دنیای وب

آیا یک حساب کاربری خودکار توییتر مضرتر از مفید است؟ (قسمت 2)

در قسمت اول «تویتر خودکار» در مورد مزایا و معایب خودکارسازی فالوورها صحبت کردیم و کمی در مورد برچسب پیام مستقیم صحبت کردیم. در اینجا ما نگهداری فالوورها و توییت‌های خودکار را برای یک حساب کاربری خودکار خودکار در توییتر تکمیل می‌کنیم.

شما می توانید در توییتر جستجو کنید و افراد را در طول روز دنبال کنید (1000 نفر در روز حداکثر، 200-400 در روز توصیه می شود) اما در هر زمان پاسخ توییتر به 2000 دنبال کننده شما می رسد. در 2000 مارک، آنها نوعی الگوریتم مخفی دارند که به شما می گوید بین 200 فالوور و افرادی که دنبال می کنید تفاوت وجود دارد. بسته به تاریخچه توییت، 10٪ یا بیشتر – این یک راز است. بنابراین سریعتر از آنچه فکر می کنید باید لیست خود را به درستی اصلاح کنید.

یکی از ابزارهای محبوب Twitter Karma است. می‌توانید مواردی را که بعداً دنبال نمی‌شوند فهرست کنید. کسانی که هفته ها یا ماه ها توییت نکرده اند نشان داده می شوند. پیگیری آنها را حذف کنید. همچنین نشان می دهد که چه کسی هنوز یک توییتر فعال است اما به هر دلیلی شما را دنبال نمی کند. آنها می توانند بروند مگر اینکه افرادی باشند که شما واقعاً می خواهید دنبال کنید. بنابراین، با شروع با آن علامت 2000، باید آن را حفظ کنید.

سایت دیگری که بیشتر دوست دارم Manageflitter (dot) com است. به شما این امکان را می دهد که افراد غیر فالوور، فالوورهای فعال، غیرفعال، ساکت و فعال را سازماندهی کنید. حتی به شما امکان می دهد آنهایی را که برای اضافه کردن عکس ها تنبل هستند سازماندهی کنید.

حال، اگر نمی خواهید نیمی از ساعت بیداری خود را صرف توییت کردن زندگی خود کنید، به کمک کمی نیاز دارید. چندین سرویس در اینترنت وجود دارد که می‌توانید توییت‌ها را مدیریت کنید، اما بهترین موردی که من پیدا کردم Twaiter (dot) com است. این اولین و تنها سایتی است که من پیدا کردم که همچنان به شما امکان می دهد مکرراً رایگان توییت کنید.

برنامه‌های دسکتاپ زیادی وجود دارد که می‌توانید توییت‌ها را با قابلیت زمان‌بندی توییت‌ها زمان‌بندی کنید. در واقع، من یک ابزار رایگان دارم که به شما امکان می دهد صدها توییت (توئیت) را وارد کنید و از آنها بخواهید به طور تصادفی آنها را در فواصل زمانی تصادفی ارسال کنند. چالش این است که آن را به گونه ای انجام دهید که شما را شبیه یک ربات نکند. با در نظر گرفتن این موضوع، شما نمی خواهید از Tweetlater برای پست کردن یک مطلب در ظهر هر روز استفاده کنید. یک گزینه بهتر این است که هفت نسخه مختلف از یک تبلیغ ایجاد کنید و هفته ای یک بار آن را برنامه ریزی کنید.

نکته پایانی این است:

صدها وب‌سایت و ابزار برای کمک به یک حساب کاربری خودکار توییتر وجود دارد، که شاید ده‌ها مورد ارزش این را داشته باشند. هیچ یک از این ابزارها کمکی نمی کند مگر اینکه شما فعالانه در مشارکت گروهی شرکت داشته باشید. برآوردهای دقیق نباید از 50٪ – 75٪ اتوماسیون تجاوز کند. شما باید به پیام های مستقیم قانونی پاسخ دهید، باید دوباره توییت کنید، باید هشتگ وارد کنید، باید ببینید چه کسی در مورد شما صحبت می کند و بخشی از جامعه شوید. اگر توییت ها و تعاملات خود را تغییر ندهید، یک هرزنامه می شوید و هیچ کس اسپم را دوست ندارد. توییتر شما را خاموش خواهد کرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.
دکمه بازگشت به بالا