ساختمان و مسکن

اجاره ویلا در Lloret de Mar – آلیسا – یک قلعه تعطیلات عالی

Lloret de Mar در ماه های تابستان یک مقصد تعطیلات محبوب در Costa Brava بود. بسیاری از بازدید کنندگان انگلیس Lloret de Mar Villas را برای خوشبختی خود انتخاب می کنند. Lloret de Mar یک تفرجگاه مهم در Costa Brava است. این منطقه به دلیل زندگی شبانه اش مشهور است زیرا بسیاری از دیسکوها و کازینوها در این منطقه وجود دارند که در طول شب محلی و گردشگران را اشغال می کنند. در این استراحتگاه زیبا کارهای زیادی انجام می شود بنابراین انتخاب یکی از بهترین ویلاها انتخاب مناسبی برای تعطیلات شماست.

آلیسا یک قلعه بزرگ تعطیل در نزدیکی لورت د مار است. این ویلا تنها 3 کیلومتر با ساحل فاصله دارد. این ویلا دارای یک استخر اختصاصی ، یک تراس بزرگ ، یک اتاق نشیمن ، کباب کردن و اتاق برای 16 نفر است. ویلا کلیه امکانات و امکانات را برای بازدید کنندگان فراهم می کند.

می توانید از یک نسیم صبحگاهی با طراوت در اتاق خواب خود لذت ببرید ، درب بالکن را باز کنید و از مناظر خیره کننده از محیط سبز و دریای مدیترانه لذت ببرید. اتاق ها عالی هستند و همه چیز داخل آن به خوبی حفظ شده است. به نظر می رسد ویلا آلیسا قلعه ای در زیر آفتاب اسپانیا است. هر کسی می تواند در ویلا احساس راحتی کند حتی اگر شما یک گروه از افراد باشید. شما می توانید از منظره شگفت انگیز استخر خصوصی لذت ببرید. فضای کافی در اطراف استخر برای استراحت و خیساندن خورشید وجود دارد. یک تراس در کنار استخر وجود دارد که دارای یک فضای صندلی با نیمکت است تا بتوانید از یک منظره زیبا لذت ببرید. در تراس جداگانه یک کباب وجود دارد که می توانید در هنگام لذت بردن از یک تکه خوشمزه از گوشت کبابی و لذت بردن از شراب اسپانیایی ، شب ها را با خانواده سپری کنید.

داخل ویلا نیز شگفت انگیز است. ویلا منظره ای مدرن و زیبا با رنگ های مختلف تزئین شده است. فضای داخل خانه راحت و گرم است. اتاق نشیمن بسیار جادار است و بهترین مکان برای نشستن در کنار خانواده است. آشپزخانه به خوبی با تمام کالاهای مدرن مجهز شده است تا شما را به آرامش برساند.

ساحل زیبای Cala Caneles تنها 3 کیلومتر با ویلا فاصله دارد. این یک ساحل شنی زیبا با خلیج زیبا و صخره ای است. در ساحل یک نوار وجود دارد که می توانید از آن یک کوکتل لذت ببرید. صندلی های ساحلی و چتربول های ساحلی برای اجاره در دسترس هستند. این ویلا در فاصله 4 کیلومتری مرکز Lloret de Mar قرار دارد که در آن می توانید بارها ، رستوران ها و مغازه هایی برای سرگرمی خود در تمام طول روز پیدا کنید. همچنین می توانید در کنار خانواده خود از آب در پارک آبی لذت ببرید. می توانید در طول روز از اسلایدهای مختلف لذت ببرید. سرزمین دریایی همچنین مکانی مناسب برای بازدید با خانواده است که در آن می توانید از شنا و نمایش های دیگر لذت ببرید. این پارک آبی و دلفیناریوم در یک پارک ترکیب شده اند. اگر می خواهید از فرهنگ محلی لذت ببرید ، از قلعه گالا-دالی در Pubol دیدن کنید. Tossa de Mar نیز خیلی دور نیست زیرا می توانید به دیوارها و برج های قلعه قرون وسطایی نیز نگاه کنید. جاده ساحلی به توسا دو مار واقعاً زیبا و ارزش دیدن دارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا