ارزیابی برند خود در داخل و خارج

[ad_1]
این مقاله به طور خلاصه آنچه شما برای ارزیابی عملکرد شرکت خود و تصویر قابل مشاهده یا مارک خارجی باید ارزیابی کنید. به نظر می رسد اکنون یک رهبر صنعت هستید؟ آیا شما به مشتریانی که در تلاش برای جلب اعتماد خود هستند ژنرال می دهید؟ آیا به دلیل اینکه آماده خرید نیستید فروش خود را از دست می دهید؟ در طی این مقاله سریعترین و آسانترین راه حل برای همه این مشکلات را پیدا خواهید کرد. تصویر وجود خارجی با برند شما از درون آسان است اما نام تجاری خود را در خارج چگونه می بینید؟ آیا می توانید از دوستی بپرسید که فکر می کنید می توانید به او اعتماد کنید؟ چه تعداد حساب شبکه اجتماعی دارید و آیا همه آنها به خوبی نگهداری می شوند؟ آیا همه آنها در خانواده هایشان یک مارک هستند؟ آیا تصاویر رنگ ها و پوشش به بهترین وجهی با مشتریان شما صحبت می کنند؟ این س questionsالات پاسخهایی را که باید بدانید تعیین می کند. اولین برداشت شما از بقیه مخاطبان اکنون چیست؟ و همچنین باید از خود بپرسید که آیا مخاطبان شما دعوت واضحی به این رویداد می کنند؟ به آنها بگویید چه پیشنهادی می دهید و چگونه واقعاً آن را قبول می کنند. آیا راهی برای خرید یا تماس با شما در نظر گرفته شده است؟ با قرار دادن پیام انجام آن در جایی می توانید با پرچمدار خود یک تماس تلفنی واضح اما آرام برقرار کنید. بزرگ یا کوچک کوتاه یا بلند. مطمئن شوید که پر از اطلاعات کسانی هستید که می خواهند درباره شما بیشتر بدانند و امروز نمایه خود را در جای دیگری به اشتراک می گذارید اگر شبکه های اجتماعی ذخیره نشود آیا تجارت می کنید؟ به قول معروف: اگر درختی در جنگلی بیفتد و کسی نشنود دیگر افتاده است؟ اگر حساب های شبکه های اجتماعی شما ساکت باشد رهبران شما نمی شنوند که شما آنها را صدا می کنید. راه هایی برای ایجاد یک استراتژی شبکه های اجتماعی پیدا کنید و زمان خود را متناسب با آن برنامه ریزی کنید. متخصصانی که به عنوان مدیران شبکه های اجتماعی شناخته می شوند به تیم شما کمک زیادی کرده اند. چند مصاحبه انجام دهید و از آنچه یاد می گیرید شگفت زده خواهید شد! ممکن است حتی یک س yourال یا استراتژی رایگان برای سال خود داشته باشید! ساختار داخلی آنها می گویند فقط 3 منطقه تحت تأثیر صنعت قرار دارند. یا در آینده از رهبری کافی برخوردار نیستند در تبدیل مشکل دارند یا لیستی از طرفداران نرخ کارایی یا کارمندان ندارند. ما یاد گرفته ایم که تأثیر درک شده از کار خود را ارزیابی کنیم و روشهای زیادی برای دستیابی به مشتریان بالقوه وجود دارد. بزرگترین نگرانی من برای مشتریان ساختار محصول و قیمت گذاری داخلی است. مشتریان به وب سایت یا حساب رسانه های اجتماعی شما می آیند و سعی می کنند ویترین فروشگاهی به شما بدهند و اگر متوجه شوند که بسته بندی محصولات و خدمات شما خوب نیست ممکن است هرگز ندانید که چرا نرخ های تبدیل شما بسیار پایین است. . بسیاری از شرکت ها از نظر داخلی یا خارجی سیستم دولتی ندارند بنابراین وقتی مشتری آماده خرید است بهترین زمان است و اگر برای تهیه سریع آن قیمت ها و خدمات را برنامه ریزی نکنید فروش شما از بین می رود.هیچ چیز سریعتر از نداشتن یک سازمان معتبر نیست و زمان زیادی هم نمی برد! بهترین مدل های قیمت 3 4 یا بیشتر محصولات یا خدمات دیگر را در سطوح مختلف قیمت ارائه می دهند. داشتن این سطوح مختلف به شما امکان می دهد تا با شما به طور موثر تجارت کنید روابط مشتری شما رشد می کند. همچنین به شما امکان می دهد شبکه بزرگتری بسازید و مشتریان را با نرخ موثر جذب کنید. اکنون شرکت ها حتی در انتهای نردبان وزن به مشتریانی که نمی خواهند با شرکتی که نمی شناسند تجارت کنند محصولات یا خدمات رایگان ارائه می دهند. داشتن سیستمی مانند این باعث می شود شما در فروش محصول راحت و کارآمد باشید زیرا این قطعه از قبل وجود دارد. دانستن قیمت محصول و میزان خدمات یا خدماتی که می توانید به طور فعال به مشتریان خود بفروشید سرعت شما را سریعتر افزایش می دهد! یک تحقیق در بازار انجام دهید تا مدلی مشابه با قیمت همان شرکت ارائه دهید.
[ad_2].

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا