آیا یاب دقیق وجود دارد؟

[ad_1]

Google | آمازون

آیا یاب دقیق وجود دارد؟ این ممکن است برنامه ای باشد که منطقه ای از بازار را برای شما شناسایی کند که می توانید به صورت آنلاین از آن درآمد کسب کنید. بگذارید تا شما را راهنمایی کنم تا جای ممکن کوچک خود را بدون درد بیابید.

اول از همه ، من می خواهم اطمینان حاصل کنم که هر دوی ما دقیقاً درک می کنیم که یک بخش کوچک چیست.

سردرگمی زیادی در مورد تفاوت بازار طاقچه و بازار وجود دارد ، در واقع شما می شنوید که مردم اصطلاحات را نقل می کنند گویی هر دو یک معنی دارند. آنها نمی کنند!

گلف بازار عظیمی است اما چماق های گلف سمت چپ مکانی مناسب و کلوپ های گلف بانوان مکان کوچکی است. به هر حال ، من چیزی در مورد بازار گلف نمی دانم ، بنابراین لطفاً این را به عنوان چراغ سبز در نظر نگیرید تا خانمها از چوب های کوچک گلف خارج شوند.

دوم ، چرا شما در تلاش برای پیدا کردن یک جایگاه عمومی است؟ آیا بهتر نیست که برای جذب یک بازار بزرگ تلاش کنید؟

تصور کنید اگر می خواهید یک فروشگاه آجر و ملات سنتی در کنار بزرگترین فروشگاه مواد غذایی شهر ایجاد کنید ، فکر می کنید چقدر می توانید کار کنید؟ من مطمئن هستم که شما موافق هستید که این قطعاً خودکشی تجاری خواهد بود. با این حال ، اگر یک فروشگاه سطح بالا و متخصص در بهترین پنیرها ایجاد کنید و به فروش محصولات با کیفیت شهرت پیدا کنید ، ممکن است علی رغم قیمت بالا ، موفق شوید.

همین وضعیت در اینترنت وجود دارد. بسیار توصیه می شود که در این دنیا با آمازون و eBays رقابت نکنید ، بهتر است یک محصول یا دسته ای از محصولات مورد نیاز را ارائه دهید اما رقابت سختی ندارند. سایت های طاقچه کوچک نیز به دلیل رویکرد هدفمندشان برای افراد جذاب هستند. برای مثال قبلی من ، اگر کسی به دنبال گلف بازان چپ دست است ، سایتی کاملاً نام آور می تواند جذاب تر از سایتی باشد که صدها ، شاید هزاران مورد گلف را ارائه می دهد که باید قبل از یافتن دقیق محصولات موردنیاز شما مورد نظافت قرار گیرند.

پس این طاقچه انداز کوچک کجاست؟

تا آنجا که من می دانم ، هیچ برنامه ای وجود ندارد که یک طاقچه کوچک سودآور را شناسایی کند ، اما با کمی تحقیق می توان آن را کشف کرد. در اینجا دو روش موثر وجود دارد که می توانید امروز از آنها استفاده کنید.

  1. مجلات در آمازون. اگر ناشری مجله خود را برای فروش در آمازون ارائه می دهد ، بدیهی است که تقاضای موضوع آن مجلات وجود دارد. هنگامی که آن را مرور کردید ، مطمئناً ایده هایی برای طاقچه های کوچک خواهید داشت. بعضی اوقات می توانید به صفحات اول این پست ها نگاه کنید.
  2. ای بی بله ، سایت خوب eBay قدیمی تعداد زیادی دسته را لیست کرده است. این دسته ها در نتیجه خرید اقلامی که مردم نمایندگی می کنند وجود دارد ، بنابراین می دانید که همه این موارد طاقچه های مناسبی است. یک بار دیگر بایستید تا الهام بگیرید.

در آخر ، پیشنهاد می کنم آدرس دامنه های دقیق مورد علاقه شما را از طریق ابزار کلمه کلیدی Google اجرا کنید تا اطمینان حاصل کنید که تعداد کافی جستجو برای آنها را جستجو می کنید. من توصیه می کنم گزینه “خوب” را در سمت چپ بررسی کنید و حداقل ماهیانه سه هزار جستجوی جهانی را جستجو کنید.

اگرچه ممکن است یک جستجوی فوری در مکان های کوچک وجود نداشته باشد ، اما امیدوارم موارد بالا غذای زیادی به شما داده باشد که بتوانید درباره آنها فکر کنید. غذا ، اکنون یک بازار بزرگ پر از فروشگاه های کوچک وجود دارد!

شما را در فضای مجازی می بینیم.

لارنس اشتاین بانک

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا