آیا Aweber یک سرمایه گذاری ارزشمند است؟

اگر برای بازدید از هر یک از تالارهای گفتمان مشترک در هر روزنامه مشترک بازاریابی مشترک هستید ، شاید شنیده باشید که افراد کمی به Aweber مراجعه می کنند. واقعیت این است که Aweber بیش از یک دهه یکی از محبوب ترین و قابل اعتمادترین خدمات بازاریابی آنلاین بوده است.

Aweber یک سیستم مدیریت ایمیل بسیار مفید است. شما ماهانه هزینه پرداخت می کنید و قادر به حفظ تعداد زیادی (بسته به سطح خدمات) روزنامه ها و لیست های ایمیل می باشید. به یاد داشته باشید ، فقط به این دلیل که بازاریابی ایمیلی از روی سطح بسیار ساده به نظر می رسد ، به معنای کار ساده ای نیست. فقط هنگامی که از خدماتی مانند Aweber استفاده می کنید ، تبلیغات کمپانی های الکترونیکی همانطور که ظاهر می شود ساده می شوند. چرا بسیاری از بازاریابان اینترنتی از این خدمات بالاتر از سایر خدمات قدردانی می کنند؟

Uber یک دهه یا بیشتر کار کرده است. در سال 1998 به طور عمومی ظاهر شد. طی یک دهه گذشته (به علاوه چند سال) ارتقاء سیستم ایجاد شده است که به بازاریابان ایمیل کمک می کند تا از بازار وب 2.0 استفاده کنند.

از مکاتبات خودکار ، آنها به یک راه حل جامع بازاریابی از طریق ایمیل رسیده اند. به نظر می رسد بسیاری از مشتری ها از جنبه های شغلی Aweber بسیار خوشحال هستند و از رقبای اصلی خود در زمینه سازگاری با پیشرفت های کسب و کار آنلاین بهتر عمل کرده اند. اگر می خواهید کمپین های بازاریابی ایمیل خود را بهبود ببخشید ، باید از لیست پیگیری در لیست ایمیل مارکتینگ خود استفاده کنید. البته ، اگر می خواهید خودتان این کار را انجام دهید ، ردیابی موفقیت شما و مشترکان دشوار است. همانطور که احتمالاً حدس زده اید ، Aweber این کار را از طریق پیگیری و تجزیه و تحلیل برای شما انجام خواهد داد. این به شما امکان می دهد نرخ ردیابی ایمیل خود را با ردیابی کلیک به سایت خود یا سایر پیشنهادات دیگر بدانید. این عامل مهم در بهره‌برداری هر چه بیشتر از هرگونه فعالیت بازاریابی است.

آیا می توانید تمام وظایف مدیریت لیست ضروری را خودتان انجام دهید؟ Aweber لیست شما را حفظ کرده و افرادی را که از لیست شما ثبت نام کرده و لغو اشتراک می کنند ، دنبال می کند. یکی دیگر از ویژگی های بسیار مفید ، ردیابی کسانی که از لیست شما خرید می کنند ، می باشد و می توانید از آن برای مدیریت بهتر بازاریابی استفاده کنید. مطمئناً برای ملاحظات ناخواسته محافظت شده است زیرا آنها همیشه می دانند چه کسی می توانید از طریق ایمیل ارسال کنید و چه کسی را نمی توانید.

هیچ دلیلی وجود ندارد که بتوانید با بازاریابی ایمیلی ، درآمدزایی را دشوار کنید. اگر می دانید چه کاری انجام می دهید ، این یک روش بسیار سودآور برای کسب درآمد در بازاریابی اینترنتی است. البته اگر ابزار مناسبی برای کمک به شما ندارید ، ممکن است متوجه شوید که زمان زیادی را صرف ساختن چیزی می کنید و بازده مورد نظر خود را دریافت نمی کنید. Aweber دارای بیش از 10 سال تجربه و پیشرفت است. این بسیار محبوب است زیرا مردم فکر می کنند ارزشمند است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا