[ad_1]
س toالاتی برای پرسیدن …
پاسخهایی که باید دریافت کنید
هنگام مصاحبه با مدیران وب سایت اجازه ندهید قیمت عامل تعیین کننده شما باشد. بین کسانی که دارای مهارت های هنری خوب برای سئو هستند و کسانی که این مهارت را ندارند بین مدیران وب سایت اختلاف وجود دارد. برای به دست آوردن رتبه های بالا برای سایت خود در موتورهای جستجوگر بزرگ باید چندین روش بازاریابی SEO را در طراحی وب سایت خود بگنجانید. شما به عنوان یک مالک مشاغل آنلاین باید اهمیت دهید که شخصی که برای طراحی و ساخت وب سایت خود استخدام می کنید عمیقاً از دانش بازاریابی SEO برخوردار است. آیا س toالات صحیحی را می پرسید که از یک مدیر وب سایت بالقوه بپرسید تا مطمئن شود با یک شخص مناسب روبرو هستید؟
روند استخدام مدیر سایت ممکن است به سادگی تماس با چند طراح و دریافت قیمت خدمات آنها ساده باشد. در نهایت شما کمترین قیمت را انتخاب می کنید و به سمت ایجاد وب سایت جدید خود می روید. قیمت را با عملکرد اشتباه نگیرید. معمولاً قیمت بسیار پایین نشان دهنده کالای نهایی است که توانایی رقابت آنلاین برای تجارت را ندارد. علاوه بر این برخی از طراحان هستند که نه تنها با خدمات طراحی بلکه با خدمات میزبانی نیز می توانند شما را پذیرایی کنند. آنها هزینه بسیار کمی را برای خدمات طراحی دریافت می کنند که به نظر خوب روی کاغذ می آید اما فقط با هزینه بالای ماهانه میزبانی شما را سخت متضرر می کند. در نهایت شما هزینه های بسیار بیشتری پرداخت خواهید کرد و وب سایت شما هنوز آماده رقابت برای موتورهای جستجو برای هر نوع تجارت نیست.
بازاریابی SEO برای طراحی و توسعه وب سایت جدید شما چقدر مهم است؟ به یاد داشته باشید اگر سایت شما در سه صفحه اول در موتورهای جستجوی اصلی یافت نشود مهم نیست که چقدر هزینه می کنید یا وب سایت شما چقدر زیبا است. هیچ کس هرگز آن را نخواهد دید بنابراین هیچ کس نمی تواند با شما کنار بیاید. بازاریابی SEO باید در قلب کل روند طراحی وب باشد.
سوالات واضح:
آیا می توانم نمونه کارهای شما را مشاهده کنم؟
مدیر وب سایت باید آماده و مایل باشد که پروژه های گذشته خود را به شما نشان دهد. اگر آنها چیزی برای نشان دادن شما ندارند … فرار کنید.
آیا لیست مرجعی دارید؟
یک طراح واجد شرایط نه تنها باید به کار خود بلکه به مشتریان خود نیز افتخار کند. با چند مشتری آنها تماس بگیرید تا رضایت کلی آنها از طراحی و روند انجام شده را بررسی کنید. بخاطر داشته باشید که طراحی های خوب هزینه و زمان زیادی را نیز در پی دارد.
از چه برنامه ای برای طراحی استفاده می کنید؟
از نظر چشم آموزش ندیده این سوال احمقانه به نظر می رسد. در واقع تفاوت های زیادی بین مدیران وب و مهارت های آنها وجود دارد. در حال حاضر چند برنامه طراحی عالی وجود دارد که طراح بالقوه شما را به عنوان تخصص لازم برای انجام کار واجد شرایط می کند. با این حال یک برنامه طراحی وجود دارد که فوراً آرایشگر شما را از داشتن کسی که می داند چه کاری انجام می دهد محروم می کند. Microsoft FrontPage®. اگر آنها می گویند FrontPage® وقتی تلفن را قطع می کنید چیزی مودبانه بگویید.
سوالات نامشخص
آیا شما با سئو تجربه ای دارید؟
در حالی که برخی از طراحان حتی نمی توانند SEO را هجی کنند برخی دیگر به راحتی عدم تخصص خود را در مواردی از این قبیل اعتراف می کنند. شما به وضوح به دنبال طراح هستید که ادعا کند در روش های بازاریابی SEO مهارت کافی دارد. چگونه می توانی تفاوت را بیان کنی؟ از آنها بخواهید بهترین سایتهای خود را در Google Yahoo MSN یا سایر موتورهای مهم به شما نشان دهند. عباراتی که آنها برای یافتن وب سایت مشتریان خود استفاده می کنند باید عباراتی باشد که مردم در واقع فکر تایپ کردن روی موتورها را دارند نه برخی از کلمات متعارف رمزگذاری شده و غیرمعمول که بسیاری از بازاریان اصطلاحا SEO برای توجیه فقر خود استفاده می کنند. کار کردن به یاد داشته باشید همه ما می توانیم با تایپ نام شرکت خود در رتبه بالایی قرار بگیریم این سایت ها هستند که هنگام نوشتن ماهیت محصول یا خدمات آنها رتبه بالایی دارند که سئو خوبی ایجاد می کند.
آیا شما SEO را در طراحی های خود گنجانده اید؟
بسیاری از طراحان پس از اتمام سایت شما خدمات SEO را به شما ارائه می دهند. برای برخی آنها مجبورند این سرویس ها را به خارج از کشور برسانند زیرا در انجام مراحل بهبود صفحه صلاحیت ندارند. عملکرد خوب سئو نیاز به بازنویسی کامل متن در وب سایت دارد. بنابراین اگر این مورد را با طراحی درنظر نگیرید هزینه بالایی را برای آن پرداخت خواهید کرد زیرا SEO Marketer مجبور است مطالب خوب نوشته شده ای را بخرد مقدار زیادی از آن را پاره کرده و دوباره بنویسد تا توجه موتورهای بالاتر را به خود جلب کند. .
چه مقدار متن در صفحات وب من قرار می دهید؟
اگرچه واضح است که این س forال برای هر صفحه از سایت شما پاسخ متفاوتی خواهد داشت اما یک متخصص SEO هوشمند می داند که حداقل 300 تا 400 کلمه در هر صفحه به سایت شما کمک می کند تا رتبه های بالاتری کسب کند و از همه مهمتر حفظ آن در دوره های طولانی تر زمان. محتوای متن برای موتورهای جستجو پادشاه است. متن اساساً بزرگترین عامل کمک به موتور جستجو در تعیین موقعیت شما در رتبه بندی است.
چه چیز دیگری باید بدانید .
فلش و گرافیک متن نیستند.
در حالی که موتورهای جستجو بتدریج قادر به خواندن محتوای متن برخی از انواع ارائه Flash هستند چنین ارائه هایی هنوز بیشتر مواردی است که نام flash نشان می دهد. از نظر اقتصادی استفاده از Flash برای بهبود ظاهر و احساس سایت هرگز ایده بدی نیست زیرا Flash در صورت استفاده مناسب می تواند جنبه بصری بسیار حرفه ای به شما اضافه کند. با این حال بسیاری از ساختارهای سایت به طور کامل در یک ارائه Flash پوشش داده شده است با کل سایت Flash. برای بدست آوردن هرگونه پایه در SERP (صفحات نتیجه موتور جستجو) سخت تحت فشار سایتهایی از این دست قرار خواهید گرفت زیرا محتوای Flash به سادگی با صفحات استاندارد مبتنی بر HTML ارتباطی ندارد.
از طرف دیگر گرافیک به هیچ وجه قابل خواندن نیست. گرافیک ها حتی آنهایی که متن دارند فقط شکاف های مستطیلی موتورها هستند. هیچ محتوای گرافیکی به منظور بهینه سازی صفحات شما برای موتورهای جستجو قابل خواندن یا استفاده نیست.
لاستیک ها مانند گذشته بد نیستند.
استفاده از فریم در طراحی وب دیگر مانند گذشته مانعی ندارد. مانند برخی از انواع Flash بسیاری از موتورهای بزرگ هم اکنون می توانند وب سایت های قاب بندی شده را رمزگشایی کرده و بازدیدکنندگان را بر اساس محتوای صفحات قاب شده به سایت شما تحویل دهند. چند ترفند وجود دارد که مدیران وب سایت های فصلی از آنها اطمینان می دهند که ساختار چارچوب بدون در نظر گرفتن صفحه ای که بازدید کننده در ابتدا در سایت شما تحویل داده می شود با در نظر بماند.
در پایان مواظب باشید مدیر وب سایت شما به شما بگوید که او سایت شما را با ارسال آن به موتورهای اصلی جستجو جستجو می کند. ارائه یک وب سایت به هیچ وجه بخشی از پیچیدگی های انجام SEO واقعی در صفحات وب سایت شما نیست. اجازه ندهید کسی شما را در خلاف این متقاعد کند. مطمئناً ارسال سایت شما می تواند به عنوان بخشی از خدمات SEO شما باشد اما موارد ارسالی خود بازاریابی SEO نیست.
[ad_2]