اتصالات تجاری قوی – Hip Hip Hooray برای سایت های جدید شبکه های اجتماعی!

[ad_1]

اکنون قدرتمندترین ابزارهای ارتباطی تجاری در حال یافتن راه خود به اینترنت هستند. و زمان و پولی که با خود می آورند ، چیزی شگفت آور نیست.

اکنون گروه جدیدی از سایت های شبکه های اجتماعی در حال ظهور هستند که به کارآفرین اختصاص داده شده است. ابزاری که آنها رانندگی می کنند همه چیز در مورد کارایی در محل کار و صرفه جویی در وقت است.

تصور کنید که اینترانت خود را کنترل می کنید و می توانید ساعت 5:30 بعد از ظهر با کارمندان ارشد فروش خود یک “جلسه” برگزار کنید و بتوانید به آنها در تحویل به روزهای روز نگاه کنید. در توانایی مشاهده کسی از طریق ایمیل قدرت وجود دارد و حتی تلفن جایگزین او نمی شود.

شبکه داخلی جدید شما گروه را متصل می کند و اتصالات قوی تر را در تمام خطوط شرکت ترغیب می کند.

این که شما یک شرکت بیمه با دو یا سه جنازه در این زمینه داشته باشید یا یک شرکت کارگزاری املاک و مستغلات را در اختیار دارید و ده ها نفر را در زیر نگهبان خود دارید ، یک اینترانت ابزار قدرتمندی است که سود نهایی شما را افزایش می دهد.

این روند جدید به سمت به اشتراک گذاری اطلاعات مشارکتی است ، به ویژه در عرصه تجارت کوچک که اعضای جدید تمایل دارند مرتباً همان اشتباهات را انجام دهند ، احساس نیاز زیادی به اختراع مجدد چرخ (یا صرفاً ندانستن چرخ چرخ معامله گر را احساس می کند) بسیار تحسین شده است.

این حرکت به دور از اعداد جامد سرد و به سمت تماس با انسان نمی تواند فوق العاده تلقی شود. برای بنگاه های کوچک که پذیرای آن هستند ، توانایی آن برای فعال کردن اتصالات تجاری قوی که می توان فوراً در خطوط سود احساس کرد ، برای سالهای آینده تحقق خواهد یافت.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا