استراتژی بازاریابی B2B خود را در توییتر بهبود بخشید

توییتر یکی از موثرترین ابزارهای بازاریابی و تبلیغاتی B2B در اینترنت برای تقویت قرار گرفتن در معرض مارک و حفظ تعامل فعال با مشتریان بالقوه است.

استراتژی | بازار

کاربران این برنامه محبوب رسانه های اجتماعی می توانند پیام های متنی موسوم به “توییت” را از رایانه یا دستگاه همراه خود برای سایر کاربران در زمان واقعی ارسال کنند. بر خلاف پیام های متنی تلفن همراه ، که برای یک یا چند گیرنده مشخص شده ارسال می شود ، برای همه افرادی که دسترسی به اینترنت دارند هنگام انتشار با استفاده از تنظیم پیش فرض ، به توییت ها قابل دسترسی است. کاربران می توانند با تغییر تنظیمات حساب خود ، میزان مشاهده توییتهای خود را محدود کنند.

در ابتدا ، توییتر به عنوان راهی برای دریافت بروزرسانی های به روز شده در مورد صحبت های افراد مشهور و به اشتراک گذاشتن هرگونه اندیشه ای که در یک لحظه خاص وارد ذهن شخص شد ، دیده شد.

با این حال ، درک کاربرد عملی توییتر در مدت زمان نسبتاً کوتاهی به طور قابل توجهی تکامل یافته است. سازمان های رسانه ای و سازمان های دولتی از جمله مواردی هستند که هم اکنون توییتر را به عنوان ابزاری معتبر برای ارائه محتوای حساس به زمان مربوط به گروه بزرگی از مردم ، اتخاذ می کنند.

همچنین توییتر در جامعه تجارت به سرعت در حال افزایش است ، زیرا شرکت های بیشتر و بیشتری کمپین های بازاریابی آنلاین B2B را تبلیغ می کنند. شرکت هایی که بیشترین بهره را از توییتر می برند ، شرکت هایی هستند که با ارسال 1 تا 3 توییت در روز به طور فعال با دنبال کنندگان ارتباط برقرار می کنند. بسیاری از وبلاگ های شرکت های تبلیغاتی B2B توصیف می کنند که چطور ترویج فعال گفتگو و به اشتراک گذاری اطلاعات مرتبط در توییتر ، اعتبار آنها را در بین مشتریان بالقوه بهبود بخشیده است.

ایجاد پیگیری از طریق محتوا

نکته اصلی در جذب پیروان و جذب پیروان جدید ، محتوا است. ارسال یک جریان ثابت از مطالب متنوع و مرتبط به شما کمک خواهد کرد تا احساس مثبت در بین مشتریان بالقوه در مورد توانایی شرکت شما در ارائه خدمات قابل اعتماد و با کیفیت تقویت شود.

با ارزش ترین نوع محتوا برای ارسال در توییتر ، پوشش رسانه ای از دستاوردها و خدماتی است که شرکت شما ارائه می دهد. هنگامی که صحبت از تبلیغات تجاری انجام می شود ، محتوای رسانه به عنوان منبع معتبر و بی طرفی برای درک سطح تجربه شرکت در زمینه انتخابی شما شناخته می شود.

ارسال لینک به محتوای دیجیتالی مربوط به شرکت مانند فیلم ، نمایش اسلایدها ، وبینارها و عکسها منبع خوبی برای تعامل است. این نوع محتوای دیجیتالی دید شخصی تری به کارهای اشتراکی شرکت شما ارائه می دهد. ارسال لینک به برگه های سفید ، پست های وبلاگ و اطلاعات در مورد محصولات و خدمات جدید شرکت نیز خوب است.

واقعی ترین و مثبت ترین تعامل با پیروان ، تبادل گفتگو است. اظهار نظر در توییتهای ارسال شده توسط شخصی که شما دنبال می کنید ، علاقه شما را نشان می دهد و ممکن است دیگران را به پیوستن به مکالمه ترغیب کند. مهمتر از همه ، فوراً به پیام هایی که پیروان شما به صفحه خود ارسال می کنند پاسخ دهید. عدم انجام این کار احساس عدم علاقه مخاطبان شما را منتقل می کند.

بدون شک اینترنت از تلویزیون و روزنامه ها به عنوان اصلی ترین منبع اطلاعاتی در مردم پیشی گرفته است. بنابراین ضروری است شرکت ها در کانال های رسانه های اجتماعی مانند توییتر که در آن اطلاعات به طور مکرر به اشتراک گذاشته می شود ، فعالانه مشارکت کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا