آیا کسی می تواند پادکست راه اندازی کند؟

[ad_1]

اینستاگرام | توییتر

پادکست ها یک راه عالی برای بازاریابی تجارت شما و معرفی خود به عنوان یک متخصص در زمینه خود هستند. با گفتن این نکته ، بسیاری از صاحبان مشاغل آنلاین هرگز سعی در پخش پادکست ندارند زیرا نگرانی و ترس از این دارند که همه چیز را اشتباه پیش می برند.

بیشتر رقبای شما احتمالاً با پادکست شروع نخواهند کرد و ممکن است ایده ای برای ایجاد یک پادکست نداشته باشند. این فرصتی طلایی را برای شما فراهم می کند زیرا بسیاری از افراد در صنعت پادکست معتقدند که این زمان مناسب برای شرکت در این رویکرد منحصر به فرد بازاریابی است.

واقعیت این است که ، هرکسی می تواند پادکست راه اندازی کند. این واقعاً ساده تر و ساده تر از آن است که شما فکر می کنید. اجازه ندهید ترس و علاقه شما مانع شما شود.

در اینجا برخی از نگرانی های مشترک وجود دارد:

“من صدایم را دوست ندارم”

بسیاری از افراد از ایجاد پادکست اجتناب می کنند زیرا اطمینان لازم برای ضبط صدا را ندارند. برای غلبه بر این ترس ، چند مورد ضبط صوتی کوچک تهیه کنید تا فقط به آنها گوش دهید. برای ایجاد جنبه مثبت تر و مواردی که دوست ندارید لیستی از مواردی که دوست دارید و در مورد صدا ایجاد کنید تا بتوانید آن را بهبود ببخشید

“ممکن است پادکست من خیلی مورد توجه قرار نگیرد.”

با هر چیزی که بصورت آنلاین ارسال می کنید ، همیشه این احتمال وجود دارد که مورد توجه بسیاری قرار نگیرد و کمی کسل کننده باشد. اما آن اضطراب را در پس ذهن خود قرار دهید. هر کاری که بصورت آنلاین یا آفلاین انجام می دهید ممکن است دشوار یا از دست رفته باشد ، اما گاهی اوقات فرصتی است که باید از آن استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که اگر اولین پادکست شما کار نکرد ، همیشه می توانید دوباره امتحان کنید.

هیچ کس به پادکست من گوش نمی دهد

خیلی از افراد چیزی را که می خواهند بگویند نمی گویند فقط به این دلیل که نگران هستند دیگران برای شنیدن آن تلاشی نکنند. اما اگر چند نکته ارزشمند و مهم برای گفتن داشته باشید که به مردم کمک کند ، آنها گوش خواهند داد. اطمینان حاصل کنید که پادکست خود را تا آنجا که ممکن است ارتقا دهید تا مخاطبان بیشتری داشته باشید.

من نمی دانم چگونه پادکست خود را به بازار عرضه کنم

رسانه های اجتماعی برای بازاریابی هر چیزی بسیار عالی هستند و شما می توانید این کار را کاملاً رایگان انجام دهید. در حالی که باید هزینه تبلیغات فیس بوک و توییتر را پرداخت کنید ، می توانید مطالب خود را به صورت رایگان در شبکه های اجتماعی ارسال کنید. اگر در توییتر یا اینستاگرام پروفایل دارید ، پیوند پادکست را با چند کلمه و چند هشتگ هوشمند مرتبط با پادکست ارسال کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا