استراتژی بازاریابی آنلاین برای کتاب شما – 7 مؤلفه حیاتی

[ad_1]

اهمیت یک استراتژی بازاریابی خوب آنلاین را دست کم نگیرید. از نظر تعداد نسخه هایی که کتاب الکترونیکی شما می فروشد ، موفقیت شما را خراب می کند یا موفقیت شما را خراب می کند و درآمد و سود شما در نهایت از فروش کتاب الکترونیکی دریافت می کند.

با توجه به این نکته ، در اینجا هشت مؤلفه مهم استراتژی بازاریابی اینترنتی شما وجود دارد.

1. راه اندازی یک وب سایت

اولین و مهمترین سلاح در زرادخانه بازاریابی کتاب الکترونیکی باید یک وب سایت حاوی صفحه فروش کتاب الکترونیکی باشد. این صفحه فقط باید به اطلاعات مربوط به کتاب شما اختصاص یابد. بهتر است اگر نام دامنه سفارشی و یک سایت اختصاصی کتاب الکترونیکی را تنظیم کنید. اکنون بسته های میزبانی وب فقط چند دلار در ماه موجود است و می توانید بسته ای را تهیه کنید که به وب سایت های نامحدود در یک بسته امکان پذیر باشد ، من اکیداً توصیه می کنم کتاب الکترونیکی خود را به وب سایت خود اختصاص دهید.

صفحه فروش شما باید به خوبی طراحی شده باشد و اطلاعات زیادی در مورد کتاب الکترونیکی شما داشته باشد. این اطلاعات باید شامل ویژگی ها و مزایایی برای خوانندگان شما و البته توصیف های مشتریان رضایت بخش شما باشد. اگر انتظار دارید از چشم اندازهای خود اطمینان داشته باشید ، صفحه فروش باید از خطاهای کوچک عاری باشد.

2. لیست پستی خود را بسازید

اگر لیست نامه و خبرنامه خود را از قبل ندارید ، یکی را شروع کنید. شاید قبلاً شنیده باشید که به طور متوسط ​​، مردم قبل از اقدام باید هفت بار پیام بازاریابی را ببینند و سفارش دهند. یک خبرنامه یک روش عالی برای نگه داشتن پیام شما به طور منظم در مقابل مخاطبان شماست و در عین حال وقتی آنها با شما و کیفیت اطلاعات شما آشنا می شوند اعتماد به نفس آنها را در شما ایجاد می کنند.

شما می توانید یک خبرنامه معمولی ارسال کنید – برای مثال ماهانه یا هفتگی – یا می توانید فرستنده های خودکار را تنظیم کنید تا بطور خودکار پیام ها را در فواصل زمانی مشخص ارسال کنند. یک پاسخ دهنده اتوماتیک می تواند در مدت مشخصی از روز پس از مشترک شدن مشترکین در لیست پستی ، پیام مشخصی را ارسال کند.

3. کتاب الکترونیکی خود را از طریق ClickBank بفروشید

چرا از ClickBank استفاده می کنیم؟ دلایل مختلفی وجود دارد که توصیه می کنم فروش کتاب الکترونیکی خود را از طریق ClickBank در نظر بگیرید.

ابتدا ، ClickBank هنگام فروش کتاب الکترونیکی یک شریک بسیار باتجربه است. این همان چیزی است که آنها در آن تخصص دارند. در حال حاضر 10،000 ناشر و نویسنده می توانند محصولات اطلاعاتی را با استفاده از سیستم خود بفروشند. اما چیزی مهمتر از تعداد ناشران است. این تعداد شرکتهای تابعه است. Clickbank دارای 100،000 شاخه است که آماده “پرش از سبد خرید شما” هستند و شروع به تبلیغ کتاب الکترونیکی جدید خود می کنند.

دوم ، ClickBank دارای یک سیستم پردازش پرداخت عالی است. اگر از ClickBank استفاده می کنید ، نیازی به ایجاد حساب بازرگان گران با بانک خود ندارید تا کارت های اعتباری را بصورت آنلاین بپذیرید. ایجاد یک حساب ناشر با ClickBank حدود 50 دلار هزینه دارد.

سرانجام ، ClickBank مرتب در کنار وب سایت و خبرنامه شما کار می کند. شما می توانید به سادگی پیوندهای ویژه ای را که ClickBank در خبرنامه و وب سایت خود در اختیار شما قرار داده است اضافه کنید و هر وقت کسی از طریق لینک سفارش کلیک کند ، آنها به فرم سفارش حرفه ای منتقل می شوند که در آنجا می توانند با استفاده از کارت اعتباری یا پی پال خود را پرداخت کنند.

وقتی یک شرکت تابعه ClickBank به بازدید کننده مراجعه می کند و برای خرید اقدام می کند ، ClickBank به طور خودکار وابسته ای را که بازدید کننده مراجعه کرده است ردیابی می کند و کمیسیون را می پردازد.

4. بازاریابی مقاله

بازاریابی مقاله شامل نوشتن مقاله و در دسترس قرار دادن آنها برای وب مسترها و ویراستاران برای انتشار است. معمولاً بیشترین میزان مواجهه با لیست مقالات در فهرستهای مقاله مانند EzineArticles و IdeaMarketers است. این اجازه می دهد تا هر کسی مقاله را بدون هیچ گونه هزینه ای برای شما ، نویسنده منتشر کند ، مشروط بر اینکه جعبه منابع منابع شما را در انتهای مقاله درج کند.

برای تبلیغ موفقیت آمیز کتاب الکترونیکی با استفاده از بازاریابی مقاله ، باید مقالاتی را در مورد موضوعات نزدیک با کتاب الکترونیکی خود بنویسید. جعبه منبع نویسنده شما باید یک یا دو پاراگراف درباره شما باشد که شامل لینک مستقیم به صفحه وب کتاب الکترونیکی شما است.

علاوه بر اینکه روشی مناسب برای ایجاد ترافیک است ، بازاریابی مقاله یک فناوری عالی برای افزایش آگاهی از برند شما است. وقتی افراد مقالات شما را در وب سایت های مختلف می خوانند ، آنها شما را به عنوان یک متخصص در موضوع شما می شناسند.

5. تبلیغات به ازای هر کلیک

یکی از سریعترین راهها برای هدایت ترافیک به صفحه فروش کتاب الکترونیکی ، PPC است. مطمئنا ارزانترین منبع ترافیک نیست ، اما شاید مؤثرترین فناوری برای اطمینان سریع از میزان زیادی از ترافیک باشد.

با آگهی پرداخت به ازای هر کلیک ، برای هر بازدید کننده ای که روی لیست شما کلیک کند و به سایت شما برسد ، حداکثر قیمتی را که می خواهید بپردازید ، پرداخت می کنید. هرچه بیشتر پیشنهاد دهید ، لیست شما به احتمال زیاد نمایش داده می شود. بسیاری از وب مسترها برای هر کلیک از 0.05 $ تا 0.15 $ ترافیک دریافت می کنند.

یک نکته خوب در مورد تبلیغات PPC این است که برخلاف سایر قالب های تبلیغاتی ، شما فقط به بازدید کننده هایی پرداخت می کنید که در واقع بر روی لینک شما کلیک می کنند و به سایت شما مراجعه می کنند. صرف نظر از اینکه پاسخی دریافت کنید ، این را با تبلیغات معمولی مقایسه کنید زیرا قیمت تعیین شده برای تبلیغ را می پردازید.

6. تبلیغات منظم

تبلیغات طبقه بندی شده منظم نوعی تبلیغات است که به ویژه در روزنامه ها و مجلات رواج دارد. بسیاری از خبرنامه های آنلاین و خبرنامه های ایمیل مکان های تبلیغاتی طبقه بندی شده ای را ارائه می دهند. تبلیغات در این مورد می تواند یکی از بهترین منابع برای ترافیک هدفمند باشد ، زیرا شما می توانید این خبرنامه ها را با مخاطبی که شبیه مخاطبان هدف شما است ، شناسایی کنید.

اگر می دانید که خبرنامه ایمیل یا لیست پستی بسیار مطابقت دارد ، ارسال نامه های فردی را در نظر بگیرید. پست الکترونیکی پست الکترونیکی است که برای همه مشترکین ارسال می شود که فقط حاوی پیام شما هستند که کتاب الکترونیکی شما را تبلیغ می کند. این هزینه بیشتر از تبلیغات معمولی در خبرنامه خواهد بود ، اما میزان پاسخگویی بسیار بالاتری خواهید داشت.

تبلیغات آفلاین رد نمی شوند. می توانید یک تبلیغ طبقه بندی شده را در یک نشر آفلاین مانند یک روزنامه یا مجله با دقت هدفمند اجرا کنید و از افرادی که کتاب الکترونیکی شما را بررسی می کنند ، پاسخی عالی دریافت کنید.

7. تقسیم سود

در نظر بگیرید با صاحبان وب سایت تماس بگیرید و به آنها پیشنهاد دهید تا کتاب الکترونیکی شما را مستقیماً از وب سایت خود بفروشند. شما باید چگونگی اشتراک درآمد را از قبل تنظیم کنید. من معمولاً از صاحب وب سایت دیگر می خواهم که پنجاه درصد درآمد حاصل از فروش کتاب الکترونیکی را به من پرداخت کند. معمولاً یک صاحب وب سایت او را دوست دارد زیرا او یک کتاب جدید برای تبلیغ خواهد داشت و پس از پرداخت هزینه پردازش پرداخت خود ، باید همچنان بتواند 40 تا 50 درصد از درآمد را حفظ کند.

آیا داری. هفت روش بازاریابی کتاب الکترونیکی اثبات شده برای تبلیغ کتاب الکترونیکی شما. شاید انتخاب هفت مورد استفاده نکنید ، اما باید حداقل پنج یا شش مورد از آنها را استفاده کنید. برخی از این فناوری ها شامل استفاده از ابزارها یا منابع خارجی است. اگر شما علاقه مند به دانستن منابع مورد علاقه من هستید ، من جزئیات بیشتری در وب سایت خود دارم. اگر با دقت از این هفت تکنیک استفاده کنید ، آنها تأثیر زیادی در فروش کتاب الکترونیکی شما خواهند گذاشت.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا