[ad_1]
بازاریابی CPA یا CPA یک استراتژی بازاریابی است که از همان فرمت PPC یا پرداخت به ازای هر کلیک پیروی می کند. تفاوت در این است که شما با کلیک کردن پرداخت نمی کنید. شما فقط هنگامی پرداخت می شوید که بیننده تبلیغ شما اقدام معتبری انجام دهد. در بیشتر اوقات این امر مستلزم پر کردن اطلاعات خاص مانند آدرس ایمیل و نامها است – تبلیغی که منجر به پرداخت CPA می شود.
در شبکه CPA عمدتاً با تبلیغات و تبلیغات مختلف CPA سروکار دارد. وقتی در شبکه پذیرفته شدید می توانید تبلیغاتی را که می خواهید ضبط کنید انتخاب کنید و آنها را در وب سایت خود قرار دهید.
به عنوان یک بازاریاب اینترنتی ممکن است بدانید که چالش برانگیزترین بخش ساخت این نوع تجارت رانندگی و جذب ترافیک به وب سایت های شما است. از آنجا که جامعه امروز پیشرفت کرده است بازاریابان قبلاً استراتژی های بازاریابی آنلاین خود را متمرکز کرده اند. با وجود این واقعیت است که بازاریابی اینترنتی فرصتهای به ظاهر نامحدودی را برای ما فراهم می کند ادغام برخی کلیدهای کلیدی برای بازاریابی آفلاین هنوز راهی عالی برای هدایت ترافیک به پیشنهادهای CPA و افزایش سود شماست.
هرگز فکر نکنید که فقط به این دلیل که به صورت آنلاین کار می کنید تمام راه حل های مربوط به ترافیک آنلاین باید آنلاین باشند. همیشه به یاد داشته باشید که اکثر مردم هنوز بیشتر وقت خود را بصورت آفلاین می گذرانند. آنها ممکن است 24 ساعت شبانه روز 7 روز در هفته به اینترنت دسترسی داشته باشند اما هنوز انتظار ندارند زندگی خود را در صفحه های رایانه ای گیر کنند.
آنچه من می خواهم به شما بگویم این است که بسیاری از آنها از پتانسیل بازاریابی آفلاین دور انداختن و هدر رفتن فرصت ها و سودهای بزرگی که واقعاً باید در دستان شما باشد نادیده گرفته اند. یک بازاریاب اینترنتی هوشمند همیشه باید استراتژی های بازاریابی آفلاین مانند مجله آفلاین و روزنامه ها را به عنوان تاکتیکی برای هدایت ترافیک به وب سایت خود در نظر بگیرد. هرگز قدرت این استراتژی را دست کم نگیرید به خصوص اگر تبلیغات و تبلیغات CPA شما بسیاری از منافع محلی را هدف قرار می دهد. به راحتی می توانید URL های دامنه خود را در روزنامه ها مجلات محلی یا مواردی که ارزان تر از روزنامه های خریدار محلی هستند تبلیغ کنید.
تبلیغات آنلاین نیست
یكی از متداول ترین راه های تبلیغ URL شما و ایجاد ترافیك بر روی آنها ارسال پست های آفلاین است. اگر سایتی جالب دارید که روی گروه خاصی از افراد یا حرفه ای متمرکز است چاپ آن در پست های بسیار هدفمند به شما کمک می کند تا به اهداف خود برسید و آنها را به سمت URL های خود هدایت کنید.
شاید ما در دایرکتوری مقاله های مختلف مانند Ezines در حال ارسال مقاله بوده ایم و آموخته ایم که چقدر موثر است زیرا یک صندوق منبع در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید آدرس شرکت یا آدرس ایمیل خود را قرار دهید. این یک روش کم هزینه و حتی رایگان برای ارتقاء تجارت آنلاین و پیشنهادات خود برای هر کسب هزینه است. اما چرا در آنجا متوقف می شوید؟ با چاپ تعداد روزنامه ها و مجلات روزانه انتشار در این انتشارات آفلاین به همان اندازه مؤثر است که انجام آن به صورت آنلاین انجام می شود.
ارتقاء مشاغل آنلاین بصورت آفلاین
در اینجا نکاتی وجود دارد که ممکن است ضمن تغییر روش تفکر و شروع به ایجاد ترافیک برای پیشنهادات هزینه برای هر کسب (CPA) از طریق بازاریابی آفلاین مفید باشد.
1. ممکن است بخواهید با بخش روزنامه های محلی تماس بگیرید و محصولات خود را به آنها معرفی کنید. می توانید به آنها بگویید که چیزی دارید که در صرفه جویی در وقت خود ایجاد درآمد بهبود سلامتی آنها یا هر آنچه محصول شما ارائه می دهد به جامعه کمک زیادی خواهد کرد. مواقعی وجود دارد که یک خبرنگار برای استخراج اطلاعات لازم در مورد شما و محصولات خود باید با شما ملاقات کند. هرگز ذکر URL های خود را فراموش نکنید. ممکن است بخواهید به آنها بگویید که اگر می خواهند بیشتر بدانید یا می خواهند با شما تماس بگیرند می توانند به سایت شما مراجعه کنند. این قطعاً باعث هیجان خواهد شد. شما محصول و سایت شما همه مورد علاقه شما خواهد بود و با گسترش اطلاعات از یک شخص به شخص دیگر از یک مکان به مکان دیگر اثر چند برابر کننده ایجاد می کنید.
2. همچنین می توانید در بعضی از روزنامه ها و مجلات فضای کمی را برای تبلیغات خود اختصاص دهید تا نشانی اینترنتی خود را تبلیغ کنید. باور کنید این در مقایسه با یک تبلیغ در پرچمداران Ezine بسیار ارزانتر است.
3. همچنین می توانید آگهی های بروشور درباره محصولات خود را در فروشگاه ها و موسسات مربوطه رها کنید.
4- ایمیل یا فکس را برای شخصی یا شغلی ارسال کنید که می دانید از محصولات یا خدمات شما سود خواهد برد.
5. در آخر شما همچنین می توانید حداقل مطبوعات حرفه ای ارسال کنید و آن را به رسانه های محلی بدهید تا بتواند تبلیغ کند. این ممکن است شامل بررسی محصول توصیفات یا حتی طرفداران مشهور باشد.
با نکاتی که در بالا ذکر شد هرگز فراموش نکنید که به خوانندگان خود نشان دهید که چه انتظاری دارند. یک ترفند ساده check yourdomain.com ممکن است کار نکند. سعی کنید خلاق تر باشید و خوانندگان را به خود جلب کنید. به عنوان مثال اگر تمایل به حضور در زمینه خودروسازی دارید ممکن است بخواهید مقاله ای مانند نکات برای خرید یک ماشین جدید بنویسید. در مقاله شما ممکن است بخواهید دعوت نامه مانند دانستن نحوه خرید یک ماشین جدید را قرار داده و سپس دامنه خود را نشان دهید.
به این ترتیب افرادی که می خواهند بدانند چگونه می توانند اتومبیل های جدید بخرند جذب می کنند. کسانی که علاقه مند هستند قطعاً وقت خود را برای پر کردن اطلاعات و ویولا های لازم می گیرند! شما پول CPA خود را به دست آورده اید!
تنها کاری که باید انجام دهید این است که استراتژی های بازاریابی آفلاین را کشف کنید که ممکن است در ترافیک راهنمایی های پیشنهادی CPA شما سودمند باشد. مطمئناً این کار را انجام دهید موفقیت شما در تجارت آنلاین قطعاً دنبال خواهد شد.
[ad_2]