[ad_1]
همانند سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام TikTok از هشتگ ها استفاده می کند. اگر می خواهید کاربران فیلم های شما را در TikTok شناسایی کنند هشتگ ها بسیار مهم هستند به این معنی که باید از فیلم های مناسب استفاده کنید.
برای اپراتورهای پلتفرم TikTok راه های مختلفی وجود دارد که می توانید هشتگ های مناسب را پیدا کنید که در این گزارش توضیح خواهیم داد. استفاده از هشتگی که می تواند به پست های قبلی که در پلتفرم انجام داده اید پیوند دهد ایده خوبی است.
کلید آنها این است که افق خود را گسترش دهید و دیدگاه بیشتری نسبت به فیلم به دست آورید. بهترین استراتژی استفاده از هشتگ های مرتبط با مواد فیلم است. در نتیجه سایر مشتریان TikTok شروع به این باور خواهند کرد که احتمال بیشتری وجود دارد که شما را دنبال کنید.
تعدادی از کاربران TikTok از هشتگ های فریبنده برای ورود به روندهای خاص استفاده می کنند. به طور کلی این امر باعث می شود که کاربران TikTok پس از مرور یک ویدیو در پست های خود باقی بمانند که هیچ ارتباطی با هشتگ های استفاده شده ندارد. این کار را با محتوای خود انجام ندهید.
حضور فعال TikTok فشار مشارکت است. استفاده از هشتگ از موضوعات پرطرفدار روی صحنه تا زمانی که فیلم با آن مرتبط باشد اشکالی ندارد. با دیدگاه های بیشتر به احتمال زیاد سرگرم کننده (اندازه) بیشتر و دنبال کنندگان بیشتری خواهید داشت.
بسیاری از کاربران TikTok در حال شکار فیلم های خاصی در صحنه هستند. هشتگ های مرتبط بهترین هستند زیرا کاربران TikTok از هیچ چیز فریبنده لذت نمی برند.
چگونه هشتگ های مناسب را پیدا می کنید؟
یکی از بهترین راه ها برای یافتن بهترین هشتگ ها برای استفاده از پست هایتان شناخت مخاطبانتان است. یاد بگیرید که گروه شما چه هشتگ هایی را دنبال می کند و از آنها در موقعیت های مناسب استفاده کنید. با خیال راحت از هشتگ های نامربوط استفاده کنید در غیر این صورت ممکن است بازدیدهای کمتری از ویدیو داشته باشید.
هنگامی که خود را در پلتفرم TikTok تثبیت کردید باید شروع به تولید هشتگ خود کنید و بینندگان خود را از آن مطلع کنید. اگر تازه کار هستید این کار را شروع نکنید زیرا ممکن است توسط پست خود دیده نشوید.
به خوبی به آنچه مخالفان شما در مورد هشتگ انجام می دهند نگاه کنید. ویدیوهای مورد علاقه او را بیابید و بفهمید که از چه هشتگ هایی استفاده کرده است. مدیران ارشد TikTok همیشه می دانند که رقبای آنها چه کسانی هستند و برای افزایش تعداد بازدید از ویدیوهای خود چه می کنند.
TikTok اینفلوئنسرهای زیادی دارد که طرفداران زیادی دارند. می توان ویدیوهای آنها را تماشا کرد و دید که برای موفقیت در زمین چه می کنند. دوباره غنی ترین مقالات را پیدا کنید و به خوبی به هشتگ هایی که با هم استفاده کرده اند نگاه کنید.
برخی از پست هایی که خیلی خوب نبودند را شناسایی کنید و بفهمید که از کدام هشتگ استفاده کرده اند. حتی می توانید فیلم را تماشا کنید تا ببینید آیا نشانه هایی وجود دارد که دلیل شکست آن چیست.
ابزارهای خارجی زیادی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید که هشتگ ها را برای شما مشخص می کنند. آنها اغلب با شما کار می کنند تا برای کلمات کلیدی مرتبط با جایگاه شما ثبت نام کنند و تمام نکات هشتگ را به شما ارائه دهند. دو تا از بهترین ابزارها «Seekmetrics» و «All Of the Hashtags» هستند.
درعوض آیا می خواهید درباره استفاده از بهترین هشتگ ها برای محتوای TikTok اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ اگر چنین است به وب سایت من بروید و من را دریافت کنید راهنمای رایگان:
[ad_2]