برترین های کسب و کارفناوری اطلاعات

اثرات ناخودآگاه هدایای تبلیغاتی بر مغز

اثرات ناخودآگاه هدایای تبلیغاتی بر مغز

اخیراً دنیای تبلیغاتی نه تنها در مورد هدایای ارزان تبلیغاتی صحبت می کند، بلکه اصطلاح جدید “هپتیکال” است. این کلمه مزیت خاص هدایای تبلیغاتی را توصیف می کند که به موجب آن پیام ها می توانند به صورت لمسی از طریق یک شی تجربه شوند، بنابراین می توان آنها را لمس کرد. پیام های انتزاعی از طریق رسانه های تبلیغاتی لمسی با استفاده از یک کانال حسی بیشتر دریافت می شوند. این باعث افزایش ااثرات ناخودآگاه هدایای تبلیغاتی بر مغزثر تبلیغاتی می شود. فرم، عملکرد و سطح، حس لامسه گیرنده پیام را به خود جلب می کند و بر درک آن تأثیر می گذارد. در نهایت، اطلاعات را از طریق هدایای تبلیغاتی مانند فلش تبلیغاتی می توان در درازمدت تثبیت کرد.

 

 

تاریخچه بازار هدایای تبلیغاتی

عملکرد هدایای ارزان تبلیغاتی مطمئناً مدت ها قبل از ابداع این اصطلاح کشف شده بود. طبق منابع تاریخی، محصولات تبلیغاتی در قرن هجدهم وجود داشت. به گفته این منابع، نشان هایی به عنوان مثال برای مبارزات انتخاباتی دموکراتیک برای نامزدی جورج واشنگتن توزیع شد. هدف آنها جلب توجه به نامزدها بود. با این حال، باید فرض کرد که اولین محصولات تبلیغاتی خیلی زودتر ظاهر شدند.

هدایای تبلیغاتی مانند فلش تبلیغاتی در نهایت موفقیت خود را به عنوان یک رسانه تبلیغاتی شناخته شده در دهه 60 قرن بیستم جشن گرفت. پس از جنگ جهانی دوم بار دیگر اقتصاد در سراسر جهان شکوفا شد. و این بدان معنی بود که فضاهای بی شماری برای تبلیغات وجود دارد. این همچنین شامل محصولات تبلیغاتی بسیار پرطرفدار در حال حاضر نیز می شود.

برای تهیه هدایای ارزان تبلیغاتی کلیک کنید.

بهترین هدایای تبلیغاتی

هدایای ارزان تبلیغاتی محصولاتی هستند که کاربرد عملی در زندگی روزمره، اوقات فراغت یا محل کار دارند. همچنین پیام تبلیغاتی به آنها ارائه می شود. اگر به محبوبیت محصولات تبلیغاتی مختلف نگاه کنید، سال‌ها است که رتبه‌بندی‌های متفاوتی وجود دارد که فقط کمی تغییر می‌کند. با این وجود، محصولات کاملاً جدید همیشه در میان 10 محصول برتر قرار می گیرند، یعنی زمانی که نوآوری های جدیدی در زمینه فناوری وجود دارد. مثال فعلی: شارژ بی سیم. این محصولات سال ها پیش وجود نداشتند. و طبیعتاً آنها بخشی از رتبه بندی محبوب ترین محصولات تبلیغاتی نبودند. سهیل گیفت یکی از ارائه دهنده هدایای تبلیغاتی با کیفیت در ایران است.

بهترین هدایای تبلیغاتی

 

و حالا حدس بزنید کدام محصولات در حال حاضر صدر محبوب ترین محصولات تبلیغاتی را تشکیل می دهند؟ ما به شما خواهیم گفت: سال‌ها ابزار نوشتاری بود و به دنبال آن تی‌شرت، تقویم و دفترچه یادداشت، کیف‌های پارچه‌ای، لوازم تحریر، USB، لیوان، منسوجات، کلاه‌ها و محصولات مرتبط با سلامتی.

برای خرید فلش تبلیغاتی به اینجا بروید.

کارشناسان محصولاتی مانند ابزار نوشتاری، کلاه و منسوجات را همیشه سبز می نامند. آنها به طور کلی محصولات “آشنا” هستند. این بدان معنی است که آنها شناخته شده و معمولاً مورد انتظار گروه های هدف هستند. در غیر این صورت، رتبه بندی در معرض تأثیرات قوی است که با مد قابل مقایسه است. این تأثیرات منجر به تغییر در 10 برتر سال به سال می شود. علاوه بر این ها محصولات جانبی الکترونیکی مانند فلش تبلیغاتی نیز امروزه بسیار طرفدار دارد.

فلش تبلیغاتی
فلش های خودکاری برای ارائه به کارمندان شرکت ها و سازمان ها مناسب است و می تواند استفاده ی دوچندانی برای این افراد داشته باشد. شما می توانید بسته به نیاز خود به خرید هر یک از این نوع فلش های تبلیغاتی بپردازید.

قیمت فلش تبلیغاتی متغییر است و ظرفیت آن ها نیز از  4 تا 64 گیگابایت متغیر است. در میان این مدل ها، فلش  به شکل کارت و فلزی بسیار محبوب و پر استفاده اند. از انواع فلش مموری تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فلش تبلیغاتی اختصاصی
  • فلش مموری فلزی
  • فلش مموری کریستالی
  • فلش کارتی تبلیغاتی
  • flash memory چرمی
  • فلش مموری خودکار
  • فلش تبلیغاتی چرمی

جمع بندی

فلش مموری های خودکاری برای ارائه به کارمندان شرکت ها و سازمان ها مناسب است و می تواند استفاده ی دوچندانی برای این افراد داشته باشد. شما می توانید بسته به نیاز خود به خرید هر یک از این نوع فلش های تبلیغاتی بپردازید.

مجموعه تبلیغاتی سهیل با بیش از 12 سال سابقه کار مستمر، در زمینه طراحی،‌ چاپ، حکاکی لیزری،‌ واردات و توزیع هدایای تبلیغاتی و با اتکا بر مفاهیم بنیادی هنر و مدیریت کارآمد و فعال، پیوسته کوشیده است، با نظم، دقت و سرعت متفاوت باشد تا استحقاق و نمایندگی ذوق و سلیقه ی شما مشتریان را داشته باشد. این مجموعه به طراحان حرفه ای در زمینه تبلیغات خدمتی است که در راستای تبلیغات و برند سازی بیزینس شما فعالیت می کند . از خدمات این مجموعه می توا به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجهز به دستگاه لیزر تمام اتوماتیک جهت حکاکی بروی انواع قطعات صنعتی ، هدایای تبلیغاتی ، با قابلیت حکاکی بروی انوع جنس ها از قبیل چوبی ،‌فلزی‌،شیشه ،‌ پلاستیک،‌ چرم ، پارچه و غیره…
  • مجهز به دستگاه برش لیزریCO2  ، جهت ساخت انواع ماکت، جعبه های چوبی، پلکسی و …
  • مجهز به دستگاه چاپ لیزری چهار رنگ بروی انواع سطوح مختلف
  • مجهز به آتیله طراحی و گرافیک، طراحی تخصصی کاتالوگ، بروشور، جعبه ، مجله ، لوگو وست اداری و غیره …
  • مجهز به آتلیه عکاسی صنعتی ، تهیه عکس های آتلیه ای و صنعتی از محصولات مختلف
  • واردات و توزیع انواع هدایای تبلیغاتی ،با بیش از 500 مدل متنوع از محصولات مختل
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا