ساختمان و مسکن

اجاره تعطیلات توسان ، آریزونا

اجاره تعطیلات توسان و آریزونا به مسافرت احساس خانه ای از خانه می دهد. خانواده ها ترجیح می دهند در هنگام تعطیلات خانه های تعطیل را در خانه اجاره کنند. خانواده ها می توانند از وعده های غذایی خانگی و همچنین عطر و طعم رستوران محلی لذت ببرند. کلیه امکانات لازم و گزینه های اقامت طولانی در دسترس است. اجاره محل اقامت در توسان ، آریزونا می تواند یک اقامتگاه تفریحی لوکس ، با نرخ مناسب و در یک منطقه بزرگ باشد.

توسان ، آریزونا محل زندگی دانشگاه آریزونا است. این دانشگاه میزبان رویدادهایی است و تفریحی دارای تفکرات دانشگاهی دارای مکانهای دیدنی است. توسان همچنین محل برگزاری زمین های معروف گلف ، استراحتگاه ها ، رستوران ها و رستوران ها است. خریداران می توانند مارک های مرسوم ، مد روز را در بازار و هنرها و صنایع دستی محلی در توسان پیدا کنند. علاقه مندان به فضای باز پیاده روی های سخت و پیاده رویی با دوچرخه در اطراف توسون دارند. این مسیرها در مناطق شهری و دره ها یافت می شود. تعطیلات می توانند با گیاهان و حیوانات در بیابان آشنا شوند و از تماشای پرندگان لذت ببرند. گردشگران می توانند هومرز را در بیابان سوار کنند و از طبیعت مجسمه های بیابانی لذت ببرند. سوارکاری و سوارکاری در یک بادکنک هوای گرم چیزهای سرگرم کننده برای یک تعطیلات سرگرم کننده است. نمایش هایی که غرب وحشی ارائه می دهد از جاذبه های پرطرفدار در توسان است. توسان دارای بسیاری از موزه های مورد علاقه خاص است. موزه هنرهای معاصر و موزه عکاسی مقاصد گردشگری کاملاً شناخته شده و مورد توجه خاص توسان هستند. موزه ایالتی ، موزه بومیان آمریکا ، موزه تاریخ پستی و موزه پروسس Tucson Rodeo وجود دارد که شامل بزرگترین مجموعه واگن های اسب کشیده است. بازی در کازینوها در کشورهای نزدیک آمریکا بومی یکی دیگر از جذابیت هایی است که توسون فراهم می کند. تعطیلات که به عنوان بیشتر شهرهای غربی ایالات متحده شناخته می شود ، بسیاری از فعالیت ها را انتخاب می کند.

توسان دارای خانه های اجاره ای در تعطیلات در انواع و اندازه های مختلف است. ویلاهای یک تا دو خوابه ، کلبه ، کابین و کاندو بهترین اجاره موجود است. اقامت در خانه های لوکس به سبک Hacienda و یک کابین عجیب و غریب Adobe باعث می شود که تعطیلات در خانه با افراد محلی در توسان احساس شود. کابین های Adobe به دلیل تجربه روستایی با امکانات مدرن محبوب هستند. بیشتر کابین ها دارای منظره کویری و کوه هستند. اجاره بها بسیار پایین تر از قیمت های موجود در هتل های زنجیره ای است. برخی از آپارتمان ها حتی برای تعطیلات گلف بیابانی را نیز از پیش تنظیم می کنند. سایر مکان های اجاره ای در اجتماعات دارای دیوار ، به تعطیلات کمک می کند تا از تعطیلات امن لذت ببرند.

کلیه خانه های توسان در Arizona Vacation Homes به لحاظ فصول متفاوت است. نرخ ها از ژانویه تا آوریل بیشتر است. سپرده های امنیتی و هزینه های تمیز کردن مورد نیاز است. در صورت فراهم بودن استخر ، هزینه تمیز کردن استخر نیز پرداخت می شود. اجاره به صورت روزانه و هفتگی اجاره می شود. در صورت اجاره مسافر به مدت سه هفته ، برخی از آنها پیشنهادات یک هفته ای رایگان را ارائه می دهند. کارتهای اعتباری شناخته شده روش پرداخت پذیرفته شده هستند. اقامتگاه ها با قوانین سختگیرانه همراه است. برخی از آنها قوانین حیوان خانگی ندارند و بیشتر آنها قاعده عدم مصرف سیگار را ندارند. با رعایت قوانین ، فرد مسافر خطر اخراج فوری و مصادره سپرده ها را در معرض خطر قرار می دهد. رزرو باید زود انجام شود و انصراف باید حداقل سی روز قبل از تاریخ رزرو برای بازپرداخت کامل مبلغ سپرده انجام شود. بازپرداخت ها متناسب با زمان انصراف انجام می شود.

آب و هوا در توسان نه تنها آفتابی و گرم است ، بلکه یک مقصد تعطیلات گرم است. توسان برای تعطیلات پاداش طبیعی و فرهنگی ارائه می دهد. برای لذت بردن از آنچه را که توسان ارائه کرده است ، تعطیلات نیاز به یک استراحت گاه به گاه و یک اقامت طولانی دارند. Tucson، Arizona Vacation Rentals بهترین اقامتگاه های مقرون به صرفه را برای مسافرانی که علاقه های خاص و دوستداران محلی دارند ، فراهم می کند. اقامتگاه اجاره ای در تعطیلات توسون آریزونا به تعطیلات تجربه ای در توسان می دهد.

حق چاپ (c) 2008 چاد سالیوان

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا