ارتباطات بازاریابی یکپارچه – 5 ابزار ضروری ارتباطات

[ad_1]

ارتباطات همیشه یکی از مهمترین زمینه های استراتژیک و حیاتی برای موفقیت سازمان است. شما می توانید بهترین یا ابتکاری ترین محصولات یا خدمات را بدست آورید اما اگر اتصالات داخلی و خارجی شما ضعیف باشد تقاضا برای محصولات یا خدمات شما یک برند شخصی نگران کننده را به وجود می آورد. هنگام برقراری ارتباط با ارزش محصولات یا خدمات خود می خواهید روی چگونگی بهره مندی مشتریان خود تمرکز کنید.

هنگام برنامه ریزی استراتژی ارتباطات بازاریابی IMC یا یکپارچه ارتباطات بازاریابی می خواهید با دعوت تعامل از طریق تلاش های هماهنگ محتوا و زمان بندی و تحویل محصولات یا خدمات خود با مشتریان خود گفتگو کنید. با اطمینان از اینکه پیام ها وضوح قوام زمان بندی و ظاهر آنها به مخاطب هدف شما منتقل می شود این عوامل با پیوند دادن به شناسایی فوری محصول از جلوگیری از هرگونه سردرگمی در مورد مزایای برند شما کمک می کنند.

هنگام جستجوی ترکیب بازاریابی به همراه خدمات مشتری قیمت توزیع تبلیغات و تبلیغات را مطالعه می کنید. ارتباطات بازاریابی یکپارچه بخشی از ترکیب بازاریابی است که در برنامه بازاریابی شما گنجانده شده است. استراتژی های IMC مخاطبان هدف شما را تعیین می کند اهداف و بودجه ها را تعیین می کند هرگونه مشکلات اجتماعی رقابتی فرهنگی یا تکنولوژیکی را تجزیه و تحلیل می کند و تحقیقات را برای ارزیابی اثربخشی استراتژی های تبلیغاتی خود انجام می دهد.

اگر شرکت ها از نظر اخلاقی برنامه ریزی ارتباط برقرار کرده و از دستورالعمل های صنعت پیروی کنند به احتمال زیاد اعتماد مشتریان و مخاطبان هدف خود را به دست می آورند. پنج ابزار اساسی برای ارتباطات بازاریابی یکپارچه وجود دارد:

1. تبلیغات:

این ابزار می تواند با استفاده از روش هایی مانند رادیو تلویزیون مجله ها روزنامه ها (ROP) اینترنت بیلبوردهای تبلیغاتی و سایر دستگاههای ارتباطی قابل حمل فناوری پیامهای شما را به مخاطبان بزرگ ارتباط برقرار کند. این روش می تواند به طور مؤثر به تعداد زیادی از مصرف کنندگان برسد گرچه ممکن است هزینه ها کمی گران باشد.

2. ارتقاء فروش:

این ابزار توسط کوپن ها مسابقات نمونه ها حق بیمه پیشنهادات پیشنهادات یا مشوق ها استفاده می شود. از آن برای تسریع در فروش در کوتاه مدت با ایجاد آگاهی از برند و تشویق خریدهای مکرر استفاده می شود.

3. روابط عمومی:

این ابزار ارتباطات بازاریابی یکپارچه با حضور عمومی اخبار / انتشار مطبوعات و یا حمایت مالی از رویداد برای ایجاد اعتماد و حسن نیت با ارائه مثبت محصول شرکت یا شخص آغاز می شود.

4. بازاریابی مستقیم:

برای دستیابی به مخاطب هدف برای افزایش فروش و آزمایش محصولات جدید و روشهای جایگزین بازاریابی از این ابزار از ایمیل نامه و کاتالوگ استفاده کرده و پاسخهای مستقیم رادیو و تلویزیون را ترغیب خواهید کرد.

5. فروش شخصی:

برنامه های زمان فروش و جلسات مهمانی های خانگی ارائه ها و هر نوع ارتباط بین دو نفر را برای رسیدن به مشتریان و تقویت روابط خود با مشتریان برنامه ریزی کنید این ابزار IMC را شروع کنید.

تصمیمات مرتبط با اهداف و استراتژی های کلی در مراحل برنامه ریزی بازاریابی به ارزیابی و بهبود فعالیت های خاص ارتباطات بازاریابی یکپارچه کمک می کند. قبل از انتخاب ابزار IMC مدیران بازاریابی محصولات و مارک های تجاری باید ملاحظات اجتماعی رقابتی قانونی نظارتی اخلاقی فرهنگی و تکنولوژیکی را در نظر بگیرند. نکته ای که می خواهید هنگام فعال کردن ابزارهای ارتباطی بازاریابی یکپارچه از بین بردن مخاطبان اشتباه و ایجاد جنجال جلوگیری کنید. این ممکن است هنگام تلاش برای افزایش آگاهی از برند و تشویق هزینه های مصرف کننده با شرکت شما مضر باشد. هنگامی که مدیران بازاریابی اعتقادات احساسات و رفتار مخاطبان مورد نظر خود را نسبت به برند خود بررسی می کنند می توانند با جلب توجه به تبلیغات خود بر باورهای خود برای دستیابی به آگاهی از محصول تأثیر بگذارند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا