اخبار اینترنتی ، بازاریابی و تبلیغات

[ad_1]

آخرین اخبار مربوط به بازاریابی اینترنتی است. چهار “P” بازاریابی سنتی اکنون با سه مورد افزوده شده در بازاریابی “خدمات” بازگردد ، خود را مجدداً مرور کرد و اینترنت را به عنوان یک ابزار قدرتمند متوسط ​​و بازاریابی درآورد و در مورد نحوه انقلابی در عملکرد فروش و بازاریابی بحث می کند. پیش از این ، محصول ، قیمت ، مکان و تبلیغ؛ چهار عنصر بازاریابی استاندارد توسط افراد تقویت می شود و شواهد فیزیکی و عملی بر فعالیتهای اصلی بازاریابی متمرکز است که از استراتژیهای مختلف داخلی تا استراتژیهای خارجی متغیر است. امروز ، با این حال ، بازاریابی و تبلیغات آنلاین همه جوایز را به دست آورده است.

سال 2009 گذشت ، و مسئولیت جدی برای اصلاحات اقتصادی تا سال 2010 باقی مانده است. اگرچه پایه و اساس محکمی را برپا کرده است که بتواند سال 2010 را برای رشد مداوم پیش بینی کند ، اما درک مناسب و دستیابی به مشتریان و استراتژی های لازم بر این اساس ضروری است. برای آنها. با توجه به افزایش مشاغل الکترونیکی ، تحقیق و توسعه محصولات مبتنی بر استراتژی بازاریابی خارج از کشور و نه در خانه عاقلانه است.

ارتقاء آنلاین یکی از مفاهیم پرکاربرد امروزه است که در آن مشتریان به جایی می رسند که هدف قرار دادن خدمات یا محصولات برای بهترین ها باشد. از آنجا که اینترنت حضور چشمگیری در صنعت ، آموزش ، ارتباطات جمعی و بخش های اجتماعی و سیاسی کسب کرده است ، تبلیغات در اینترنت بسیار اثبات کننده است. چه از طریق رزرو آنلاین ، پذیرش آنلاین یا پرداخت آنلاین ، اینترنت هر معامله ای را بسیار راحت و راحت انجام داده است. بنابراین ، اگر افراد به بیرون حرکت نکنند ، از تابلوهای تبلیغاتی استفاده نمی شود. اگر مردم روزنامه ها را نخوانند ، از تبلیغات چاپی استفاده نمی شود. اگر مردم به رادیو گوش ندهند ، دیگر نیازی به پخش از روی هوا نیست.

ارتقاء بازاریابی آنلاین در اخبار فقط به دلیل استقبال روزافزون از ابزار بازاریابی در بین مخاطبان است که مارک های قدرتمند و برندهای بازاریابی آن به خوبی شناخته شده اند. بنابراین جای تعجب ندارد که شرکت ها تبلیغات تبلیغاتی را در هر مکانی در آینده نزدیک متوقف کنند و فقط روی این رسانه کوچک و مهم متمرکز شوند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا