ارائه دهندگان میزبانی وب – یک نمای کلی

[ad_1]

ارائه دهنده میزبانی وب چیست؟

ارائه دهنده خدماتی که فضای شما را برای انتشار وب سایت های شما فراهم می کند به عنوان ارائه دهنده میزبانی وب شناخته می شود. بیشتر وب سایت ها برای اهداف مختلفی از هویت شخصی گرفته تا هویت شرکتی راه اندازی می شوند.

امروزه وب سایت های شخصی بی شماری برای خانواده و دوستانشان وجود دارد. به طور معمول این کارمندان سایت شخصی با یک ارائه دهنده مقرون به صرفه که خدمات خوبی برای بودجه آنها فراهم می کند سروکار دارند.

اگرچه بیشتر مدیران وب به برنامه های ویندوز علاقه مند هستند اما اهمیت سرورهای لینوکس و یونیکس به دلیل اهمیت کم هزینه نرم افزار موجود و نگهداری وب سایت با برنامه های php و Asp بسیار آسان است.

ارائه دهندگان میزبانی لینوکس مانند همه موارد دیگر در همه جا وجود دارند که در صورت راه حل سیستم عامل لینوکس میزبانی بسیار ارزان است. اگر با ابزارهای طراحی وب که در محیط windows به خوبی کار می کنند آشنا هستید می توانید windows server را انتخاب کنید. اما میزبان وب برای سرور یونیکس سرور لینوکس و ویندوز سرور در بازار موجود است.

هزینه میزبانی برنامه ها

هزینه میزبانی فقط به نوع سروری که انتخاب می کنید بستگی دارد. آیا می دانید انواع مختلفی از برنامه ها برای هر نوع میزبانی ارائه می شود؟ برای یافتن ارزانترین و بهترین ارائه دهندگان میزبانی وب فقط باید یک جستجوی وب انجام دهید.

برنامه های مختلفی از ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب مختلف در دسترس است. دسته بندی های مختلف شامل برنامه پیشرفته طرح تجاری برنامه شخصی و برنامه شروع است. این برنامه ها فقط موقتی است. بیشتر ارائه دهندگان میزبانی به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود نامهای مختلفی را برای برنامه ها ارائه می دهند.

اگر یک طرح نهایی بالاتر را انتخاب کنید بسیاری از ویژگی ها و اجزای همراه با آن طرح را دریافت خواهید کرد. از این رو باید ویژگی های موجود در هر بسته را بررسی کنید. سپس می توانید بسته مناسب خود را انتخاب کنید.

شما باید امکانات موجود با بسته انتخابی خود را جستجو کنید. شما باید نوع پایگاه داده پشتیبانی شده برای یک طرح مشخص تعداد ایمیل های ارائه شده برای یک طرح خاص تعداد زیر دامنه های پشتیبانی شده در طرح انتقال داده مجاز در یک ماه برای یک دامنه و میزان فضای ذخیره سازی موجود را ببینید.

برخی از این ارائه دهندگان خدمات میزبانی به طور جداگانه بابت پایگاه داده هایی مانند MS SQL Server همراه با بسته های خود هزینه ای از شما دریافت می کنند. بیشتر این امکانات با ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب رایگان در دسترس نیست.

گواهی نامه های مشتریان آنها را برای خدمات ارزنده آنها بررسی کنید. علاوه بر این می توانید منطقه مشتری آنها را بررسی کنید تا از خدمات آنها ایده بگیرید.

شما می توانید نه تنها از طریق پست بلکه از طریق شماره های خدمات رایگان مشتری با ارائه دهنده تماس بگیرید. بعنوان یک گام به جلو برخی از شرکت ها برای هر بسته ای که خریداری می کنید نام دامنه رایگان ارائه می دهند.

به عنوان یک خط پایه فراموش نکنید که سرویس را بررسی کنید به ویژه زمان کاربری سرور زیرا این کار برای وب سرویس بدون وقفه مهم است. میزبانی مبارک!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا