استخدام یک مربی کسب و کار، رشد بزرگ را تسهیل می کند

اداره یک کسب و کار به تنهایی می تواند برای هر کارآفرینی خودکفا باشد، اما مدیریت صحیح آن دشوار و غیرممکن است. با در نظر گرفتن این موضوع، استخدام یک مربی کسب و کار همیشه یک حرکت هوشمندانه است زیرا نظرات کارشناسان فرصت‌هایی را فراهم می‌کند و شرکت‌ها را برای دستیابی به نقاط قوت فردی خود آسان‌تر می‌کند. صنعت آموزش کسب و کار در ایالات متحده طی دهه گذشته به بیش از 12 میلیارد دلار افزایش یافته است که تأثیر و نیاز به یافتن بهترین مربیان کسب و کار را برای کسب و کار شما به منظور باز کردن بهترین پتانسیل ها برجسته می کند.

حتی بهترین مربیان کسب و کار برای درک کامل، تحقیق و استفاده از جزئیات بسیاری از ساخت هر کسب و کار به خدمات مربیان کسب و کار دیگر نیاز دارند.

استخدام یک مربی ماهر می تواند رهبری را بهبود بخشد و گسترش زمینه جذب سرمایه و مدیریت پروژه را تسهیل کند. با این حال، ملاحظات مهم بسیاری در یافتن بهترین یا کامل ترین مربی برای کسب و کار شما وجود دارد. اینها شامل در نظر گرفتن است.

قیمت از

قیمت یک نکته بسیار مهم در انتخاب مربی بیزینس عالی است و اغلب به عواملی مانند ویژگی، مهارت و مکان بستگی دارد. اگرچه مربیان اغلب بسیار گران هستند، اما می توان یک مربی ارزان پیدا کرد. برای سایر شرکت‌های اجتماعی، سرمایه‌گذاری زمان و تلاش ممکن است متخصصان کم درآمدی را پیدا کند که می‌توانند خدمات آموزشی را برای حمایت از این هدف ارائه دهند. حتی قبل از اینکه به دنبال مربی بگردید، لازم است بودجه خود را بررسی کنید و به وضوح آنچه را که می توان در خدمات مربیگری استفاده کرد، تقسیم کرد تا از افزایش بیش از حد بدهی جلوگیری شود.

بهترین تناسب کسب و کار

هنگام انتخاب نمونه ای از کوچ های مناسب برای هر کسب و کاری، مهم است که مطمئن شوید آنهایی که به بهترین وجه برای کسب و کار شما مناسب هستند، هدف هستند. به عنوان مثال، استخدام مناسب ترین مربیان غیرانتفاعی مستلزم کاهش مربیان کم هزینه در بخش شرکت های اجتماعی با سابقه موفقیت است. این را می توان با پیشنهادات بازخورد شخصی و اجتماعی همراه با بحث های واقعی با مربیان مناسب تکمیل کرد.

زمان خوبی برای تماس با مربی است

وقتی به دنبال گرفتن یک مربی کسب و کار هستید، این ایده کمی مشکل است زیرا اغلب به مهارت ها و مکان شرکت در زمان تعیین شده بستگی دارد. با این حال، اطمینان از هماهنگی با کیفیت و زمان طولانی مدت با مربی خود، اثربخشی رابطه را افزایش می دهد. علاوه بر این، زمانی برای جلسات و فعالیت های نظارتی باید در نظر گرفته شود تا بیشترین بهره را از آموزش ببرید.

آماده شدن برای تغییر

برای استفاده حداکثری از رابطه با یک مربی کسب و کار، لازم است برای تغییرات اساسی آماده باشید. نتیجه رابطه نه تنها به کیفیت توصیه های مربی بستگی دارد، بلکه به تمایل مدیر برای شنیدن و تغییر در مورد آن نیز بستگی دارد.

استخدام مربی رسانه های اجتماعی می تواند به شما و دیگر کارآفرینان اجتماعی مزیت بیشتری برای رشد قابل توجه بدهد، اما این خدمات باید موثر، کارآمد و قابل استفاده باشد. توصیه های آنها نیز باید ساخته و اعمال شود تا به نتیجه برسد.

مزایای بسیاری که در رابطه با استخدام مربی کسب و کار عالی وجود دارد را می توان در موارد زیر خلاصه کرد.

علاوه بر این، انگیزه مورد نیاز است

کیفیت خوبی که هر مربی کسب و کار ارائه می دهد یک انگیزه دائمی است و باعث می شود که صاحبان مشاغل در مسیر خود ناامید نشوند. انگیزه هر صاحب کسب و کاری هر چه باشد، زمان آن فرا رسیده است که اجرای این کمپین تقریبا غیرممکن خواهد بود. در چنین زمانی، فشار زیادی برای بهبودی از جانب یک حرفه ای مورد نیاز است، حتی اگر فقط به صورت تقویت چیزی که از قبل در ذهن شما و در برنامه های شما وجود دارد.

از نظرات بی طرفانه نمی ترسیم

دارایی بسیار مهمی که یک مربی کسب و کار به ارمغان می آورد، توانایی ارائه مشاوره بی طرفانه است که اغلب در بسیاری از مدیریت های تجاری وجود ندارد. علاوه بر این، نترسیدن از تعدیل و درگیری با سازنده برای هر شرکتی بسیار سودمند است زیرا اغلب به راه حل هایی منجر می شود که افراد نزدیک به شرکت ممکن است آن را نبینند.

رفتن به خارج از Comfort Zone

بدون مربی کسب‌وکار، برای یک مدیر کسب‌وکار درون‌گرا آسان است که تحت تأثیر ایده‌ها و اهداف خود قرار بگیرد تا گسترش را محدود کند. مربیان تجاری باتجربه شما را تشویق می کنند که سفر کنید و چیزهای جدیدی را امتحان کنید که ممکن است به تجارت شما کمک کند و همچنین کارآفرینان برون گرا را که ممکن است گرفتار شوند، منصرف کند. بیرون آمدن از منطقه راحتی خود با تشویق مربی کسب و کارتان، اعتماد به نفسی ایجاد می کند که اغلب به دستیابی به اهداف عالی تبدیل می شود.

پشتیبانی در شناسایی نقاط قوت و ضعف

یک مربی کسب و کار باتجربه توانایی شناسایی الگوهایی را ارائه می دهد که به شناسایی و تقویت نقاط قوت شما در عین شناسایی و رفع نقاط ضعف کمک می کند. دیدگاه بیرونی یک مربی کسب و کار فراتر از مرتب کردن موارد پسندیده و ناپسند است، بلکه در مورد کشف استعدادهای نهفته مفید و بالقوه است.

تمرکز فزاینده ای بر روی ایده ها و نیازهای تجاری صورت گرفته است

استخدام زمانی خلاقیت را بهبود می بخشد که فرصت های بیشتری برای فکر کردن به چیزها با تطبیق مناسب با آنها ارائه می دهد و تقریباً هرگز شرکت را ترک نمی کند. همچنین، آنها اطمینان می دهند که تمرکز بر روی اهداف شرکت، کارمندان، مشتریان یا خانواده از بین نمی رود. مربی کسب‌وکار اولویت‌های شرکت را بدون قربانی کردن سایر جنبه‌های زندگی مانند سلامتی که برای یکپارچگی موفقیت‌آمیز برای دستیابی به موفقیت تضمین شده حیاتی هستند، تضمین می‌کند.

مدیریت هدف و مسئولیت پذیری

اهداف فعال همیشه توسط مربیان قابل درک است و برای رسیدن به آنها با یکدیگر همکاری می کنند. با این حال، مدیریت اهداف کسب و کار، ویژگی بسیاری از کارآفرینان نیست. با کمک یک مربی، درک درستی از نحوه تنظیم طبقه بندی و کنترل برای نظارت بر پیشرفت به سمت اهداف وجود دارد.

تنظیم، مدیریت و اجرای حساس ترین اهداف تجاری تقریباً هرگز بدون تعهد یک نفر انجام نمی شود. مربی شما نقش یک شریک مسئول را بر عهده می گیرد که مسئول یادآوری اهداف تعیین شده و وعده هایی است که قرار است محقق شوند.

با برجسته کردن برخی از مزایای استخدام یک مربی کسب‌وکار، پایان دادن به هر کسب‌وکاری منطقی است، به‌ویژه زیرا استارت‌آپ‌ها و پروژه‌های پرمشغله مدیریت، فروش و به‌ویژه جمع‌آوری سرمایه را با هم بهبود می‌بخشند. آموزش کسب‌وکار اجتماعی ممکن است مهارت‌ها را افزایش دهد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا