دنیای وب

استراتژی بازاریابی کارت سدریک هریس دراپ

من بیش از سه سال در بازاریابی شبکه ای سنتی کار کردم تا اینکه به بازاریابی اینترنتی روی آوردم. من همیشه از کارت های بازدید کننده برای معرفی خودم و تبلیغ دهان به دهان در مورد مشاغلم استفاده کرده ام. حدود یک ماه پیش ، من به طور اتفاقی در یک تماس آموزشی با بالاترین درآمد در سیستم بازاریابی شرکت کردم. در این تماس ، سدریک هریس در مورد کشنده ترین استراتژی بازاریابی جاذبه آفلاین – رها کردن کارت ها و چگونگی بازاریابی موفقیت آمیز این کارت ها به همراه استراتژی های بازاریابی جذاب آنلاین صحبت کرد.

کارت Drop چیست؟ کارت های دلار کارت ویزیت هایی هستند که بلافاصله مورد توجه قرار می گیرند. به عنوان مثال ، اگر اسکناس 100 دلاری در راه خود پیدا کنید ، چه می کنید؟ من در مورد شما نمی دانم اما من آن را یک روز شگفت آور می دانم و بلافاصله آن را در جیب خود فرو می کنم. حرف من در اینجا این است که چشم ما خیلی راحت متوجه اسکناس های دلاری می شود.

سدریک در مورد موفقیت فوق العاده ای که در کنار گذاشتن کارت ها داشته است صحبت کرد – هرچه اسکناس دلار بیشتر باشد ، نتایج نیز بیشتر خواهد بود. این اوراق قرضه واقعی نیستند. به نظر می رسد یک اسکناس دلار در جلو است که نامه شما در پشت است.

من شخصاً شروع به بازاریابی فاکتورهای 100 دلاری با استفاده از استراتژی های ذکر شده توسط سدریک کردم و توانستم 10 تا 20 سفارش در هفته ایجاد کنم. انجام این تکنیک ها بسیار آسان است و به شما وقت بیشتری نمی دهد. این فناوری ها فقط در صورتی خوب کار خواهند کرد که شما به جای وب سایت شرکتی یکسان وب سایت اختصاصی خود را داشته باشید و از تکنیک های جذاب بازاریابی استفاده کنید.

شرکتهای زیادی در زمینه طراحی کارتهای پروجکشن تخصص دارند و می توانند آنها را به روشی مقرون به صرفه در اختیار شما قرار دهند. با این وجود ، اگر می خواهید مشتریان بالقوه به جای آنها شما را تعقیب کنند ، مانند هر استراتژی بازاریابی دیگر ، باید آن را به درستی پیاده سازی کنید.

چگونه بجای شکارچی شدن شکارچی شویم

مانند هر استراتژی بازاریابی دیگر ، ما باید ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنیم و باید بتوانیم ترافیک ورودی را به فروش بالقوه تبدیل کنیم. بنابراین چگونه می توان با این استراتژی کارت دلار ترافیک گسترده ای را به وب سایت شما وارد کرد؟

نفوذ همه ما محدود است و فقط می توانیم این کارت ها را برای تعداد معینی از افرادی که می شناسیم توزیع کنیم. بعدش باید چیکار کنیم؟ همانطور که از نامش پیداست ، برای جلب توجه فوری ، باید این کارت ها را در مکان هایی بگذاریم. چگونه این کار را برای جذب مخاطب انجام دهیم؟

حال ، بگذارید بگوییم ، ما نسبت به شخصی که کارت را تحویل می گیرد کنجکاو هستیم. چگونه آن را به وب سایت شما برسانیم؟ خیلی ساده ، ما باید نیازهای آن را برآورده کنیم و راه حلی برای مشکلی که در وب سایت شما مطرح شده ارائه دهیم. ساده ترین راه برای اقدام به شخصی سوالات “بله” را در پیام ارائه شده در کارت رها کردن ارائه دهید.

این خیلی درست به نظر می رسد مگه نه؟ من در ابتدا حتی به همان روش فکر کردم. من می خواهم تکنیکی را که از دفتر خانه ام اجرا می کنم با شما در میان بگذارم. آیا نامه ناخواسته دریافت می کنید؟ چند مورد از آنها در هفته دریافت می کنید؟ هرزنامه زیادی دریافت کردم و در اشاره به توهین به شرکت های ارسال کننده آن بسیار آزادانه بود. اخیراً فهمیدم که افرادی در آنجا هستند که فقط با پاک کردن پاسخ به این پیامهای هرزنامه کار می کنند. این افراد به دنبال راهی برای خارج شدن از شغل خود هستند و کاندیداهای ایده آل برای مشاغل MLM شما هستند. من فقط یک کارت در پست برگشت با پست رایگان قرار داده و آن را پس می فرستم. اکنون ، من از شرکت های ارسال کننده هرزنامه تشکر می کنم و امیدوارم بتوانند بیشتر برای شما ارسال کنند.

موافقم که جالبترین استراتژی بازاریابی نیست اما در صورت استفاده مداوم با استراتژی های بازاریابی برای جذب آنلاین نتایج استثنایی را به همراه دارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا