اتصالات وابسته – چگونه بازاریابی وابسته کار می کند

[ad_1]

با وجود تمام دوره های بازاریابی وابسته در بازار امروز واقعاً مانند یک انجمن وابسته در تلاش است تا دوره ای را پیدا کند که متناسب با شما و تجارت شما باشد. از آنجا که ایجاد یک صفحه فروش و پرتاب کتاب الکترونیکی با توجه به بازاریابی کمیسیون هزینه بسیار کمی دارد اکنون دوره های زباله زیادی در بازار داریم که از خارج به نظر خوب می رسد اما ارائه نمی دهند.

در یک دوره بازاریابی اینترنتی به دنبال چه چیزهایی هستیم؟

قبل از اینکه پول درآمدی سخت خود را به هر دوره آموزش بازاریابی آنلاین تحویل دهید باید بدانید که در این دوره چیست. بسیاری از دارندگان دوره سعی دارند این روزها محصول خود را با پرتاب شماره به شما تبلیغ کنند (اکثر آنها کاملاً مسخره هستند) یا به شما می گویند که چرا شما به دوره نیاز دارید و نه اینکه دوره شامل چه چیزی است. انتخاب یک محصول در تقاطع ارجاع بدون اینکه افرادی که سعی در دستکاری شما دارند واقعاً دشوار است.

هنگامی که من برای اولین بار در دوره کسب درآمد آنلاین سرمایه گذاری کردم نمی دانستم که این یک دوره بازاریابی وابسته است. افرادی که این دوره را در اختیار داشتند محصولی را آنقدر مزخرف داشتند که پنهان می کردند که چرخه واقعاً در پشت وعده های b / s است که آنها پس از پایان دوره موفق به کسب 100 دلار در روز شدند.

از اشتباهات من بیاموزید!

برای همه مبتدیان یا بازاریابان آینده نگر اینترنتی که در نظر دارند سرمایه گذاری در یک دوره آموزشی را انجام دهند من توصیه های بسیار مهمی را برای شما ارائه خواهم داد که امیدوارم با شروع سفر در بازاریابی آنلاین به شما اطلاع داده شود.

ارسال نامه به صاحب محصول!

اگر محصول خوب باشد مالک بیش از اینکه نشان دهد آنچه در محصول است خوشحال خواهد شد. اطمینان حاصل کنید که هنگام خرید یک دوره بازاریابی وابسته این دوره کامل است. یک چک لیست کلی برای مواردی که در دوره به آن نیاز دارید عبارتند از:

آموزش سئو

مطالب آموزشی بازاریابی

آموزش PC

آموزش طراحی وب سایت

– آموزش بازاریابی ایمیل

پس از تماس با صاحب محصول در مورد محصول چیزهای زیادی کسب خواهید کرد و قادر خواهید بود از تقاطع شرکت فرعی جلوگیری کنید. اگر صاحب محصول همچنان به پرتاب شماره برای شما در مورد آنچه بدست می آورید به نظر می رسد این مشکوک است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا