از اینجا به کجا می رویم؟ بچه ها به مدرسه برمی گردند

[ad_1]

آموزش | بورس

از اینجا به کجا می رویم؟

آیا بعد از سالها کار در یک شرکت بزرگ رویای کار جدیدی را می بینید؟ آیا خیلی دوست دارید که افراد جدیدی پیدا کنید؟ آیا قبلاً در تربیت فرزندان خود حرفه ای راضی داشته اید و اکنون مدت زیادی برای پیوستن به نیروی کار دارید؟ آیا دلایل شخصی شما را از تحصیلاتی که همیشه آرزو داشتید باز داشته است؟

شما اکنون بخشی از یک حرکت مترقی برای بزرگسالانی هستید که به مدرسه برمی گردند. ما این افراد را به عنوان دانشجویان غیر سنتی شناختیم.

آیا در حال حاضر زندگی شما با تعهدات خانواده ، کار و جامعه پر شده است؟ بازگشت به مدرسه ممکن است دشوار باشد ، اما بسیاری از بزرگسالان هر ساله در کلاسهای مختلف در هر سنی به کلاس برمی گردند. بزرگسالان به دلایل مختلف به مدرسه برمی گردند. فضای اقتصادی می تواند محرکی برای ادامه کار جدید باشد. ممکن است شما قبلاً مدرک تحصیلی داشته باشید و دوست داشته باشید در یک رشته جدید مدرک کسب کنید یا می خواهید درجه دوم را دنبال کنید که موقعیتی را که اکنون در دست دارید بهبود بخشد.

دانش آموزان غالباً برای تکمیل مدرکی که سالها قبل شروع کرده اند یا تحصیل در رشته ای کاملاً متفاوت به مدرسه برمی گردند. دانش آموز غیرمتعارف غالباً به تلاش های تمام عیار آموزشی خود برمی گردد که به دلایل زیادی قطع شده است. برخی با مطالعات قبلی خود احساس ناتمامی شخصی می کنند و انگیزه آنها رشد و تکمیل درونی است.

برنامه ها و زمینه های جدید تحصیلی وجود دارد که هر روز در حال توسعه هستند. موسسات آموزشی از رشد بازار سالمندان فصلی که به دنبال راهی برای شروع کار هستند آگاه هستند. گزینه ها زیاد است و فناوری ابزارهای آموزشی بسیار ارزشمندی را ایجاد کرده است تا روند را سریعتر و کارآمدتر کند. آموزش الکترونیکی و یادگیری از راه دور از طریق وبینارها یا تعطیلات آخر هفته به صورت نیمه وقت در کلاسهای دانشگاه برخی از ابزارهای پیشرفته یادگیری امروز هستند.

اگر واقعاً متعهد هستید که به عنوان دانشجوی تمام وقت یا یک زبان آموز تازه به تحصیل خود برگردید ، برنامه ای را که برای شما مناسب است انتخاب کنید. همه گزینه ها را نشان دهید زیرا برخی از برنامه ها ممکن است برخی از اجزای ارزشمند را ارائه دهند که ممکن است از دیگران دریافت نکنید. برای برخی از مدارس ، یادگیری الکترونیکی تنها بخشی از برنامه است و شرایط حضور پاره وقت در دانشگاه ممکن است اجباری باشد. برخی از برنامه ها وجود دارد که اعتبار زندگی و تجربه کار را فراهم می کند در حالی که برخی دیگر در شرایط پذیرش بسیار اعتباری گرا و سنتی هستند. شاید انگیزه اصلی شما یادگیری بیشتر در مورد یک زمینه خاص مورد علاقه باشد یا قصد دارید برای انگیزه دادن به فرزندان خود در دانشگاه به مدرسه برگردید. برنامه های گواهی و برنامه های تحصیلی همه گزینه های شما هستند. برخی ممکن است در کلاسهای بدون اعتبار در موضوعات خاص احساس رضایت کنند

عاقلانه انتخاب کنید. اگر دنبال مقاطع تحصیلی هستید ، به دنبال برنامه های معتبر باشید و قطعاً به دنبال فرصت های بورس تحصیلی و کمک هزینه تحصیل نیز باشید. بسته به سن خود نترسید که در صورت واجد شرایط بودن به شما کمک نمی کند.

بله ، آنها حتی به آموزش بزرگسالانی مثل ما کمک می کنند!

یکی از دوستان نزدیک و نزدیک من که در حال حاضر در یک برنامه لیسانس Ivy League برای دانشجویان بزرگسال ثبت نام کرده است ، توسط خانواده و دوستان دلسرد شد و همه سعی کردند به او هشدار دهند که این یک روند طولانی است.

پاسخ او این بود: “به هر حال زمان می گذرد.”

موفق باشید و از روند کار لذت ببرید!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا