اخلاق خوب و رفتار صحیح برای اخلاق کار

[ad_1]

آنها می گویند اتصال به خود به روشی مناسب بدون توجه به اینکه برای یک شرکت یا خودتان کار می کنید در همه جنبه های شغلی به شما کمک می کند. به عنوان یک کارمند یا کارفرما این مهم است که بدانید که باید سعی کنید رابطه محترمانه با همکاران برقرار کنید. راحت و دوستانه ضمن حفظ موقعیت حرفه ای که امکان عملکرد شغلی موفق را فراهم می آورد.

روشی که خود را ارائه می دهید بر جانشینی شما و همچنین آگاهی دیگران تأثیر خواهد گذاشت. همیشه نشان دادن حسن نیت برای دیگران باعث ایجاد روابط مثبت بلند مدت خواهد شد.

بیایید چند نکته را که می توانید استفاده کنید مرور کنیم:

  • در مورد لباس قابل قبول اطلاعات کسب کنید. به درستی لباس پوشیده باشید تا بتوانید احساس خوبی داشته باشید.
  • از موضوعی که در جلسه مورد بحث قرار خواهد گرفت آگاه باشید و حتماً تلفن همراه پیجر یا هر وسیله الکترونیکی دیگری را که ممکن است باعث ایجاد مزاحمت در جلسه شود خاموش کنید.
  • مگر اینکه جلسه ناهار در رستوران باشد جویدن آدامس مکیدن آب نبات یا خوردن غذا در طول جلسه مناسب نیست. اگر مطمئن هستید که به اخلاق صحیح احترام می گذارید.
  • همیشه صبر کنید تا دیگران قبل از ارائه نظرات و پیشنهادات خود ایده های خود را کامل کنند تا جلسه به بحث تبدیل نشود.
  • هنگام پاسخگویی به یک همکار همیشه به ادب و احترام احترام بگذارید. در بحث رقابت یا تبادل توهین شرکت نکنید. با حفظ ثبات و ادامه رفتار خود به رفتارهای نامناسب همكاران پاسخ دهید.
  • اگر به سرفه عطسه یا دمیدن بینی خود نیاز دارید بسیار خاص باشید و تمام تلاش خود را بکنید تا جلوی جلسه را نگیرید. در صورت لزوم لحظه مناسب را پیدا کنید و از ملاقات بهانه بگیرید.
  • در صورت امکان قبل از شروع جلسه یا کنفرانس از اجتناب از اختلالات احتمالی بعداً به سرویس بهداشتی مراجعه کنید.
  • توجه خود را بر نیازهای مشتری متمرکز کنید به همین دلیل در آنجا هستید.
  • همیشه هرچه بیشتر ممکن است کمک کنید و به آرامی و عامدانه صحبت کنید. به یاد داشته باشید که هدف از این جلسه عمل است

تصور خوب و پایدار الزاماً محدود به ملاقات نیست بلکه با اجرای چند دستورالعمل می تواند شما را در ایجاد رابطه اعتماد با آنها به مرور زمان قادر سازد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا