از بهترین ابزار چرخش URL برای تقسیم صفحات فرود خود استفاده کنید و صفحات ارائه یا تشکر از شما – کلید بهینه سازی

[ad_1]

بیشتر ابزارهای روتاتور URL موجود امروز می توانند به راحتی چندین صفحه فرود را بچرخانند. به عنوان مثال ، اگر شما 10 وب سایت مختلف دارید و می خواهید بدانید که کدام یک برای یک نوع و میزان ترافیک بهتر عمل می کند ، می توانید از ابزار چرخش URL استفاده کنید و برای هر وب سایت 10٪ تعیین کنید و سپس تمام ترافیک خود را به لینک اصلی خود هدایت کنید تا به طور خودکار 10٪ از آن ارسال شود تعداد بازدیدهای بازدید شده از هر یک از وب سایتهای شما.

اما اگر می خواهید پیشنهاد خود را تقسیم کنید یا صفحات تشکر از شما را بخواهید ، چه می کنید؟ همانطور که در پرونده مذکور مشاهده می کنید ، 10 سایت مختلف وجود دارد و مدیر URL می تواند ترافیک را به هر یک از آنها به طور مساوی یا با توجه به میزان نامزدی مشخص شده ارسال کند. اما اگر یک صفحه فرود دارید و چندین صفحه یا پیشنهادهای تشکر از شما وجود دارد یا می خواهید بدانید که کدام یک از این موارد به بهترین وجه کار می کند ، به چیزی بهتر نیاز دارید. اینجا روتاتور URL AtomTrack بیا در تصویر

این روتاتور URL می تواند به شما امکان دهد یک پروفایل چرخش را در عرض چند دقیقه ایجاد کنید. بهترین قسمت این است که می توانید با ایجاد یک پروفایل چرخش ، نمای یا صفحات تشکر را بچرخانید. این یک ابزار خود میزبان است به طوری که تمام آدرس های اینترنتی شما کاملاً خصوصی باقی بماند. از آنجایی که AJAX فعال است ، می توانید کارهای بیشتری با کلیک کمتر انجام دهید. نصب بسیار آسان است و ویکی اختصاصی وجود دارد و از پشتیبانی کامل برخوردار می شوید.

این ابزار برای تبلیغات PPV نیز مفید است. شما همچنین می دانید که منابع ترافیکی PPV می توانند در مدت زمان بسیار کمی ترافیک زیادی را ارسال کنند ، بنابراین بهینه سازی بسیار مهم است و بدون انجام آزمایش جداگانه برای هر قسمت از وب سایت شما ، می توان سودآوری بسیار دشوار کرد. بنابراین اگر از ابزار آب و هوا استفاده می کنید ، می توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. تنها چیزی که ممکن است شما نیاز داشته باشید مجموعه ای از صفحات فرود و پیشنهادهایی است که برخی از پیشنهادات وابسته را ارتقا می بخشد.

ابتدا می توانید یک پروفایل چرخش صفحه فرود در روتاتور URL AtomTrack ایجاد کنید ، سهم مساوی از هر صفحه را تنظیم کنید و ترافیک را به لینک چرخش URL در حال چرخش ارسال کنید که ترافیک را به صفحات مختلف فرود هدایت کند. سپس آمار تبدیل برای صفحات فرود مختلف را بررسی کرده و مواردی را که درآمد بیشتری کسب کرده اند را بررسی کنید.

هنگامی که یک برنده واضح از گروه صفحه فرود خود دریافت می کنید ، می توانید بهترین صفحه ارائه دهنده را پیدا کنید. برای یافتن بهترین صفحه ارائه دهنده ، یعنی صفحه ای که بهترین گزینه را برای یک نوع خاص از ترافیک و سرویس ارائه می دهد ، می توانید با تنظیم درصد هر صفحه سرویس در پروفایل چرخان ، نمایه گردش مالی صفحه نمایش را ایجاد کنید و سپس کلیه ترافیک خود را به صفحه فرود برنده ارسال کنید. بخش کوچکی از متن گرد در صفحه فرود شما به طور خودکار بازدید کنندگان را به صفحات پیشنهادات مختلف از آنجا می فرستد. به این ترتیب ، شما می توانید صفحه بهترین سرویس را مشاهده کنید ، زیرا صفحه نمایش با عملکرد بهتر تبدیل های بیشتری را تولید می کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا