از 5 اشتباه اشتباه برای بهره مند شدن از خدمات بازاریابی PPC خودداری کنید

[ad_1]

براساس جدیدترین گزارش تحلیلی بیش از 72٪ صاحبان مشاغل کوچک یا بزرگ ترجیح می دهند خدمات پرداخت به ازای هر کلیک (پرداخت هر کلیک) را برای بهینه سازی موتور جستجو ترجیح دهند تا در یک بازه زمانی کوتاه فعالیت خود را موفق کنند. با این حال اگر شما یک درک خوب از PPC ندارید اجرای یک کمپین PPC به آسانی به نظر نمی رسد. حتی با تجربه ترین شرکت بازاریابی آنلاین با استفاده از روش بازاریابی آنلاین نتوانسته است از مزایای گسترده ای برخوردار شود.

کسانی که دانش و اطلاعات خوبی در مورد بازاریابی PPC دارند از مدیریت تبلیغات PPC بسیار بهره مند شده اند. آنها به دلیل شانس به مزایای خود نمی رسند بلکه به دلیل راهکارهای مؤثر و نوآورانه هستند.

اگر می خواهید تبلیغ PPC شما را به سمت موفقیت جدید سوق دهد از این پنج اشتباه جلوگیری کنید تا به نتیجه مطلوب برسید.

طرح کلمه کلیدی وجود ندارد

کشنده ترین اشتباهی که بسیاری از افراد مرتکب می شوند شروع یک کمپین تبلیغاتی با تعداد زیادی کلمه کلیدی است. هنگام استفاده از کلمات کلیدی بیش از حد این احتمال زیاد وجود دارد که شما برداشتهای زیادی دریافت کنید که می توانند نرخ کلیک شما را کاهش دهند. این امر روی تبلیغ کنندگان Google AdWords تأثیر می گذارد زیرا CTR روی نمره کیفیت تأثیر می گذارد که به نوبه خود بر میزان پرداخت هر کلیک تأثیر می گذارد. به عبارت دیگر استفاده از کلمات کلیدی بیشتر هزینه بیشتری را نسبت به آنچه از نمایش تبلیغات با هر کلیک دریافت می کنید برای شما هزینه خواهد کرد.

به جای استفاده از کلمات کلیدی بیش از حد فقط باید از آن دسته از کلمات کلیدی مرتبط با وب سایت خود استفاده کنید. می توانید از ابزارهای Google AdWords برای یافتن کلمات کلیدی موثر و مرتبط برای تبلیغات تبلیغاتی PPC خود استفاده کنید.

کپی آگهی ضعیف است

اگر Google متوجه شود که محتوای استفاده شده در تبلیغات PPC با کلمات کلیدی شما مطابقت ندارد ممکن است حداقل CPC بالاتر (هزینه برای هر کلیک) اعمال شود. علاوه بر این کپی آگهی همچنین می تواند بر میزان تبلیغات شما و تعداد برداشت شما تأثیر بگذارد. بنابراین ایجاد یک نسخه تبلیغاتی مؤثر برای نیاز تبلیغاتی آنلاین شما ضروری است.

صفحه فرود ضعیف است

وقتی نوبت به تعیین طراحی صفحه فرود می رسد شما باید صفحه فرود غنی و محتوای خوب را انتخاب کنید تا محصول شما توسط تعداد زیادی از مصرف کنندگان هدفمند جذب شود. علاوه بر این شما همچنین باید اطمینان حاصل کنید که صفحه فرود شما مطابق با دستورالعمل های سیستم PPC شماست. به طور خلاصه شما باید صفحات فرود را انتخاب کنید که حاوی پیوند به صفحه مخاطب صفحه حریم خصوصی صفحه شرایط و ضوابط و سلب مسئولیت باشد.

گروه های کلمات کلیدی نادرست در گروه های کلمات کلیدی

Google ترکیبی از کلمات کلیدی شما برای کمپین خود استفاده کرده و آنها را با یک تبلیغ PPC مقایسه می کند. این نه تنها بر رتبه تبلیغ شما بلکه بر تعداد برداشتهای نشان داده شده برای هر کلمه کلیدی نیز تأثیر خواهد گذاشت.

انتخاب محصول ضعیف

برای موفقیت در تبلیغات PPC باید محصولی را انتخاب کنید که مردم دوست دارند آن را بخرند. اگر محصول شما چیزی نیست که مردم دوست دارند آن را بگیرند کمپین PPC نتیجه ای را که شما به دنبال آن هستید تحویل نمی دهد.

نتیجه

نگه داشتن این عوامل در ذهن شما به شما کمک می کند تا از خدمات فوق العاده بازاریابی PPC بهره مند شوید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا