اتاق بازرگانی در شهرهای کوچک قدیمی است

[ad_1]

آیا اتاق بازرگانی در شهرهای کوچکتر اینجا در شمال بریتیش کلمبیا به چیزی دست یافته است؟ شاید رئیس اتاق ، مدیر یا حامی محکم اتاق ، این موضوع را فرصتی برای غلبه بر اعتراضات مشترک صاحب مشاغل کوچک و در عین حال تقویت تلاشهای اتاق محلی محلی ببندد.

راستش ، اتاق بازرگانی چه کاری انجام می دهد؟ تورهای شمال قبل از میلاد ما نشان داد که ما تنها کسی نیستیم که این سؤال را مطرح می کنیم. نظرسنجی ما درباره نی اصلا علمی نیست ، اما اجماع عمومی این است که حلقه ها موجودات منسوخ هستند. حداقل ، آنها باید خود را دوباره اختراع کنند.

نتیجه گیری ما؟ اتاق بازرگانی فقط یک تمرکز اصلی دارد: افزایش عضویت. آسان و ساده ، تعداد اعضای بیشتر به معنی پول بیشتر است. احتمالاً ، پس از تأمین هزینه های کارمندان و سایر هزینه های سربار ، درآمد اتاق اضافی به برنامه ها امکان می دهد تا برنامه ها را اجرا کنند یا بازدید کنندگان میزبان جامعه باشند که تخصص آنها می تواند از عضویت بهره ببرد. اما آیا واقعاً انجام شده است؟

برای عضو آینده اتاق بازرگانی ، بیایید تبلیغات اتاق مشترکی را در نظر بگیریم:

1. سری بلندگوهای مهمان: ناهار اتاق نمایش ترکیبی از اتاق بزرگ و کوچک است. ناهار در اطراف سخنران میهمان برگزار می شود که ممکن است هزینه های وی را پرداخت کند یا نتواند آن را بپردازد. نامزدهای سیاسی همیشه مشارکت جدی ایجاد می کنند. صرف نظر از پیشینه گوینده ، فهمیدیم که چنین ضیافت هایی به ندرت برای جامعه محلی طراحی شده است. من او را به گروه راک توریستی که کنسرت را با “ممنون! بچه ها راک” پایان داد تشبیه کردم. مخاطب ممکن است احساس رضایت کند ، اما در پایان ، هیچ تصرف مشکلی برای صاحبان مشاغل کوچک در نظر گرفته نشده است.

2. مزایای مالی: بسیاری از اتاق ها پس انداز دوردست ، کم هزینه سوخت ، تخفیف بانکی و کاهش قیمت هتل را به عنوان مزایای عضویت ذکر می کنند. جدی هستی؟ دنیای آنلاین برای خریداران طراحی شده است ، بنابراین یک ناهار قهوه ای را برای ناهار در اتاق انتخاب کنید و یاد بگیرید که چگونه می توانید با هات وایر کمتر سفر کنید یا از بیمه قیمت کمتری در بیمه مستقیم کانادا یا بانک دریافت کنید و با استفاده از “Business Direct” جدید از حساب HSBC به صورت رایگان استفاده کنید. اگر مهارت رایانه ای ندارید ، برای همکار خود یک وعده غذایی بخرید و ناهار را به یک جلسه تولید “ناهار و یادگیری” تبدیل کنید. به صورت آفلاین و نزدیک به خانه ، می توانید با استفاده از سیستم Coop (Card-Self-Service) Coop ، در مصرف بنزین صرفه جویی کنید. مطمئناً شما باید عضو انجمن Vanderhoof Coop شوید اما بار دیگر براساس خریدهای سالانه خود یک بار تخفیف دریافت خواهید کرد. شما با پس انداز شگفت زده خواهید شد.

3. اطلاعات در مورد شرکت های جدید: اتاق همواره در تبادل اطلاعات قوی بوده است ، اما در عصر اطلاعات فعلی اتاق ها رو به وخامت می گذارد. هنگامی که یک کانال برای اطلاعات تجاری به طور کلی ، اکنون وب سایت های اتاق کاملاً متمرکز بر خدمات عضو است. در یک شهر کوچک ، چنین راهبردی هم برای اتاق و هم برای عضو اتاق بازده کمی ندارد. در بالا و پایین مسیر 16 و 97 ، بسیاری از دفاتر اتاق دارای یک مدل استخدام مشابه برای پاسخگویی به نیازهای جامعه محلی هستند. متوجه می شویم که برخی از شهرهای کوچک با منابع محدود دارای یک مدیر اتاق و یک مقام توسعه اقتصادی هستند. برای چی؟ مطمئناً ممکن است هزینه این افزونه با بودجه دولت فدرال / منطقه ای تضمین شود ، اما در پایان ، هدف چیست؟ با توجه به شرایط مشابه در شهرداری های محلی ، آیا تیم های اصلی و دفاتر CFDC هنوز وقت خود را برای یک رویکرد متفاوت نمی دانند؟

من نگران جوامع BC و اتاق بازرگانی هستم که نماینده آنها است. جوامع ما رشد نمی کنند. تاریخ طولانی وابستگی ما به یک اقتصاد مبتنی بر جنگل ، ما را از این بینش دور ساخته است تا تقریباً در هر طرح اقتصادی B اسرارآمیز ، دور از دسترس و یا حداقل سالها دور از ذهن قرار بگیرد. شهروندان شمال پیش از میلاد مسیح به صدای رانندگی در اتاق ها نیاز دارند تا بلندتر از همیشه صحبت کنند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا