بازرگانی

ازن ژنراتور در مرغداری – دستگاه ازن – تصفیه آب صنعتی

موارد استفاده از ژنراتور ازن (سیستم ازن)):

– آب مرغ را با استفاده از ژنراتور ازن ضد عفونی کنید:

ژنراتور ازن طیور – در بیشتر آبهای طبیعی ، آلودگی های میکروبی وجود دارد که باعث بیماری می شود ، که باعث کاهش کارایی تبدیل غذا به گوشت می شود. ازن معمولاً برای گندزدایی آب در صنایع مختلف از جمله مرغ و دام ، پرورش ماهی ، گلخانه ها ، کشاورزی و محصولات غذایی و آشامیدنی استفاده می شود. علاوه بر ضدعفونی کننده آب و از بین بردن آلاینده های میکروبی ، هیچ ماده شیمیایی استفاده نمی شود. در آب بیرون نمی آید.

کاهش بیماری پرندگان و حفظ سلامتی شما:

هنگامی که از مولدهای ازن در مرغداری ها استفاده می کنیم ، باعث از بین رفتن عوامل بیماری زا از جمله فرآیند جوجه کشی ، تخم ریزی ، تولید گوشت و غیره می شود.

وظیفه اصلی تولیدکنندگان ازن در پرندگان از بین بردن کلیه باکتری ها ، ویروس ها ، قارچ ها و کپک ها و کلیه آلودگی های میکروبی است ، به طوری که استفاده ازن در طیور و دام می تواند میزان بیماری ، مرگ و میر و مرگ و میر را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. ازن در مزارع باعث حفظ سلامت مزارع و کاهش بیماریهای ویروسی و کاهش مرگ و میر جوجه ها می شود.

اثربخشی سیستم ازن در مقایسه با سایر روشهای جوانه زنی به قدری زیاد است که ازن پس از ضد عفونی آب به اکسیژن تبدیل می شود. روش های مختلفی در صنعت برای از بین بردن آلودگی میکروبی وجود دارد ، استفاده از ازن بهترین و مطمئن ترین روشی است که اکثر کارشناسان تصفیه آب صنعتی برای حذف ویروس ها و باکتری ها از ازن توصیه می کنند.

ضد عفونی کننده خوراک طیور توسط مولد ازن:

با استفاده از یک ازن ساز ، خوراک طیور کاملاً ضد عفونی می شود و کلیه ویروس ها ، باکتری ها و سموم قارچی موجود در خوراک از بین می رود و در نتیجه ، خوراک طیور سالم می شود که این امر سلامت آنها را حفظ می کند.

با دستگاه ازن بوی اطراف مزرعه را از بین ببرید:

یکی از خصوصیات مولد ازن این است که می تواند بوی بد ناشی از بوی مزارع را تا حدی کاهش دهد.

با استفاده از گاز ازن تجهیزات داخل و مرغ را ضد عفونی کنید:

گاز ازن می تواند به تمام ظروف طیور نفوذ کرده و تمام آلودگی های میکروبی را در مرغداری از بین ببرد و از رشد باکتری و ویروس جلوگیری کند.

برنامه های کاربردی ازن مفید:

به طور کلی ، با یک واکنش سریع می توانید تمام عفونت هایی که به بیماری تبدیل می شوند را از بین ببرید.

استفاده از گاز ازن برای از بین بردن میکروب ها بسیار بهتر از سایر روش های جوانه زنی است. علاوه بر از بین بردن میکروب ها ، چندین ویژگی مفید برای موجودات زنده از جمله دام و پرندگان دارد.

استفاده از ازن از نظر اقتصادی بسیار خوب است زیرا ورودی ندارد و با برق کار می کند و تأمین آن برای مشتریان و کاربران ازن بسیار آسان است. و هزینه اضافی ندارد ، بنابراین می توان از آن استفاده اقتصادی کرد. قیمت دستگاه ازن به قابلیت استفاده آن بستگی دارد که در ظرفیت های مختلف از کوچک تا بزرگ تولید یا وارد می شود.

از دیگر مزایای سازنده ازن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کار با آن بسیار آسان است

هزینه های تهویه طیور را کاهش دهید

وزن و اندازه پرندگان اضافه شده است

کاهش هزینه های گرمایش

کاهش تلفات طیور

روند تبدیل غذا به گوشت اضافه شد

کیفیت محصولات مرغ از جمله تولید تخم مرغ را بهبود ببخشید

تمام باکتری ها ، ویروس ها ، سموم قارچی و آلاینده های میکروبی که باعث بیماری های طیور می شوند را از بین ببرید.

در مزارعي كه علاوه بر آلودگي ميكروبي ، TDS زيادي را مشاهده مي كنيم ، نياز به نصب دستگاه تصفيه آب صنعتي نيز هست كه بايد توجه داشت كه ظرفيت صحيح بايد انتخاب شود تا از دستگاه شيرين سازي صنعتي استفاده زيادي نشود و براي سيستم اسمز معكوس استراحت كند. در نظر گرفته شده.

منبع :
https://atie-energy.com/%D8%A7%D8%B2%D9%86-%DA%98%D9%86%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B1%D8%BA%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D8%B2%D9%86-%D8%AA/
تاریخ انتشار :
2020-09-20 02:04:30

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا