[ad_1]
ClickBank یکی از محبوب ترین سایت های خرده فروشی دیجیتال است که کمیسیون های سخاوتمندانه ای را برای فروش محصولات خود به همکاران بازاریابی آنلاین ارائه می دهد. با این حال برای به دست آوردن سود کامل و کسب درآمد سودآور باید استراتژی بازاریابی ClickBank را بدانید. شما باید برای بدست آوردن پول واقعی در اینترنت اصطلاحات مختلف بکار رفته در این سایت را درک کرده و تاریخچه فروش دقیق هر محصول نمایش داده شده قبل از اختصاص محصول به تبلیغات و فروش را مطالعه کنید. هنگام ترک محصولی برای فروش در این سایت ابتدا باید بررسی کنید که آیا این صفحه دارای صفحه فروش خوبی و نرخ تبدیل آن است یا خیر. نکته دیگری که باید به دنبال آن بود جذابیت محصول است.
جذابیت ClickBank را می توان نشانه ای از تعداد شرکت های تابعه ای که محصول مورد نظر را در هشت هفته گذشته فروخته اند تعریف کرد. این به سادگی به شما می گوید اندازه شرکت های وابسته که محصول دیجیتال را بصورت آنلاین تبلیغ و فروش می کنند. اما جاذبه تمام تصویر شکل فروش یک محصول دیجیتال را به شما نشان نمی دهد –
1. اگر جذابیت بالاست این نشان می دهد که تعداد شرکتهای فرعی که محصول را می فروشند زیاد است. این بدان معنی است که شما تعداد زیادی رقابت دارید. گردش مالی شرکتهای وابسته احتمالاً به دلیل پایین آمدن فروش محصول زیاد است.
2. اگر جذابیت محصول دیجیتالی کم است این تنها نشان می دهد که تعداد شرکتهای فرعی کم است به این معنی که شما رقابت کمی دارید و تعداد فروش زیاد است.
3. از طرف دیگر ممکن است به دلیل پایین آمدن فروش محصول جذابیت کم ایجاد شود تعداد شرکتهای تابعه کم است.
هنگام انتخاب یک محصول دیجیتال برای تبلیغ از این سایت باید استراتژی بازاریابی ClickBank را برنامه ریزی کنید. ابتدا باید کل سایت را با دقت مطالعه کرده و اصطلاحات فنی مختلف و معانی آنها را بیاموزید. پس از آن شما باید محصولات مختلف فروش آنها و تاریخ دیگر را بررسی کنید. پس از آن باید جدی بودن محصول دیجیتال را بررسی کنید. اگر محصول کمتر خطرناک باشد این بدان معنی است که تعداد شرکتهای تابعه ای که محصول را تبلیغ می کنند کم و فروش بیشتر است. شما باید این محصول را برای فروش انتخاب کنید زیرا درآمد واقعی شما را به همراه خواهد داشت.
[ad_2]