کنار استخر در ویلا خود آویزان شود؟ آیا میکل آنژ نقاشی نقاشی سیستین چاپل را ترسیم کرد؟ اگر او این کار را انجام دهد ، ممکن است چهار سال طول نکشید ، اما قطعاً شاهکاری نخواهد بود که ما هنوز بعد از نیم قرن از آن شگفت زده می شویم.

برخی از وظایف می تواند و باید واگذار شود. برون سپاری برای رشد هر شرکت کوچک خوب و حیاتی است. اما برخی از بازرگانان چنان در غرق جنون برون سپاری غرق شده اند که درخشندگی خود را به آنها واگذار می کنند. در تلاش برای رشد و گسترش ، آنها در نهایت تسلیم بزرگترین مهارت ، دارایی یا استعداد خود می شوند.

به همین دلیل وقتی صحبت از فیلمبرداری می شود ، من با کسی کار نمی کنم. به دلیل زمان و تلاش خلاقانه که در ایجاد یک استراتژی بازاریابی ویدیویی یا تولید ویدئوی سفارشی درگیر است ، من واقعاً در مورد کسانی که با آنها کار می کنم ، گزینشی هستم. این بخشی از سیاست “طناب قرمز مخملی” من است که تضمین می کند که من فقط با مشتری های کاملی کار کنم. چندین همکار (به درستی) اعلام کردند که اگر بخواهم از خدمات خلاق خود خارج شوم ، می توانم درآمد بیشتری کسب کنم و مشتری بیشتری کسب کنم. شاید درست باشند. در صورت ارسال برخی مشاغل به خارج از کشور ، می توانم مشتری بیشتری دریافت کنم. اما حقیقت این است که من بسیار مفتخر و مشتاق هستم که مهمترین و خلاق ترین جنبه های کار خود را به آنها واگذار کنم.

من ترجیح می دهم با کمتر مشتریانی که همیشه در نتیجه نتایج ویدیوی خود هستند به جای سازش کیفیت ، کار کنم. به ندرت می تواند از ایده ها خارج شود. خلاقیت را نمی توان تفویض کرد. استراتژی درخشان بازاریابی از زنبور عسل کاری 8000 مایل از حقوق و دستمزدی که در هر ساعت 3.00 دلار درآمد کسب نمی کند ، حاصل نمی شود.

حساب من را ، ناظر بگیرید ، مقاله من را توزیع کنید ، اما هنر من نیست! من مشکلی ندارم که آن مرد را در fiverr بک لینک های کراوات خود انجام دهم ، اما اگر نام من در تولید فیلم یا استراتژی بازاریابی ویدیویی وجود دارد ، می توانید شرط این شیرینی را که ایجاد کرده اید شرط بندی کنید!

اکنون ، من میکل آنژ نیستم – و چهار سال به طول نمی انجامد تا شاهکار ویدیوی خود را بسازید – اما فکر می کنم همه ما می توانیم چیزی از استادان رنسانس بیاموزیم. آنچه انجام می دهید را به بهترین وجه انجام دهید و بقیه را تفویض کنید. از درخشندگی خود دست نزنید. اجازه ندهید که شخص دیگری با مونا لیزا آشفتگی کند!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا