از پادکست خود برای ایجاد ارزش برای مشتریان بالقوه خود استفاده کنید

[ad_1]

گرافیک

شما شنونده خاصی را با پادکست خود تحت تأثیر قرار داده اید به طوری که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر وجود دارد. شما آنها را در روندی که قبلاً در مورد آن بحث کردیم ، پیش می برید تا جایی که این شخص خاص فکر می کند شما یک محصول خاص دارید که یک مشکل خاص را حل می کند.

برای واو کردن کسانی که واقعاً در فکر پیوستن به لیست شما هستند ، باید آنها را با ضریب “جالب” بزنید!

می توانید این کار را هنگام طراحی نمایشگر اصلی خود شروع کنید. اگر اطلاعاتی بدهید که اکثر مردم از آنها پول می گیرند ، این یکی از راه های “واو” کردن چشم انداز شما خواهد بود! شما باید این شخص را وادار کنید تا فکر کند: “من باید هزینه این اطلاعات را بپردازم! ​​جالب است!”

ناخودآگاه ، آنها فکر می کنند ، “اگر او این چیز را رایگان بدهد ، اطلاعات پرداخت شده چقدر خوب است؟”

از برخی از نقاشی ها و عکس ها با آهنرباهای سرب خود استفاده کنید. با نشان دادن برخی اطلاعات خاص ، اما به صورت تصویری ، یک عامل اعتبار ایجاد کنید. این می تواند یک گرافیک ، عکس یا فیلم کوتاه باشد.

حتی می توانید بدون پر کردن اطلاعات تماس ، نمونه ای برای بارگیری به آنها بدهید! هرچه بیشتر اهدا کنید ، آنها بیشتر شما را به عنوان کسی که می توانند به او اعتماد کنند شناسایی می کنند.

نکته مهمی که باید بخاطر بسپارید ، زمان صرف ساخت آهنربا اصلی با کیفیت است. هرچه کیفیت آهنربا سرب بالاتر باشد ، بهتر است. دید تصویری بهتر بود. هرچه چشم انداز بیشتری به لیست خود جذب کنید ، بهتر است. اشتراک در کیفیت بهتر در لیست شما منجر به مشتریانی با کیفیت بهتر برای نرم افزار شما خواهد شد.

به یاد داشته باشید که آواتار شما در پادکست شما چیست. این همان موردی است که باید با آهنربا سرب به آن دسترسی پیدا کنید. اگر با دو نفر مختلف صحبت کنید ، نتایج شما (در بهترین حالت) حداقل خواهد بود.

مخاطبان پادکست شما باید با در نظر گرفتن شخص خاصی (آواتار شما) طراحی شود. شما باید ارائه خود را برای آن شخص خاص نیز طراحی کنید. با این کار ، برای پادکست خود با مخاطبان خاص خود صحبت خواهید کرد.

چیزی که باید بخاطر بسپارید این است که شما همیشه با یک “شخص” صحبت می کنید. از عباراتی مانند “همه شما” ، “بچه ها” یا “شما بچه ها (یا دختران)” استفاده نکنید. این باید باشد “اگر شما کسی هستید که می خواهد …”

وقتی این موارد را بخاطر بسپارید ، شاهد رشد مخاطبان پادکست خود خواهید بود و این به نوبه خود شنوندگان را به لیست ایمیل شما اضافه می کند. افزایش لیست ایمیل شما افراد بیشتری را برای ایجاد رابطه به شما می دهد. این در نهایت مشتری خواهد شد.

اما اگر در ابتدا آنها را “واو” نکنید ، به عنوان یک فرد دیگر شناخته می شوید که فقط پول خود را می خواهد. اگر واقعاً می خواهید با شنوندگان خود یک رابطه کاری عالی برقرار کنید ، باید بهترین کار را از قبل به آنها بدهید. عامل “واو” را انتخاب کرده و لیست مشتری خود را مشاهده کنید!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا