اجلاس جهانی مگا جهانی سنگاپور 2007

اجلاس جهانی اینترنت بزرگ بزرگترین سمینار بازاریابی آنلاین در جهان پس از 4 روز محتوای شدید نبوغ بازاریابی و تبلیغ از 26 تا 29 مه 2007 پایان یافت.

این اجلاس توسط برت مک آوال و تام هووا – هر دو بازاریاب موفق اینترنتی – و توسط Success Resources در سنگاپور سازماندهی شد و این اجلاس شگفت انگیزترین گروه سخنرانان جهان بود:

* استفان پیرس

* مایک فلسم

* اوین چیا

* آرماند مورین

* جان کودکدرز

جشن این رویداد به دو نوع شخصیت متفاوت اقتدار در نظر گرفته می شود:

* جی آبراهام – که به طور گسترده به عنوان مرد 6 میلیارد دلاری شناخته می شود در صدها صنعت (نه شرکت ها) با جادوگر بازاریابی مشورت کرده است! عنوان و نتیجه گیری او از جلسه پرسش و پاسخ کاملاً شگفت انگیز بود و ذهن شگفت انگیز بود! در یک مقطع برت مک ول مجبور شد از او سؤال كند: چه نوع مغزی دارید؟ او حتی مجبور شد با گفتن به او پاسخ های خود را محدود کند آیا می توانید به سؤالات 20 کلمه ای ما پاسخ کوتاه بدهید؟ وقتی جی بارها و بارها می لرزد و بعد از جواهر جواهر می بخشد برای هر سؤالی که برت از طرف مخاطب مطرح می کند.

* مارک جونر – معروف به پدرخوانده بازاریابی اینترنتی – یک نمایش الهام بخش کاملاً متفاوت از دیگر بلندگوها انجام داد. در مورد تبدیل ما به عوامل آزادی و تکثیر آنها صحبت کنید تا به جهان کمک کنیم تا به مکانی بهتر برای همه تبدیل شود. حضار خوش شانس بودند که این مرد در 5 سال در یک سمینار صحبت کرد!

من در این سمینار 4 روزه دانش اطلاعات و سنگهای قیمتی زیادی را انتخاب کرده ام و آن را در شرکت های اینترنتی مستقر در فرانشیز و بازاریابی و بازاریابی آنلاین اعمال می کنم. در حقیقت من تعدادی از این سنگهای قیمتی را در کنار هم قرار می دهم و آنها را در یک گزارش ویژه که می توانید دریافت کنید (در چند روز آینده) به همراه سایر به روزرسانی های بازاریابی اینترنتی با ارسال ایمیل خالی به: wims2007 Specialreport (at) internetmlmsecret (dot) com جمع آوری می کنم. [You need to replace (at) with ‘@’ and (dot) with ‘.’]

از آنجا که این همان چیزی است که من نیز سمینار تبلیغاتی می نامم هر سخنران یک برنامه آموزشی و / یا محصولاتی را برای ارائه و همچنین مطالبی که در مدت زمان تقریبی دو ساعت خود ارائه می دهند دارد. در حقیقت باید اعتراف کنم که برخی نمایش ها بسیار جذاب و جذاب هستند!

با این حال همانطور که از تجربه دست اول آموخته ام دنبال کردن برای بسیاری از مبتدیان در بازاریابی اینترنتی (یا مبتدیان) بسیار دشوار خواهد بود. به شخصه تعداد خوبی از این دوره ها را پشت سر گذاشتم.

به نظر من بهتر است که آنها پایه و اساس خوب و محکمی را برای مهارت های ابتدایی رایانه و اینترنت بطور کلی ایجاد کنند تا از مزایای این دوره های پیشرفته نهایت بهره را ببرند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا