استخدام MLM – چگونه می توان ساختمان Downline خود را از خارج تأمین کرد

[ad_1]

آموزش | گرافیک

اگر شما در مشاغل امتیازدهی خود برای شروع برون سپاری ساختمان پایین خط خود قرار دارید ، متوجه خواهید شد که روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. در اینجا ما به چگونگی برون سپاری خط اصلی با استفاده از پاسخ خودکار ، استفاده از اهرم SEO و PPC و استخدام شخصی برای تماس شخصی با شرکتهای وابسته خواهیم پرداخت.

پاسخ خودکار برای ایجاد خط پایین:

گزارش شده است که افراد قبل از اینکه بتوانند پاسخ دهند ، باید حداکثر هفت بار به یک پیام نگاه کنند. استفاده از پاسخ دهنده های خودکار و یک کمپین ایمیل کاملاً آماده برای لیست پستی شما در بازاریابی و ساختن نتیجه نهایی شما که نوعی برون سپاری است ، کمک می کند.

در بازاریابی خود به یاد داشته باشید که از روش “فشار” استفاده نکنید ، از روش “کشیدن” استفاده کنید. اگر اطلاعات را “فشار دهید” ، علاقه کمتری به پیام خود خواهید دید. استفاده از رویکرد “pull” به عنوان یک سرآمد جالب ، مشتریان بالقوه را برای کسب و کار یا محصول شما بیشتر پذیرا می کند.

دستگاه های پاسخگویی خودکار نیز از وقت شما استفاده می کنند. از اتوماسیون برای پشتیبانی ، برای ارسال ایمیل های خط پایین و احتمالی از جمله ایمیل های انگیزشی ، مشاوره بازاریابی ، به روزرسانی محصول یا معرفی استفاده کنید.

اهرم برای SEO و PPC:

تولید سرنخ مشکلی اساسی برای مشاغل MLM شما محسوب می شود و داشتن سیستمی که روی خلبان خودکار کار می کند نوعی برون سپاری است.

موتورهای جستجو جایی هستند که بازدید شما از آنها ناشی می شود و آنها از یک استراتژی سئو خوب استقبال می کنند. موتورهای جستجو با توجه به روشهای جستجوگرها از جمله محتوا و کلمات کلیدی ، دید بیشتری به سایت شما می دهند.

با استفاده از روش پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) ، با توجه به مبلغ پیشنهادی که برای کلمات کلیدی در نظر می گیرید ، آگهی های پیش صلاحیت شده را به سایت شما هدایت می کند. PPC می تواند از محصول شما درآمد کسب کند و همچنین چشم اندازهایی را برای سایت شما به همراه داشته باشد.

بسیاری از شرکت های MLM از SEO استفاده می کنند اما نمی دانند چگونه از SEO و PPC استفاده کنند. استفاده از آنها با هم ترافیک مناسب سایت شما را تضمین می کند. هرچه مهارت بیشتری در تلاش برای بازاریابی اینترنتی داشته باشید ، ساختن خط پایین تر آسان تر خواهد بود.

کسی را استخدام کنید تا شخصاً با شرکتهای وابسته تماس بگیرد:

اگر تجارت شما رونق دارد و نمی توانید تمام امکانات ورودی را مدیریت کنید یا مهارت لازم را ندارید ، ممکن است بخواهید شخصی را تعیین کنید تا شخصاً با شرکت های وابسته تماس بگیرد. نشان دادن علاقه صادقانه به تجارت شرکت های تابعه ضروری است. یک مدیر وابسته می تواند با جستجوی آنلاین ، در سایت های شغل آزاد ، به خارج از کشور سپرده شود. شما می توانید از مخاطبین بخواهید ، تالارهای گفتگوی آنلاین را بررسی کنید ، یا برای کسی تبلیغ موقعیتی را ارسال کنید. بسته به دشواری برنامه ارجاع خود ، می توانید یک دستیار مجازی کاملاً واجد شرایط برای کار استخدام کنید.

مهارت های مورد نیاز عبارتند از:

سازمان

ارتباط خوب

توجه به جزئیات

o مهارت در تجارت آنلاین ، بازاریابی اینترنتی و فعالیتهای اساسی تجارت الکترونیکی

O دانش HTML در مورد گرافیک یک امتیاز مثبت است

o با مخاطبین شیک باشید

وظایف یک مدیر دستیار می تواند شامل موارد زیر باشد:

o ایجاد یک برنامه وابسته.

o ارتباط نزدیک با شرکتهای تابعه بزرگ ، هم از طریق ایمیل و هم از طریق تلفن.

o تهیه مطالب آموزشی برای بازاریابان وابسته در بازاریابی اینترنتی و اینترنتی.

o ارائه جدیدترین مطالب تبلیغاتی.

o نظارت و گزارش تبلیغات و رقبا.

o کشف و اجرای فرصت های بهبود برنامه.

o شرکتها را از تبلیغات ، بهبودها یا راه اندازی های جدید محصول / خدمات مطلع کنید.

انگیزه وابسته

o تعریف و استخدام افق های جدید.

o گزارش فروش و پرداخت ها.

o اطمینان از بازاریابی قانونی

اینها همه مشاغل بسیار مهمی هستند و اگر وقت آن را دارید که به تنهایی با آنها کنار بیایید بسیار عالی هستند اما اگر وقت و مهارت لازم را ندارید ، برون سپاری را در نظر بگیرید.

برون سپاری به معنای اعتماد به یک شرکت ، فرد یا برنامه دیگر در هنگام اعتبار شرکت شما است. برای تأیید بررسی ها و قابلیت اطمینان در مورد اولویت بندی کسب و کار خود ، حتماً تحقیق کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا