[ad_1]
SEO یکی از پرکاربردترین روش ها برای جذب ترافیک بالا و بدست آوردن نتایج جستجوی بالا (SERP) است. وب مسترها معمولاً تکنیک های سئو را به دو بخش جدا می کنند. در صفحه سئو و خارج از صفحه سئو.
در صفحه SEO چیست؟
در صفحه سئو می توان به کلیه فعالیت های موجود در وب سایت از جمله توضیحات عنوان کلمات کلیدی محتوا لینک و غیره اشاره کرد. فن آوری SEO در صفحه به معنای طراحی و ساخت وب سایت به گونه ای است که برای موتور جستجو آسان باشد.
SEO Off Page چیست؟
SEO Off Page می تواند هر وب سایت را به صورت آنلاین قابل مشاهده و بسیار پرطرفدار کند. این سایت دید بالایی می بخشد و موقعیت آن را در SERP ها بهبود می بخشد.
در بهینه سازی پورتال یا وب سایت خود به منظور بهینه سازی عملکرد وب سایت فاکتورهای زیادی در نظر گرفته شده است. به گفته کارشناسان سئو هر دو فناوری On Page و Off Page از اهمیت بالایی برخوردار هستند و می توانند شگفتی هایی برای پیشبرد یک استراتژی بازاریابی اینترنتی داشته باشند. ترکیب هر دو فن آوری صفحه و خارج از صفحه می تواند نتایج مثبتی عالی به شما بدهد.
مؤلفه های اصلی یا فاکتورهای SEO On Page که توسط مسئولان برتر SEO استفاده می شود به شرح زیر است:
- محتوای برتر – این شامل مطالب باکیفیت و محتوای اصلی است که از وبلاگ ها مقاله ها گرافیک ها و تصاویر با کیفیت بالا تشکیل شده است. وب سایت با تصاویر کم کیفیت و محتوای ضعیف هیچ فرصتی برای ماندن در دنیای رقابتی اینترنت ندارد.
- پیوندهای داخلی – اصطلاح لینک داخلی به فرایند ایجاد پیوندها در صفحات سایت اشاره دارد. این به موتورهای جستجوگر کمک می کند صفحه های اصلی و صفحات دیگر را بررسی کنند. پیوند داخلی ناوبری را در داخل سایت تسهیل می کند و بازدید کنندگان را برای مدتی متوقف می کند.
- عناوین و توضیحات کوتاهی بدهید – برای متمایز کردن جزئیات وب سایت خود از سایر وب سایت ها – آدرس و توضیحات متا منحصر به فرد مورد نیاز است. در طول نتایج جستجو فقط کاربران اصلی و محتوای اصلی وب سایت شما ظاهر می شوند. بنابراین باید کوتاه باشد اما توصیفی.
- طرح بندی سایت – قالب بندی وب سایت اصلی ترین ویژگی SEO On Page است. تصاویر اصلی را با برچسب های ALT بهینه کنید و به محتوای اصلی روی محتوای ثانویه اهمیت دهید این موارد در هنگام قالب بندی مورد توجه قرار می گیرند. بدون قالب بندی مناسب وب سایت روشنایی خود را از دست می دهد. کلیه محتوای اولیه و ثانویه مخلوط و مخلوط خواهد شد.
- منبع یاب – ساختار URL مهمترین قسمت از هر استراتژی SEO در یک صفحه است. پیوندهای ثابت یعنی هر URL صفحه برای توصیف صفحات وب برای موتورهای جستجوگر و بازدید کنندگان استفاده می شوند. URL در واقع باید صحیح و بسیار مناسب با موضوع وب سایت باشد. همچنین باید کوتاه خالص و رسا باشد.
بیایید در مورد برخی از بهترین تکنیک های سئو خارج از صفحه که معمولاً امسال توسط سرویس های سئو استفاده می شود فکر کنیم:
- رسانه های اجتماعی – اگر می خواهید شغل شما شکوفا و محبوب شود برقراری ارتباط با طیف گسترده ای از مخاطبان از طریق سیستم عامل های رسانه های اجتماعی بهترین تاکتیک است. هر چه بک لینک بیشتری به دست آورید شانس توسعه و رشد کسب و کارتان بیشتر می شود.
- ارسال به انجمن – لازم است با یک انجمن جامعه آنلاین در ارتباط با ایدئولوژی سایت شما ارتباط برقرار کنید. پاسخگویی به مباحث گپ پاسخ دادن به سؤالات و ارائه پیشنهادات مفید از راه های ارتباط با جامعه انجمن است.
- ارسال مقاله – جستجوی مفصلی انجام دهید و سعی کنید کلیه مقالات خود را در راهنمای ارسال با کیفیت بالا صفحه ارسال کنید. بنابراین محتوای شما باید اصلی منحصر به فرد و ظریف باشد. محتوای پر کیفیت ممکن است با پر کردن کلمات کلیدی بی فایده رد شود. مقالات همچنین باید دارای عناوین ایده آل و به یک دسته مرتبط تقسیم شوند.
- ارسال فیلم – اگر می خواهید وب سایت خود را با عکس و فیلم بهبود ببخشید باید پورتال های ارسال ویدیویی محبوب پیدا کنید. تهیه آدرس صحیح برچسب های متا توضیحات و نشانک های مناسب قبل از ارسال مهم است. وب سایت های ارسال ویدیو از روابط عمومی بالایی برخوردار هستند و می توانند بک لینک هایی با کیفیت بالا به وب سایت شما ارائه دهند.
[ad_2]